Reduktor Primera P11 GT
Moderator: Maniek-ol
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
u mnie magic jety ogarniaja sprawe , mialem valteki szybko wyjeba....
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
to jeżeli mam być szczery to po prostu zgłupiałem
dobra inaczej, jakie komponenty byście polecili do zagazowania VE moc około 200 ( przedział 190-200 ) z zapasem na mody pod 220 , chciałbym usłyszeć wersje "tanią" i wersje drogą czekam na opinie
dobra inaczej, jakie komponenty byście polecili do zagazowania VE moc około 200 ( przedział 190-200 ) z zapasem na mody pod 220 , chciałbym usłyszeć wersje "tanią" i wersje drogą czekam na opinie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
powiem Ci tak Shadows że szczerze mam wyj********** na twoją opinie to mój samochód i choćbym tam zamontował do niego gaz ziemny to nic Ci do tego mogę robić z nim co chcę , i stać mnie ładować na paliwo do niego , a wydaję miesięcznie około 1tys minimum , ale po co mam przepłacać ?;) sądzisz że GAZ to zło ? to twoja sprawa i na Gazie twoje "2.0eGT" bym wciągnął nosem i nawet nie poczuł PEACE
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
ale nie rozumiem tutaj jednego jak to działa, skoro nie mam ochoty wydawać po tysiąc miesięcznie na paliwo to mam się nie bawić w Swapa tak ? to wtedy zakazany owoc dla mnie i tyle?
Sam Bombel jeździsz Dieslem, ciekawi mnie jakie miałbyś podejscie do tego wszystkiego jak na codzień byś musiał robić 130km jak ja do pracy , i musiałbyś jeździć swoim VE+T , uwierz że płacić codziennie 75zł na dojazd do roboty to nie jest super sprawa i na prawdę taniej wyjdzie mi latać na LPG bo wtedy wydam 20zł a nie 75zł a to jest różnica ,
że bym miał 2 samochód na dojazdy do roboty to szczerze nawet prze myśl by mi nie przeszło aby ładować tutaj LPG , ale co raz bardziej się nad tym zastanawiam bo to jest mega oszczędność, a 3 samochodu tylko po to aby jeżdzić nim do roboty po prostu nie potrzebuje , szkoda mi na to kasy , nie po to ładowałem tutaj VE które łącznie mnie wyszło 8tysi jakby ktoś chciał wiedzieć aby autko stało pod blokiem, samochód ma jeździć a nie być okazjonalnie odpalany, peace
Sam Bombel jeździsz Dieslem, ciekawi mnie jakie miałbyś podejscie do tego wszystkiego jak na codzień byś musiał robić 130km jak ja do pracy , i musiałbyś jeździć swoim VE+T , uwierz że płacić codziennie 75zł na dojazd do roboty to nie jest super sprawa i na prawdę taniej wyjdzie mi latać na LPG bo wtedy wydam 20zł a nie 75zł a to jest różnica ,
że bym miał 2 samochód na dojazdy do roboty to szczerze nawet prze myśl by mi nie przeszło aby ładować tutaj LPG , ale co raz bardziej się nad tym zastanawiam bo to jest mega oszczędność, a 3 samochodu tylko po to aby jeżdzić nim do roboty po prostu nie potrzebuje , szkoda mi na to kasy , nie po to ładowałem tutaj VE które łącznie mnie wyszło 8tysi jakby ktoś chciał wiedzieć aby autko stało pod blokiem, samochód ma jeździć a nie być okazjonalnie odpalany, peace
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Do tego służbowym za darmoBoro1989 pisze:Sam Bombel jeździsz Dieslem
Tego nie powiedziałem. Byłem teraz Primerą na urlopie i 1700 km ze średnim spalaniem 9,5 l bolało kieszeń. Jakbym miał na co dzień dojeżdzać gdzieś daleko, to bym kupił jakiegoś darmowoza i nim jeździłBoro1989 pisze: to mam się nie bawić w Swapa tak ?
widzisz to masz super i sam wiesz jak zabolało kieszeń te 1.7K kilometrów, a ja robię 2k miesięcznie nie okazjonalnie, i nie chce 3 samochodu bo to kolejne wydatki , i nie po to robiłem Swapa aby autko mi gniło pod blokiem i było odpalane raz na jakiś czas , to się mija z celem, chciałem mieć szybki dupowóz , mam , chce żeby było ekonomicznie bo widzisz też chce sobie jechać gdzieś na wakację itp a nie od razu od całej puli pieniędzy przeznaczonych na wyjazd odliczać tysiąc na paliwo...
i z tego co piszę shadows , to mam się nie bawić w SWAPA bo chce mieć ekonomicznie, kurde postaw zastaw się ale pokaż się ? heh dziwne jest myślenie niektórych,
i z tego co piszę shadows , to mam się nie bawić w SWAPA bo chce mieć ekonomicznie, kurde postaw zastaw się ale pokaż się ? heh dziwne jest myślenie niektórych,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Ale Was boli czyjś gaz no, że ktoś może jeździć taniej... Słyszałem o facecie, który kupił Ferrari F40 i przerobił je przy pomocy prasy na stolik ogrodowy. Bo mógł, bo go było stać. Nie rozumiem, po co komu zaglądać do portfela?
