BINGO S4 nie przełacza na gaz
Moderator: Maniek-ol
BINGO S4 nie przełacza na gaz
I nowy problem nie przełącza się na gaz , czujnik na parowniku ok ale sterownik gazu nie czyta obrotów. Wzrokowo sprawdziłem przewody w komory silnika i wydają się ok . Sterownik podłączyłem pod komputer i wychodzi "brak warunków przejścia na gaz , zwiększ obroty"
Przełączanie na gaz zmniejszyłem nawet z 2000 do 1500 i nadal nie przełącza się na gaz.
Czekam na podpowiedzi .
Dodam że stało mi się to w jednym czasie z awaria CB .(przestało działać dymek zrobił swoje )Ładowanie max w okolicach 14v.
Przełączanie na gaz zmniejszyłem nawet z 2000 do 1500 i nadal nie przełącza się na gaz.
Czekam na podpowiedzi .
Dodam że stało mi się to w jednym czasie z awaria CB .(przestało działać dymek zrobił swoje )Ładowanie max w okolicach 14v.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
a czy komp nie jest przypadkiem pod jakimś bezpiecznikiem?
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
up!
sr20deh + stag300 + alaska
było ok ale coś się popsuło i lpg się nie załącza albo załączy się na biegu jałowym ale jak dodam gazu na 1500 albo 2000obr to się wyłącza i zaobserwowałem że elektrozawór przy reduktorze tyka co chwilę w momencie jak silnik pracuje na pb tak jakby próbował załączyć lpg. i pytanie czy ten elektrozawór się wymienia? czyści? może cewka pada, multimetrem to sprawdzę? czy po prostu coś może nie łączy..
sr20deh + stag300 + alaska
było ok ale coś się popsuło i lpg się nie załącza albo załączy się na biegu jałowym ale jak dodam gazu na 1500 albo 2000obr to się wyłącza i zaobserwowałem że elektrozawór przy reduktorze tyka co chwilę w momencie jak silnik pracuje na pb tak jakby próbował załączyć lpg. i pytanie czy ten elektrozawór się wymienia? czyści? może cewka pada, multimetrem to sprawdzę? czy po prostu coś może nie łączy..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
przeczyściłem styki i zauważyłem że wężyki dochodzące do listwy wtryskowej są jakieś luźne, pociągnąłem za listwę i wszystkie spadły także pora na nowe wężyki gumowe i opaski dołożę..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
DINO777, do 4tys lpg działa a wtryski z zestawu zapewne.. valtek 1ohm, a ustawienia później pokażę bo dopiero kabel zamówiłem
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
jednak d... przeczyściłem styki przy elektrozaworze, wymieniłem przewody gumowe między kolektorem a listwą wtryskową i wraz się nie chce lpg załączyć tzn słychać jak elektrozawór tyka jakby próbował się włączyć i wyłącza się, czasami na biegu jałowym się na chwile załączy ale mało kiedy
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
filtry zmieniałem od lpg, ale wczoraj zaglądałem do tego przy reduktorze i już zabrudzony jest, a ledwo jakieś 15l z orlenu wyjeździłem
a co instalacji lpg to już się włącza i chyba jest ok, zdjąłem cewkę, wyczyściłem styki, wyczyściłem ją w środku i wyczyściłem po zewnątrz ten trzpeń na którym jest cewka
a co instalacji lpg to już się włącza i chyba jest ok, zdjąłem cewkę, wyczyściłem styki, wyczyściłem ją w środku i wyczyściłem po zewnątrz ten trzpeń na którym jest cewka
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B