Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Instalacja Gazowa P11.144

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
Maniu83Wawa
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2011-05-29, 08:24
Lokalizacja: WARSZAWA

[P/WP11.144] Instalacja Gazowa P11.144

Post autor: Maniu83Wawa » 2012-09-13, 10:19

Witam Serdecznie posiadam Nissana Primere P11 144 SR20DE, posoadam instalację gazową, ale chce zmienić na sekwencje i teraz pytanie do Was z jakich podzespołów proponujecie taka instalacje. Obok mnie koleś mnie zaproponował coś takiego:

Cena kompletnej sekwencji z demontazem starej 2100 zl
Mam nadzieje, ze z demontazem nie bedzie wiekszych problemow.

Czesci:


Kme Nevo - elektronika
Tomasetto - reduktor
Valtek - wtryskiwacze
Bormech - zbiornik
Tomasetto - wielozawor zbiornika

moja odpowiedz:

Witam ponownie a jakieś inne wtryskiwacze niz Valtek dużo opinii jest o nich ze nie sa najlepszej jakości..

LPG:Od dluzszego czasu nie ma z nimi wiekszych problemow.
Faktycznie byl okres kiedy szwankowaly, teraz jest ok


Cos innego OMVL REG, takze wloskie

co o tym sądzicie? ;-)

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2012-09-13, 11:19

Daj sobie spokój z takim gazownikiem, reduktor (czy to alaska czy arctic oba produkcji tomasetto) są za mało wydaje, wtryski regfast mogą być ale skoro gazownik proponuje takie podzespoły i zachwala valteka lepiej omijać go szerokim łukiem.

Sprawdzona konfiguracja:

elektronika: Tech, Stag, KME Nevo
red: ACR01/KME Silver/Zavolli
wtryski: Hana, Barracuda
:-)
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-09-13, 11:35

Z autopsji powiem Ci tak - szukaj warsztatu, który znajduje się na rynku minimum 5 lat i najlepiej jeśli siedzą w jednym miejscu. To, że zrobi Ci tanio nie oznacza dobrze. Pieniądze, które zaoszczędzisz będziesz potem musiał wydać na poprawienie roboty. Ludzie, którzy znają się na robocie i wiedzą co i jak niestety, ale się cenią.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Maniu83Wawa
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2011-05-29, 08:24
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Maniu83Wawa » 2012-09-13, 12:51

Tak myślałem że proponuje mi wielkie G... za przeproszeniem... A kto może mi poradzić dobrego gazownika z Warszawy? Naprawde sprawdzony nie jakiś partacz, powiem tak jeżeli chodzi o ten warsztat to już z nimi bujam sie tzn jezdze tam od jakis 12 lat ;) Także jest ciągle tam i powiem szczerze jako jedyny gazownik wykrył ze mam w aucie spierniczony moduł gazu gdzie jeździłem do innych i nie wiedzieli mysleli ze sonda mysleli ze parownik mysleli ze przepływomierz a obiawy były takie ze jak sie nagrzał dusił sie na gazie i benzynie ;) Także zastanawiam sie czy nie dać jemu ale na podzespołach t6akich jak piszecie tutaj...

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2012-09-13, 13:20

Według mnie jak masz starą instalację gazową to zmieścisz się do 1,5 tyś , butla zostaje
Ja bym zamontował
Tech 214 -
ACR01
hanna Zielone

Reg-Fast odpuść sobie bo troszkę za mało wydajne przy krótkich czasach wtrysku .

Co do dobrego gazownika zapisz się na LPG forum , polecą dobrego i sprawdzonego gazownika.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-09-13, 13:23

Ja u siebie mam BRC Sequent24 i powiem Ci, że sprawuje się to całkiem nieźle 8L/100km na trasie i 12-13L/100km po mieście. Gaz zakładany był w Prima-Gaz w Lublinie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2012-09-13, 14:12

Ja u siebie parę tygodni temu zakładałem:

Reduktor ACR01 - 250
Elektronika Stag 4+
Wtryski Baraccuda

Jestem zadowolony - wszystko pięknie śmiga :)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-09-13, 14:23

polecam ten zakład.

Auto Gaz
05-500 Piaseczno, Wiśniowa 8a
Dark Shadow

Awatar użytkownika
tmx
stały bywalec
Posty: 100
Rejestracja: 2011-01-29, 23:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: tmx » 2012-09-13, 22:42

ja wtryski mam MagicJet - i po 40 kkm chodzą ok.
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby

bravomen
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-17, 12:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bravomen » 2012-09-14, 06:31

Ja Ci polecę "Czakram" na ul. Maciejki w Warszawie. Zakładają tam BRC. Ja tam do siebie zakładałem i już 60 k na gazie i śmiga dalej. Miałem w międzyczasie przygodę walniętej wiązki od gazu, samemu to zdiagnozowałem (wszyscy wokoło tj mechanicy i gazownicy rozkładali ręce) ale wiązkę mi naprawili po gwarancji za śmieszne pieniądze (30 zł) i jest ok.

