Poprawne wystrojenie LPG - pomoc i rady

Moderator: Maniek-ol

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-29, 07:07

Na paliwie nie mogłeś jechać?:P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-08-29, 16:19

A po co? Jeśli nie uruchomilbym na gazie (dziura w zasilaniu) to podmianka kabli nic by nie dała - samochód na benzynie chodził idealnie. Problem pojawił się tylko na gazie.

Przewód został ponownie zakuty i jutro rano sprawa się wyjaśni.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-31, 13:46

Baryłka sama się zakuwa, przewód obetniesz cangami tylko wsadz gwoździa żeby go nie zagnieść.

Nie-sam gaz w sobie nie będzie robił takich cyrków. Jedno odpalenie więcej i moglo się cos stać na układzie zapłonowym.

18lat na kopułce i palcu to o min 12lat za dużo. Te elementy układu zapłonowego zuzywaja się tak samo jak swiece czy kable i należy je regularnie podmieniać (np co 50000km). Dodatkowo jeśli już stare i zmęczone to powodują szybsze zużycie się pozostałych elementow układu zapłonowego jak cewka, kable, swiece itd. Nie wspomnę o słabej iskrze i wpływie na moc. Gdzieś już o tym pisałem, że jeśli nie wymienialo się palca i kopułki, nie wiemy czy było wymienione albo po prostu wygląda jak stare to kierunek sklep 80zł później mamy kłopot z głowy.

Na LPG masz problemy bo gaz jest bardzo czuły na niedomaganie układu zapłonowego. Podobnie miał jeden z forumowiczy w turkusowej p11. Zmienił to co trzeba zapłacił ok 260zl (świece, kable, kopułka i paluch) i auto odżyło i zaczęło mniej spalać LPDżi.

Tak więc do boju.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 662
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-11-20, 14:05

to tak.. wrzuciłem lpg do P11.144 sr20 - proszę o rady, sugestie ewentualnie krytykę..

na pb jeździ ok, wymieniony czujnik spalania stukowego, wymieniona sonda 1, odłączone grzanie przepustnicy, odłączony egr, kolektor wydechowy z P10, wydech przelot na 2tłumikach środkowych, pierwsza sonda przy misce oleju, druga pod maglownicą, ecu nie pokazuje żadnych błędów

lpg: shark1500, barakudy na listwie ( te słabsze ) dysze wykręcone, wkrętki rozwiercone na 3mm, stag300, druga sonda to podgląd na przepływomierz - wszytko zamontowane zgodnie ze sztuką..

po wstępnej przejażdżce taki widok..

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

i wg mnie:
1. zaznaczyć "wyłącz przy pierwszy"
2. od 5 do 12ms obniżyć mnożnik a od 12 do 14ms podnieść

dobrze myślę? coś jeszcze poprawić?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

moher3
aktywny forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2015-07-16, 21:17
Lokalizacja: Wwa

Post autor: moher3 » 2016-11-20, 15:12

marlos90,

masz ustawiony zły wtryskiwacz, jak masz barracude to w stagu ustawiasz hana 1,9ohm (green), następna rzecz to za niska temperatura przełączania, możesz szybko zamordować reduktor a w zimowe dni mieć szarpanine po pierwszym przełączeniu. Ustaw 35 i obserwuj czy bedzie dobrze.

proponuje tez podjechać z ciśnieniem na reduktorze do jakiś 1,25-1,3 bar bo widze że Ci sie wtryskiwacze pętlą przy pełnym obciążeniu, to powinno wyeliminować ten problem. Ogólnie mapa wygląda przyzwoicie
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-11-20, 18:27

marlos90, a ile to ma teraz koni??
ad1 warto ale niekoniecznie dalej zajedziesz przy końcówce gazu no i wtryski PB popracują
ad2. a jak korekty silnika??
wyrównaj mnożnik od załamania mapy, sprawdź dlaczego jest pętlenie, pod autem miedź czy faro, sprawdź czy gdzieś się nie załamało, wkrętek nie trzeba rozwierca, chyba, ze zakładałeś jakieś dziwolągi, zwykłe Baraki robią ten silnik z dyszami, ustaw minimalne obroty na gazie np 600 w innym przypadku może CI zgasnąć bo nie będzie wiedział, czy się przełączyć na PB, jeżeli to wskazanie przepływki, to mało trochę jak na wolne o ile pamiętam :D

