Strona 3 z 3

: 2014-01-09, 19:31
autor: smyndrok
no właśnie jakie różnice są w spalaniu mogą być między 2 gen. a 4?? Na Benzynce zamykam się max w 8L/100km (cykl mieszany)

: 2014-01-09, 19:53
autor: nice-wawa
Spalanie będzie na podobnym poziomie LPG między sekwencja a II gen. , ale wg. mnie lepiej dać sekwencje jak dłużej zamierzasz trzymać autko.

: 2014-01-10, 07:38
autor: radziejwwl
Bierz sekwencje , 2 gen to juz dziadek. Lepiej doinwstowac i jezdzic bezstresowo

: 2014-01-10, 16:41
autor: Ad@mus
4 rekami sie podpisuje-sekwencja, tylko w dobrym zakladzie
masz odpowiednie tematy o instalacji sr20de wiec przestudiuj i bedziesz wiedzial wszystko, nie podsylam linku bo masz to w tym dziale bez zbednego szukania

: 2014-01-11, 14:22
autor: janusz
A ja napiszę tak II-generacja może i jest stara, ale za to mniej problematyczna niż sekwencja. No i dużo tańsza w serwisowaniu, regulacjach i naprawach.

Ad@mus pisze:4 rekami sie podpisuje-sekwencja, tylko w dobrym zakładzie
Również jestem tego zdania - nie patrzeć, że tu założą mi o 100zł taniej. Lepiej dołożyć 100 lub 200 i mieć zrobione na poziomie, a nie druciarstwo.

: 2014-01-11, 18:54
autor: DINO777
hmmm, czy zakup filtrów w cenie 20zł co 10kkm to duży koszt?? w zamian, za prawidłowe dawkowanie i pełen zakres pracy LPG w aucie??, zawsze mnie fascynują opowieści o tym, że IIgen pali mniej niż IV i jeszcze mniej niż PB albo porównywalnie :D :D :D

Nie cytujemy postow w calosci.

: 2014-01-11, 20:43
autor: janusz
DINO777 chodziło mi o koszt wymiany podzespołów - reduktor, wtryski, komputer etc.

Czy ja napisałem gdziekolwiek, że na II-gen pali mniej? - nigdzie.

: 2014-01-11, 21:08
autor: DINO777
janusz, nigdzie nie napisałeś, żę II gen pali mniej a przynajmniej nie w tym poście reszty nie monitoruje bo po co :D
koszt wymiany podzespołów naprawdę się zwraca :D
teraz testuje dwa stery TECH i OPTIMA (a takie mam sobie układy) i co??? 1-2L na korzyść Optimy :D do tego działające OBD w moim tapczanolocie :D czyli przy moich przebiegach średnio 4kkm daje dość wymierne oszczędności : D

: 2014-01-12, 09:24
autor: Ad@mus
ja filtry sam wymieniam chodza po 5zl na allegro, toyota moja byla kupiona prawie 3lata temu, zrobilem 60tkm, i wymienilem tylko elektrozawor na listwe i filtry co 10tkm
korekty mozna samemu robic jak sie wie jak ale to nie klopot:)

ja 2gen juz bym nigdy nie zalozyl, kupic auto z 2gen spoko, ale jak mam podjac sam decyzje to w zyciu 2gen!

: 2014-01-12, 15:20
autor: DubSon
sznikers99 pisze:ale znowu z blosem nie będzie przeglądu
Dlaczego?

: 2014-01-12, 17:13
autor: Maniek-ol
Sam kiedys mialem blosa i nigdy nie mialem problemu z przegladem.

: 2014-01-12, 19:07
autor: radziejwwl
mam i blosa i sekwencje. nigdy w zyciu nie zalozyl bym nic ponizej IV gen. Nie rozumiem o co chodzi z tymi kosztami. Zakladasz nowe i jezdzisz wymieniajac filtry. Czasem korekty.

