Myślę, że temat się przyda potomnym (o ile ktoś w ogóle zdecyduje się na taki krok

Do rzeczy. Instalacja oparta głównie na polskich gratach, m.in.:
- zbiornik toroidalny 600X250 46l brutto (Bormech),
- sterownik Tech 224 (LpgTech),
- reduktor AC R01 250KM (czerwony),
- wtryski Dragon (Lpg Tech),
- przewody 8mm,
Tak to wygląda obecnie u mnie:
Zbiornik
Po kilku patentach realnie wchodzi ok. 42l (brutto 46)

Przełącznik
Sterownik
Reduktor (centralnie pod akumulatorem)
Wtryski strona prawa
Strona lewa
No i ogólnie pod maską
Instalacja wystrojona przy pomocy szerokopasmówki, brak jakiejkolwiek różnicy w dynamice jazdy. Ogólnie jak na razie instalacja jest niezauważalna. Różnica natomiast jest znaczna... przy dystrybutorze

Prace wykonał warsztat Klinika LPG
Pierwsze 600km za mną, więc troszkę za wcześnie na polecanie zakładu w 100%, jak i raporty spalania, ale myślę, że będzie dobrze

Pozdr.