Strona 3 z 5

: 2014-01-02, 19:29
autor: Modzelitto
Jasne, że w klapce. 100zł więcej, ale za to nie szpeci linii auta moim zdaniem. Chyba, że to ma być swego rodzaju prowokacja :D

: 2014-01-02, 19:37
autor: vixo
Ile złoty więcej :o ??
Wlew 40pln kosztuje

: 2014-01-02, 19:41
autor: Modzelitto
40zł to kosztuje sama końcówka/przedłużka.
Za poprowadzenie przewodów, wiercenie + montaż wejścia i końcówkę Tomasetto zapłaciłem j.w.

: 2014-01-02, 21:46
autor: George
A nie dało się całego wlewu zmieścić? Odchodzi czas na wkręcanie przedłużki

: 2014-01-03, 06:23
autor: Boro1989
Ja jak zgubilem przedluzke to zaplacilem 30zl za caly nowy wlew z przedluzka :P i nie da sie george tego tam zmiescic :) musisz mimo wszystko podpiac ja, mialem to samo u siebie :)

: 2014-01-03, 09:10
autor: vixo
Ja robiłem instalację w mitsu to wlew dałem w klapke przedłuzka jest cały czas wkrecona i bez problemu tankuje się jedno i drugie paliwo :)

: 2014-01-03, 09:48
autor: wod2u
Może by i zmieścił całość, ale raz, że ciężko, dwa, sporo cięcia blachy, trzy, obstawiam, że pistoletem to by mi nieraz poharatali lakier:
Obrazek

: 2014-01-03, 10:51
autor: nice-wawa
Da się zmieścić cały wlew , w starej WP11 miałem pod klapką ,i nigdy nic od tankowania się nie uszkodziło , zarysowało .

: 2014-01-03, 12:29
autor: Kwietas
Modzelitto pisze:Chyba, że to ma być swego rodzaju prowokacja :D
Rozgryzłeś mnie :mrgreen:
A tak na poważnie to z jednej strony wlew nie szpeci auta, ale z drugiej to trzeba wyjść z fury i wkręcać to ustrojstwo, potem gdzieś to schować... Tak, malkontent ze mnie... :-)
vixo, może tam u Was kosztuje mniej, ale z tego, co widzę chociażby w Łodzi, to niemal wszędzie za schowanie wlewu pod klapkę żądają stówki.

: 2014-01-03, 12:49
autor: vixo
Podjedź to zamontuje Ci gdzie chcesz ;)

: 2014-01-03, 19:35
autor: George
Da się zmieścić cały wlew pod klapkę. Mam tak w P11.144 zero otarć, problemów.... a jak ułatwia życie :)

: 2014-01-04, 13:03
autor: adrionGT
Po kilku patentach realnie wchodzi ok. 42l (brutto 46)

Co to za patenty ? :) mi wchodzi 35l a przydałoby się więcej ;)

: 2014-01-04, 13:14
autor: George
Podegnij pływak w butli.

: 2014-01-04, 13:14
autor: Chochlik
W n14 też cały wlew idzie bezproblemowo zmieścić pod klapkę :d

: 2014-01-04, 14:16
autor: DubSon
Chochlik, dobrze to słyszeć, a raczej czytać :D

: 2014-01-04, 14:41
autor: Modzelitto
adrionGT pisze:Co to za patenty ?
Tak jak pisze George- został podgięty pływak i coś namodzone ze sprężyną zaworu, nie pamiętam dokładnie na czym to polega :P

: 2014-01-04, 14:58
autor: wod2u
Konkretnie zmodzone masz w takim razie, u mnie wchodzi 42,5 max ale na 48l bak. A warto się o nawet te 2 litry bić, zawsze to większy zasięg.

: 2014-02-21, 18:40
autor: vixo
Jak tam w temacie, bo coś ucichło ??

: 2014-02-21, 21:45
autor: Modzelitto
A no nic nowego :) Jeżdżę i nabijam kilometry- 5tys. myślę, że na koniec tego miesiąca strzeli. Jak na razie wszystko działa bez problemowo- mam nadzieję, że do drugiego przeglądu ta zasada działania się nie zmieni :D
Spalanie wychodzi na poziomie 11l LPG- średnio na zbiorniku uda się przejeździć do 380km... Chyba, że jadę trasę regulaminowo- to nawet do 470km potrafię zrobić ;)

P.S.
Zima w sumie minęła i żadna osłona nie była potrzebna na reduktor ;)

: 2014-02-21, 22:23
autor: janusz
Modzelitto eleganckie masz to spalanie. Ja u siebie po wymianie wtrysków mam 8L/100km na trasie (prędkość circa 100-120km/h) i w okolicach 13L/100km po mieście :]

: 2014-02-21, 23:24
autor: Modzelitto
Analizując krzywki wałków fazy ekonomicznej w VE a Twoje w DEH- VE ma dużego plusa za ekonomię ;)

: 2014-02-22, 13:20
autor: zuh
No właśnie, w silniku bez zmiennej fazy to mamy ekonomie albo moc a w silnikach ze zmienną fazą mamy i ekonomie i moc.

: 2014-02-22, 15:37
autor: Ad@mus
te 470km to jakie spalanie sie wtedy pokazuje??

: 2014-02-22, 15:46
autor: janusz
sznikers99 do butli 42L wchodzi około 32L. No chyba, że ktoś ma podgięty pływak :] .

: 2014-02-22, 17:24
autor: Modzelitto
Dokładnie jest tak, jak pisze sznikers99 ;)
470km to jak na razie rekord. W sumie 100% trasa, poza tym dojechałem na stację już na Pb- przy okazji zrobiłem autokalibrację wskaźnika poziomu LPG, bo pokazywał cuda :P

: 2014-02-24, 00:39
autor: nice-wawa
Oj ta kalibracja czujnika poziomu gazutecha to lipa. Lepiej kup kabel i trzeba samemu ustawic.

: 2014-02-24, 14:31
autor: Modzelitto
nice-wawa, znasz może orientacyjne wartości napięcia?

: 2014-02-24, 14:48
autor: nice-wawa
To trzeba kablem podłączyć się , zależy jakie napięcia pokazuje tech jak pusty i pełny zbiornik.Ja co chwile bawię się z tymi ustawieniami ale i tak zawsze kontrola po km .

[ Dodano: 2014-02-24, 14:51 ]
U mnie pełny zbiornik to 1,7 a pusty 0,35 napięcie pokazuje tech.

: 2014-02-24, 15:26
autor: wod2u
Nie chcę nic mówić, ale jak dla kogoś największym/jedynym problemem jest wskaźnik gazu, to generalnie świadczy tylko o jednym - instalacja się sprawdza, a auto jeździ jak powinno;D

: 2014-02-24, 17:20
autor: janusz
Modzelitto nie przejmuj się wskaźnikiem. U mnie wskaźnik żyje sobie własnym życiem. Na mrugającej rezerwie przejechałem ponad 100km zanim się LPG skończyło.