Bongiorno.
Przyszła pora na wymianę filtrów gazu (sekwencja stag300) i natrafiłem w necie na filtr fazy lotnej z wkładem poliestrowym.
Czy ktoś zakładał takowy u siebie i czy warto przepłacać, bo wymianę nakazują tak samo jak zwykłego bibułowego, po 10-15tys. km?
[sekw.]Filtr fazy lotnej z poliestrowym wkładem...
Moderator: Maniek-ol
[sekw.]Filtr fazy lotnej z poliestrowym wkładem...
Blue Thunder
Mówią, że poliestrowe są bardziej skuteczne i bardziej wydajne, ale jeżeli zmieniasz oba filtry (lotny i ciekły) regularnie to moim zdaniem nie ma potrzeby przepłacania z ten poliestrowy, bo nawet gdy po 10 tysiącach rozprół byś puszeczkę od filtra fazy lotnej to wygląda on na całkiem czysty i nie jest bardzo zaolejony.
ja zawsze kupuje polskiego filtrona. komplet 30 zł (ciekły i lotny) i nigdy nie miałem, żadnych problemów.
ja zawsze kupuje polskiego filtrona. komplet 30 zł (ciekły i lotny) i nigdy nie miałem, żadnych problemów.
najlepszy ponoć jest CZAJA FL 02 koszt ok 46 zł ja teraz zainwestowałem w Matrixa z takim właśnie filtrem bo wkłady wychodza tyle samo co zwykły filtr wiec raz zainwestujesz i masz lepiej a koszty takie same ... wkład 14 zł
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2