Wracając do tematu, u mnie na ACR01 do 150KM miałem różnicę jednego konia po strojeniu AFR, w sumie są to granice błędu pomiarowego. Gazownik, u którego zakładałem testował i z powodzeniem zakładał je chyba w 193 konnych betach (silnik 2.5l?) i też nie było spadków ciśnienia, przy czym przy podobnych mocach z turbo reduktor już nie wyrabiał. Jak wersja do 250KM oferuje podobną jakość to bym się nie zastanawiał.
PS: żeby uzyskać koszt przejechania kilometra na PB95 zbliżony do gazu, moje auto musiałoby palić jakieś 4.5-5l/100km (przelicznik na ceny z dziś). Ciągle, w lecie, w zimie, na klimie, bez klimy, w korkach, czy na trasie, pałując lub nie. Musiałbym mieć średnią spalania z 25tys. km na poziomie 5l/100km. Gdybym nie założył instalacji, na przejechanie tych 25tys. wydałbym 13tys. zł na benzynę zamiast 7tys. zł na gaz (odejmując koszty instalacji już jestem 3tys. do przodu, a liczę dla zaniżonej ceny PB). Jeżdżąc autem benzynowym na co dzień nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia używania benzyny, skoro to samo (będziemy się kłócić o mniej niż 1% straty mocy?) można uzyskać płacąc 40% mniej. Oczywiście jak auto jeździ 5tys. na rok, jest budowane do zabawy, dla osiągów to nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia zakładania instalacji... Ale niektórzy jeżdżą VE na co dzień...
Wracając do tematu, u mnie na ACR01 do 150KM miałem różnicę jednego konia po strojeniu AFR, w sumie są to granice błędu pomiarowego. Gazownik, u którego zakładałem testował i z powodzeniem zakładał je chyba w 193 konnych betach (silnik 2.5l?) i też nie było spadków ciśnienia, przy czym przy podobnych mocach z turbo reduktor już nie wyrabiał. Jak wersja do 250KM oferuje podobną jakość to bym się nie zastanawiał.
PS: żeby uzyskać koszt przejechania kilometra na PB95 zbliżony do gazu, moje auto musiałoby palić jakieś 4.5-5l/100km (przelicznik na ceny z dziś). Ciągle, w lecie, w zimie, na klimie, bez klimy, w korkach, czy na trasie, pałując lub nie. Musiałbym mieć średnią spalania z 25tys. km na poziomie 5l/100km. Gdybym nie założył instalacji, na przejechanie tych 25tys. wydałbym 13tys. zł na benzynę zamiast 7tys. zł na gaz (odejmując koszty instalacji już jestem 3tys. do przodu, a liczę dla zaniżonej ceny PB). Jeżdżąc autem benzynowym na co dzień nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia używania benzyny, skoro to samo (będziemy się kłócić o mniej niż 1% straty mocy?) można uzyskać płacąc 40% mniej. Oczywiście jak auto jeździ 5tys. na rok, jest budowane do zabawy, dla osiągów to nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia zakładania instalacji... Ale niektórzy jeżdżą VE na co dzień...
Ostatnio zmieniony 2013-08-28, 08:19 przez wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr. Kamil
Jak ktoś zrobi DET'a zasilanego zupą pomidorową to będę pierwszym, który się uśmiechnie o przerobienie mojej WP11. Toć prawie na wodę będzie jeździło
(cena we wrocławskim misiu za talerz pomidorowej to 1,48zł)
(cena we wrocławskim misiu za talerz pomidorowej to 1,48zł)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Shadows
polecam Swapa na VE później możesz się wypowiadać dzięki za rady odnośnie instalki
polecam Swapa na VE później możesz się wypowiadać dzięki za rady odnośnie instalki
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Moje GT też ma LPG i powiem tak, jakbym miał jeździć na Pb to na benzynę wydałbym z 10 razy tyle co na LPG. Wystarczy mi wyjazd na święta do domu - na LPG koszt niecałe 100zł w jedną stronę, a na Pb niecałe 200zł...
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Nie ma co sie klocic , sa zwolnennicy i przeciwnicy . To nie jest na temat czy lpg jest ok . Kto chce ten jezdzi (w tym i ja). Pytanie bylo co zalozyc !