moher3, na Keihine też pojedzie ale Hanna Green była by lepsza
a dlaczego za niska temperatura?? jeżdżę na niższych i nei zauważyłem skutków ubocznych tak samo w zimie, przełączanie płynne trzeba tylko pamiętać aby auta nie pałować do rozgrzania, to ma jeździć na LPG a nei na PB 35 st za dużo, można ustawić jak sie ma RV pod maską, po co jechać z Ciśnieniem wyżej jak w takiej konfiguracji mapa wygląda nawet nieźle, podwyższenie ciśnienia obniży mnożnik i przy końcu zejdzie poniżej 1, pętlenie wtrysku może być spowodowane padem ciśnienia a nie za niskim ciśnieniem na reduktorze, może poprostu redek jest niewydolny i tyle, choć sharik1500 przy zwykłym SR20 robi robotę bez problemu
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-11-20, 22:57

Pytanko.
Landi Renzo IG1 nie wyrabia powyżej 5500 obr/min (wtryski mam do 190KM).
Jaki reduktor dać aby bezproblemowo obsłużył 165KM/184NM ?
Miło by było z zapasem do 200KM.

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 552
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-11-21, 06:58

Vendo, a jakie masz wtryski?

Może być (od najtańszego do najdroższego) ACR01 250, Kme Gold, Kme TwinTur (tutaj masz zapas do 300KM).

IG1 możesz zregenerować dość prosto, jakie masz zasilanie miedź FI6 czy 8?
[center] Obrazek [/center]

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-11-21, 11:45

Wtryski to Keihiny zółte, przwewód zasilający to Faro - są dwa rodzaje cieńsze i grubsze, ja mam na 95% te cieńsze.

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 552
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-11-21, 12:55

W tym wypadku to właśnie zasilanie może być wąskim gardłem + wielozawór też pewnie na miedź 6/faro cienkie. Butla w koło? Założona wielozaworem do zderzaka?
[center] Obrazek [/center]

moher3
aktywny forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2015-07-16, 21:17
Lokalizacja: Wwa

Post autor: moher3 » 2016-11-21, 14:00

DINO777,

25 stopni to może być za mało, gaz może nie odparować wtedy to końca a nawet można zmrozić reduktor. Co z tego że będzie pozornie dobrze jak membrana będzie dostawała po głowie i można skrócić znacznie życie reduktora? zauważ że w zimie przy minusowych temperaturach cały przewód gazowy gumowy jest jeszcze bardzo zimny jak przełączasz przy 25 stopniach. Gaz zanim doleci do wtrysków może się spowrotem schładzać, znaczenie ma też długość samego przewodu gumowego.

Mapa wyglada nieźle ale na końcu widać że brakuje i pętli czyli na 100% jest ubogo dlatego napisałem żeby podkręcił trochę ciśnienie będzie lepiej, Barracuda spokojnie to ogarnie poniżej 3ms nawet daje radę zrobić. To że zejdzie mnożnik poniżej 1 w niczym nie przeszkadza. Skoro ciśnienie spada, a napewno coś spada to ustawiając mu wstępne ciśnienie wyższe będzie miał też ciśnienie przy spadku wyższe. Nie ma sensu od razu zakładać że reduktor nie daje rady.

[ Dodano: 2016-11-21, 14:06 ]
Vendo,

jak masz cienki przewód gazowy zasilający to wkładaj KME Tur (klapkowy) będzie dawał radę on jest bodajże do 216kM i ciśnieniowo i termicznie jest kozak
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-11-22, 00:02

Tak, butla w koło, prawidłowo zamontowana wielozaworem do tyłu. Miedź od wlewu do wielozaworu jest gruba ale to chyba nie ma znaczenia?
Dzięki za podpowiedzi, zainteresuje się Turem albo Goldem , zobaczymy jak z miejscem wyjdzie bo ciasno.

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 552
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-11-22, 07:53

Vendo pisze:Miedź od wlewu do wielozaworu jest gruba ale to chyba nie ma znaczenia?
Zawsze tak jest i względem zasilania reduktora nie ma to znaczenia.
[center] Obrazek [/center]

moher3
aktywny forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2015-07-16, 21:17
Lokalizacja: Wwa

Post autor: moher3 » 2016-11-22, 10:39

Vendo,

Dlatego też KME Tur Ci polecam bo jest mega malutki przy tej wydajności jest to na prawdę maluszek
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”