Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Praca wtryskiwaczy

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Praca wtryskiwaczy

Post autor: dylson » 2010-02-07, 10:44

Czy wtryski gazowe na zimno moga glosniej pracowac niz po rozgrzaniu sie? Zaraz po przelaczeniu strasznie klepia :-| Wtryski rail.

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-02-08, 21:42

U mnie w instalacji BRC cykają cały czas. Fakt, że jak silnik jeszcze nie jest rozgrzany to cykają głośniej.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-02-08, 22:38

U mnie jest bardzo duza roznica miedzy zimnymi a cieplymi. Na cieplo stojac przy aucie ich nie slychac na zimno nie da sie nie slyszec. Wydaje mi sie tez, ze na zimnych potrafi wypasc zaplon, ale to musze jeszcze dokladnie obczaic.

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-02-08, 22:43

postudiuj neta ....bo to nie ma wiele wspólnego z wtryskiwaczem ....moje już dosyć głośno klepią w całym zakresie obr ...... szukaj Matrixa ew MAgic jeta .... aaa mam takie same niebieskie 3 OHM RAILe
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-02-09, 09:30

Ale moje maja troche ponad 20tys przebiegu i sa na gwarancji, teraz nie wiem czy moge zarzadac wymiany na nowe czy to raczej normalne dla wtryskiwaczy.

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-02-09, 10:06

nie wiem czy wymienią Tobie dlatego że głośno pracują... zapewne podłączy kompa i sprawdzi czy pracują poprawnie "mechanicznie" jeśli tak to stwierdzą że tak musi być i to naturalne że tak głośno chodzą...
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

mdzalewski
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2009-12-14, 22:37
Lokalizacja: Marki/Wa-wa

Post autor: mdzalewski » 2010-02-10, 18:37

Raile to chyba valteki, bo takie miałem w jednym z aut, jakieś Valteki Raile

jeśli tak. to jest najgorszy syf, mało precyzyjne klepią że szok

są jeszcze jakieś Raile apache jeszcze gorsze, ale czego żądać od listwy na 4 cylindry w cenie 115zł

od 2 lat mam teraz magic Jety są cichsze, choć dość szybko padają, trzeba założyć dobry filtr fazy lotnej. koszt około 60zł za 1 wtryskiwacz

najlepsze są wtryskiwacze KEIHIN, bardzo liniowe, bardzo stabilna praca... dobre pod turbo

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-02-10, 19:49

jeśli tak. to jest najgorszy syf, mało precyzyjne klepią że szok
Nie wiem jak u nich z precyzja, ale o pracy moge napisac, ze na zimno klepia przeokrutnie ale po nagrzaniu praktycznie ich nie slychac i wlasnie ta duza roznicy w pracy mnie martwi. Gdyby caly czas pracowaly tak samo to bylby mneijszy problem z diagnoza :-)

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-20, 15:26

etam gadanie...valteki złe i niedobre a siora natrzaskała na nich 80 kkm (i nadal jeździ).zależy wszystko od dobrze dobranej instalacji i zestrojenia.

[ Dodano: 2010-02-20, 15:35 ]
ja jeżdze na czerwonych valtekach i też sobie chwale.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
aktywny forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzPPP » 2010-02-20, 21:28

U mnie też od 25 000km czerwone valteki dają radę :)

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-02-28, 18:13

wiecie jak nowy wtryskiwacz na listwie 4 wtryskowej między 1a 4 rtym ma róznicy 30% to nie jest dobry nie są najgorsza jak sie je kalibruje co 10000 ...magic jet + dobry filterek to najlepszy kompromis 60 zł za pojedynczego a 190 za 4ry na listwie ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-24, 16:35

tofu tak myślę, że i tak nie jesteś w stanie nikogo przekonać do czasu, aż nie zobaczy map (choć znakomita większość chwalących waldemary niema za bardzo pojęcia o czym piszę) jakie ma na tych waldkach i nie zobaczy różnicy w jeździe. Ja na waldkach przelatałem ponad 100kkm i co z tego uważam, że to wielki szajs choć nissmo posuwało się do przodu
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-03-24, 23:38

Ja mam żółte, też okrzyknięte na forach za największy szajs, a sobie chwalę, ponad 70k km i zero problemów, tylko że co drugi przegląd kalibracja (czyli co 20 000) + wymiana tych gumek.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-24, 23:40

kolego dlatego nikt nie będzie starał się Ciebie przekonać, podoba Ci się to jeżdzij ale niektórzy wolą lepiej i taniej ;) :mrgreen:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Marcus65
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2009-12-30, 04:13
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Marcus65 » 2010-04-01, 21:27

Ja też mam żółte i za Chiny ludowe nie mogę dojść z instalką do ładu. Najpierw na jałowym biegu telepało całym autem, a jak mi to wyregulowali to Maxima zaczęła przygasać przy mocniejszym depnięciu. Kalibrować trzeba na mrozy i na ciepło. I tak w kółko. Nie wiem, może to zasługa nie tylko wtrysków, ale i samej instalki, KME Diego + Silver...

Pozdro
Marcus Maximus
A32 i... A31, dla którego znalazłem nowy dom... :)

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-04-02, 17:15

Silvera można przerobić i sie zabiorę do tego bo mi się cisnienie zmienia jak na sondzie lambda tytanowej ....

dobre wtryskiwacze KEIHIN chyba bardzo dobre jak nie najlepsze cena za listwe 4 szt 1400 zł

potem matrix 520 zł hd 544 360 za małego matrixa ew Hanna
taurus 250-300 zł
MJ
reszta do dupy nie podobna zresztą gwarancja na max 30 tys -Valtek oglądnijjcie testy tego cuda do 115 zł za 4 szt

owszem nowy Valtek typ 34 i ralile nowej generacji to inna bajka jak i inna cena ok 300 zł
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”