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Ja polecam wspomnianego GOLDA, tylko jak nie będzie wyrabiał termicznie to założyć grzałkę na wyjściu gazu z reduktora do listwy przed czujnikiem temperatury. instalacja Diego G3 jest bajeczna do regulacji, bardzo przyjemny interfejs, bardzo dużo info na necie i for gdzie Ci pomogą ustawić samemu, kabel kosztuje 40zł Wtryskiwacze najlepiej Keihin, Prins, taniej to Hany. Nie przeginać z temp przełączania, ustawić dotryski benzyny, ja dodatkowo mam ustawione nadlewanie Pb przy 6900, a odcięcie jest przy 7100, żeby przy granicznych obrotach było "mokro". No i przy LPG katalizator do wycięcia
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Któryś z modów może wydzielić wątek- chętnie podyskutujemy.radziejwwl pisze: Pytanie bylo co zalozyc !
Tekst na poziomie gimnazjum. Fajnie, że śmigasz sobie SR'em na PB i chwała Ci za to. Mniej fajne jest to, że w wypowiedzi nie uwzględniłeś warunków bytowych poszczególnych posiadaczy VE. Mój Nissan- to nie całe moje życie, szkoda, ale osobiście mam od cholery innych- o 100% ważniejszych priorytetów. A poza tym VE to co to jest? Jakiś mega rzadki rodzyn? Przecież to zwykły SR + głowica zmiennofazowa. Mówicie tak, jakby to był RB26DETT albo 2JZ.Shadows pisze:Niema to jak wyjeb^ć gruby hajs na VE lub turbo i szukać oszczędności cudując z lpg ..."kupił rolnik krowę i nie ma na łańcuch"
Bombel-super, że było by Cię stać na utrzymanie 2 samochodów. Poza tym j.w.
Oczywiście również przymierzam się do LPG, jest to bardziej niż pewne. Mało tego- niedługo na ulicę wyjedzie pewien pionierski projekt w PL z VE , również zasilany LPG.
Co by nie robić off'a.
Odnośnie pytania o instalkę do VE, to na forum lpg do Preludy H22 (2.2 VTEC) polecali coś takiego:
1. STAG 300 LUB 4 + SKORPION GT LUB EG 20KW + MATRIX HD544
2. LANDI RENZO OMEGAS + REDUKTOR CEGLA + WTRYSKIWACZE MED
QG15+
Wracając do tematu, kilka propozycji reduktorów.
Najpierw wersje budżetowe:
2xAC R01 150 ok 400pln
1xAC R01 250 (o ile już poprawili) ok 270pln
2xKME Silver/Tur ok 400pln
2xZavoli Zeta S/N ok 400pln
wersja wypasiona:
1xPrins 8mm ok 1200pln
1xIG1 ok 700pln
I to by było na tyle, raczej nic innego bym nie polecał
Najpierw wersje budżetowe:
2xAC R01 150 ok 400pln
1xAC R01 250 (o ile już poprawili) ok 270pln
2xKME Silver/Tur ok 400pln
2xZavoli Zeta S/N ok 400pln
wersja wypasiona:
1xPrins 8mm ok 1200pln
1xIG1 ok 700pln
I to by było na tyle, raczej nic innego bym nie polecał
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
silver az tyle kosztuje ? jak ja wsadzalem myslalem ze byl tanszy , ale juz nie pamietam w sumie
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
podjadę na dniach do magików od LPG u mnie i zapytam się jaką instalke proponują zobaczymy jakie spece z nich
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
czyli jeden parownik raczej na 100% nie wyda ? kurde zrobi się syf pod maską szkoda że nie mogę całej instalki władować do bagaja i tylko kable pociągnąć ^^
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
dlatego wspomniałem o dogrzaniu wylatującego gazu, w Saabie Turbo dał radę a w VE nie da?? Co do GOLDA to opinie są podzielone, ja włożyłem i na razie nie narzekam, ale ja mam może jak Bóg dał ze 160KM.ulisses pisze:Taki np KME Gold umrze termicznie w VE.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
wod2u, To zależy od składu, czyli procentowego udziału propanu i butanu (różnica między lpg letnim a zimowym, różnice pomiędzy jakością gazu na poszczególnych stacjach).
Ja bym nie ryzykował temp gazu niższej niż 5*C przy dynamicznej jeździe a 0*C przy toczeniu się. Jeśli chodzi o reduktory to ACR, Silver/Tur i Zavolaki bardzo dobrze grzeją gaz A najlepsza sprawność lpg (najwyższa moc) jest uzyskiwana przy temperaturze gazu między 20 a 30*C.
Ja bym nie ryzykował temp gazu niższej niż 5*C przy dynamicznej jeździe a 0*C przy toczeniu się. Jeśli chodzi o reduktory to ACR, Silver/Tur i Zavolaki bardzo dobrze grzeją gaz A najlepsza sprawność lpg (najwyższa moc) jest uzyskiwana przy temperaturze gazu między 20 a 30*C.
Tak pytam, bo na strojeniu AFR w grudniu u Struny jak lecieliśmy 220 licznikowe (chyba -9 na zewn.) to komp pokazywał temp. gazu 17st. Struna mi powiedział wtedy, że jest ok, tylko właśnie nie wiedziałem czy bezpiecznie ok, czy już blisko granicy. Będę sobie kiedyś musiał zerknąć jak to wygląda na co dzień.
pozdr. Kamil