Awatar użytkownika
polu
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-12-23, 23:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: polu » 2012-09-14, 20:36

zalóż staga 4 eco chyba ze chcesz cos lepszego z elektroniki to stag 300 isa 2 na 4 gary czemu polski stag bo w razie problemow na trasie byle kowal z kompem ci pomoze w przypadku brc bedziesz jezdzil i szukal pomocy
reduktor kme silver bo tomasiak alaska nie wyrobi przy aucie powyzej 120kucy
listwa rega potrafi glupiec czasem ... wsacz valteka jest stabilny jezeli czasy wtryskow na jalowym wynasza ok 4ms jezeli chcesz szybsze to hana
u mnie podstawowy montaz na 4 gary
stag4 /silver/valtek= 2100
stag 300 isa 2/silver/hana=2600
do tego zbiornik najwiekszy jaki wejdzie stako lub bormech w kolo+wielozawor tomasetto
wlew sportowy pod klapka +50zl
za sam przod (reduktor elektronika wtryskiwacze) ok 1600 zl


nieznam sie na instalacjach gazowych ja tylko pracuje w BRC :)

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2012-09-14, 21:53

Valtek to elektrozawór a nie wtryskiwacz który często trzeba kalibrować więc jak możesz polecać . Monterzy LPG polecają i montują valteka bo dostają go w zestawach .
A primera SR20 ma poniżej 4ms bieg jałowy .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
polu
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-12-23, 23:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: polu » 2012-09-15, 07:08

nice-wawa pisze:Valtek to elektrozawór a nie wtryskiwacz który często trzeba kalibrować więc jak możesz polecać . Monterzy LPG polecają i montują valteka bo dostają go w zestawach .
A primera SR20 ma poniżej 4ms bieg jałowy .
valtek to zarowno listwa zawor jak i filtr ... fakt listwy valteka sa w zestawach staga ale podzespoly mozna sobie wymieniac to samo dotyczy alaski ktora tez jest w zestawie pozatym jezeli byla mowa o silverze to elektrozawor ,ktory jest przy tym reduktorze to OMB mozliwosc zamontowania palacara wszystko uzaleznone miejscem montazu reduktora i dostosowaniem by wymiana fitra byla prosta i szybka


ponizej 4ms podaje wtryskiwacz benzyny na biegu jalowym na lpg przy dyszach 2.2 wynosi ok 4,2ms pozdro

narzekacie na listwe valteka w moich instalacjach te listwy wytrzymuja 120-160kkm
koszt wymiany 250zl za listwe

dla porownania jeden wtryskiwacz BRC koszt 240zl o keihinach nawet niepisze

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-05-20, 08:33

Witam. Chciałbym odśwwieżyć . Też mam P11.144 SR20DE i nie wiem jakie wtryski. Tańsze OMVL czy zainwestować w HANA. różnica w cenie spora. A jak z eksploatacją? Wystarczą mi OMVL?

Gość

Post autor: Gość » 2013-05-20, 09:20

dzixonZSL pisze:Witam. Chciałbym odśwwieżyć . Też mam P11.144 SR20DE i nie wiem jakie wtryski. Tańsze OMVL czy zainwestować w HANA. różnica w cenie spora. A jak z eksploatacją? Wystarczą mi OMVL?
Wszystko zależy od tego jaki masz budżet, OMVL nie są złe i zdecydowanie lepsze niz szystkie Valtek-i. Do najbardziej wydajnych nie należą, za to poprawiła się ich jakość ostatnio, od razu uprzedzam że w porównaniu z wtryskiwaczami z wyższej półki są dość głośne.

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-05-20, 16:27

Kolego jak coś to kup sobie Barrakuda dobre i trwałe wtryskiwacze , ostatnio zbierają lepsze opinie niż Hany. Reg-fast też są ok ale u mnie pętla puszczone bez dysz i dla tego będę wymieniał na barrakudy które już zakupiłem .
masz linka do sklepu internetowego
http://www.drypa.pl/produkt5359_WTRYSKI ... ector.html
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Karol_P88
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2011-06-27, 10:40
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Karol_P88 » 2013-05-20, 20:16

OMVL strasznie klekoczą wcześniej miałem Magic Jety i w porównaniu z OMVL były bezszelestne. Drugi raz bym tego nie wsadził.

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-05-20, 20:28

Karol_P88 pisze:OMVL strasznie klekoczą wcześniej miałem Magic Jety i w porównaniu z OMVL były bezszelestne. Drugi raz bym tego nie wsadził.
Zdecydowałem się jednak na OMVL. Autem jeszcze pojeżdze dwa lata więc bez sensu było doinwestowywać kolejne 500zł. Podobno jak się rozgrzeją to już tak nie klekoczą? :>

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-05-20, 20:54

OMVL regfast nie klekoczą a cykają , mam je zamontowane ale przy takim silniku jak SR20 u mnie przy elektronice LPG-TECH wychodzi zapętlanie . Ogólnie nie czuć spadku mocy przy tych wtryskach ale denerwuje mnie zapętlanie .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-05-20, 22:24

Ja mam magic jety i nie ma cykania ani problemow ze strojniem , nie zlychac prze wydech a strojnie juz jednak działą ;)

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-05-21, 06:33

nice-wawa pisze:OMVL regfast nie klekoczą a cykają , mam je zamontowane ale przy takim silniku jak SR20 u mnie przy elektronice LPG-TECH wychodzi zapętlanie . Ogólnie nie czuć spadku mocy przy tych wtryskach ale denerwuje mnie zapętlanie .
jakie zapętlanie?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-05-21, 07:38

Zapętlanie znaczy że przy długich czasach wtrysku LPG wtryskiwacz przy cyklu zamknięcie - otwarcie zamknięcie nie zdąży się zamknąć tylko zostanie otwarty.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
ciepanek
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
Kontakt:

Post autor: ciepanek » 2013-05-24, 18:54

omvl- porzadne wtryski z nizszej polki, wiec mysle ze bedziesz zadowolony. jezeli chodzi o zapetlanie to proponuje zwiekszyc cisnienie na reduktorze (oczywiscie w granicach bezpiecznego zakresu prac tego parownika) i zrobic remap mapy gazowej. czasy wtryskow powinien spasc i zapetlanie nie bedzie wystepowalo :)
Nissan Maxima A32 VQ30DEK

www.darkproject.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”