: 2014-01-12, 19:23
autor: mimier
sznikers99 pisze:Bo blos jest nielegalny,
Może i nielegalny ale raczej na forum nie znajdzie się osoba. która miałaby przez to problemy ;)

: 2014-01-13, 21:42
autor: Boro1989
dodam moje 3 grosze, robiłem przegląd już chyba łącznie z hm, 7 razy od kąd mam swój pierwszy samochód, i jakoś nie kojarzę aby ktoś mi pod maskę zaglądał :P

: 2015-05-04, 13:17
autor: dynamical
Oczywiście, że gaz niszczy silnik, ale można to spróbować zminimalizować do granic możliwości. Dobrym rozwiązaniem jest gaz sekwencyjny.Instalacja załącza się sama, kiedy samochód jest w pełni nagrzany, a nie tak jak w autach starego typu, że wszystko zależy od tego, kiedy sami sobie włączymy gaz, bo wtedy auto może się nam zepsuć. Oczywiście trzeba oddać auto w dobre ręce, bo nawet najlepsza instalacje można spaprać

: 2015-05-04, 21:36
autor: komorokoro
dynamical pisze:Dobrym rozwiązaniem jest gaz sekwencyjny.Instalacja załącza się sama, kiedy samochód jest w pełni nagrzany
swietnie że nam to zagadnienie nadmieniłeś
człowiek nawet nie zwrócił uwagi jak technika poszła do przodu

: 2015-08-03, 19:24
autor: tofu
dynamical pisze:Oczywiście, że gaz niszczy silnik, ale można to spróbować zminimalizować do granic możliwości. Dobrym rozwiązaniem jest gaz sekwencyjny.Instalacja załącza się sama, kiedy samochód jest w pełni nagrzany, a nie tak jak w autach starego typu, że wszystko zależy od tego, kiedy sami sobie włączymy gaz, bo wtedy auto może się nam zepsuć. Oczywiście trzeba oddać auto w dobre ręce, bo nawet najlepsza instalacje można spaprać
Lubię jak ktoś takie farmazony wypisuje nie mając pojęcia o instalacjach gazowych usłyszał coś przeczytał jakiegoś pierda jeszcze na jakimś portalu motoryzacyjnym gdzie wielokrotnie melepety wypisują totalne głupoty i teraz znawce udaje ..

Benzyna jest szkodliwa bo w sobie zawiera bardzo dużo związków które osiadają na gładzi cylindra i powodują zużycie materiału ...

co do sekwencji co jest mylnym pojęciem bo należy nazywać to 4 generacją lub generacją wtrysku gazu Sekwencja to tylko rodzaj wtrysku pb moze być inaczej realizowany ...

a i jeszcze jedno sprostowanie inst 4 gen wcale nie przełącza się na lpg po całkowitym nagrzaniu silnika bo standardowo utrzymuje się temperaturę 30 stopni płynu chłodzącego w krótkim obiegu (W każdej instalacji można dowolnie to regulować)

Jedną mądrą myśl napisałeś Nawet 4 generacja -sekwencja zamontowana przez papronia może łatwo zabić silnik nawet porządne graty zle dobrane i źle ustawione ..

i W większości przypadków uszkodzenia silników z instalacją występuje przez złe wystrojone auta na lpg . i TYLE

: 2015-08-04, 13:36
autor: Ad@mus
i W większości przypadków uszkodzenia silników z instalacją występuje przez złe wystrojone auta na lpg . i TYLE
to raz, a dwa to zaniedbanie : wymiana filtrów, olju, układ zapłonowego lub ogólnie pojęte ""niewłaściwe użytkowane

: 2015-08-04, 21:08
autor: tofu
Dokładnie i nic wiecej

Filtry mają takie znaczenie że powodują spadki ciśnienia a to jest tak jakby sobie wężyk z PB zacisnąć opaską i myśleć że dalej fura poprawnie będzie śmigać ,,,

: 2015-12-05, 00:28
autor: wujek600kv
Gaz nie nadaje się do Nissana ? Śmiecu warte. Trzeba jedynie pamiętaćć o luzach zaworowych na LPG bo w niektorych silnikach sa reczne. Ja założyłem w 2004 roku do Micry BRC II generację gdy miała przejechane 30 tysiecy km. Silnik wyzionał ducha dopiero przy 575 tys km. W tecj chwili auto dobija do 663 tys km na liczniku.Kupiłem dwa lata temu drugi silnik i dalej śmigam na LPG. A przez te wszytskie lata jazdy na gazie zaoszczedziłem tyle kasy że kupiłem sobie kilkuletnie BMW 5 na weekendowe przejażdzki. Take gaz do Nissana-jak najbardziej :D

Re: LPG - szkodliwe dla silnika?

: 2022-12-20, 05:28
autor: nanab
Nie istnieje coś takiego jak fachowiec mówiący że gaz niszczy silnik, no chyba że to fachowiec w profesji idioty.