Strona 2 z 3

: 2014-07-18, 22:20
autor: DINO777
ee to może się okazać, ze ledwo co urosło na dzień dzisiejszy :D

: 2014-07-18, 22:29
autor: PrzeRuSco
mam nadzieje ze po zmianie wydechu coś się zmieni, znajomy od którego biorę wydech miał po wszystkim co napisałem oprócz ssaca (seryjny kolektor z katem) 160 km

: 2014-07-18, 22:32
autor: DINO777
czyli w tolerancji podzespołów :D to jak byś coś zmieniał to puść redka na niskim ciśnieniu to później wystarczy lekko podkręcić ciśnienie do góry i będzie OK :D bez wiercenia dysz,

: 2014-07-25, 20:11
autor: bandito
Dziś pierwszy raz się połączyłem ze stagiem wyszło coś takiego:
Obrazek
Obrazek


Zaczełem od początku. autokalibracja, zbieranie map:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

wyczytałem z instrukcji ze teraz trzeba po bawić się mnożnikiem zeby zbliżyć jak najbliżej gazową linie do benzynowej ale za bardzo nie wiem jak to zrobić, nie kapuje tego tłumaczenia staga w instrukcji.
Po drodze wyskoczył mi jeszcze błąd wtryskiwacze gazowe całkowicie otwart - sprawdz sonde lambda. może to od tego że po złożeniu samochodu słabo trzyma jedna sróba i pierdzi. ale po weekendzie to zrobie:)

[ Dodano: 2014-07-26, 00:04 ]
Dodam jeszcze że w obecnym setupie nie dusi się na niskich obrotach i nie robi takiego bu

: 2014-07-26, 06:26
autor: DINO777
ogólnie dramat :D rozwierć dysze

: 2014-07-26, 12:06
autor: bandito
A dużo je rowiercić?
Nie wiem jeszcze jakie mam u siebie ale znalazłem taką tabelkę:
Obrazek
Sugerować się tym czy metodą prób i błędów?

: 2014-07-26, 12:25
autor: DINO777
a co Ty tam masz zamontowane???

: 2014-07-26, 12:42
autor: Ad@mus
nie lepiej całkiem dysze usunąć?

: 2014-07-26, 12:46
autor: DINO777
Ad@mus pisze:nie lepiej całkiem dysze usunąć?
niekoniecznie, zalezy co ma zamontowane, w tamtym roku na pikniku robiłem dwa auta jednocześnie, p11.144 SR20DE i Mazdę Primancy 2.0 praktycznie ta sama moc itd. a jednak różne średnice dysz wyszły, wszytko zaleczy od strategii sterownika i czasów wtrysku :D

: 2014-07-26, 12:58
autor: bandito
Wtryski OMVL DREAM XXI SL:
Obrazek

Reduktor Tomasetto Alaska tyle że niewiem jaki model
Zbiornik to jakiś TOR 630/48 wew. BROMECH

: 2014-07-26, 13:45
autor: DINO777
jakie auto i silnik??

[ Dodano: 2014-07-26, 14:45 ]
wierć dysze :-D

: 2014-07-26, 14:46
autor: bandito
Almera GTI SR20DEH + stożek i przyspieszony zapłon :-D
będę po weekędzie wiercił

: 2014-07-26, 15:02
autor: DINO777
to zacznij od zmiany reduktora, bo ten nie ogarnia Twojego silnika :D

: 2014-07-28, 11:12
autor: bandito
A doradzicie jakiś reduktor który miał by takie wejścia/wyjścia
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
A da radę na razie przed kupnem reduktora jako tako wysterować ten reduktor żeby mi za bardzo nie po krzaczył w innych rzeczach?

: 2014-07-28, 11:28
autor: ulisses
Poszukaj tutaj: http://www.phjacus.pl/Sekwencyjne-c43.html np. AC r01 150, Kme Tur. Poza tym nie ma problemu aby zastosować redukcję 8mm na 6mm.
Teraz możesz ustawić jazdę na lpg do 3,5-4kRPM powyżej tego na benzynie. Powinno być ok.

: 2014-07-28, 21:19
autor: komorokoro
bandito16 pisze:A doradzicie jakiś reduktor który miał by takie wejścia/wyjścia
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
Ja mam :arrow: NIKO M od dwóch lat.
Wczesniej Magic Jet i oba są na 6mm

: 2014-07-29, 13:57
autor: bandito
Myślę nad AC r01 tyle że 250 KM tak na przyszłość już.

Dane techniczne parownika:
- maksymalna wydajność 250KM
- przewód miedziany Ø 8
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 16

i teraz tak:
- redukcja na miedziany 6/8
- grubszy przewód gazowy Ø 16 + filtr z redukcją 16/12

Następna sprawa co z tym elektrozaworkiem niebieskim co jest teraz w moim reduktorze. Z tego co widziałem ten AC tego nie ma.

I ostatnie. Co z czujnikiem temperatury?? Trzeba coś tam rozwiercać i wkrecać??

: 2014-07-29, 14:42
autor: DINO777
jak przyszłościowo to weź jednego TUR-a zawsze później zrobisz sobie kanapkę z dwóch,
EZ przekładasz i po sprawie fi12 na wąż gazowy spoko wystarczy właśnie robię spokojnie taka Ale na AGIS-ie, Barakudach i Sharku1500 :D w związku z planami, wcześniejszymi czy dalszymi wszytko idzie na fi8 od zbiornika, no i w Twoim przypadku, to może się okazać się wąskim gardłem

: 2014-08-04, 12:08
autor: bandito
Wybur padł n sharka 1500 i będzie dopiero w przyszłym tygodniu.
Na razie ustawiłem odcinke gazu na 4 tys rpm, z aktualizowałem oprogramowanie sterownika zrobiłem od początku auto kalibracje i wyszło coś takiego:
Obrazek

Włączyłem ciepły start, zmniejszyłem czasy przełącznia i błędów ciśnienia bo z dużym opuznieniem przełączało z pb na gaz i odwrotnie.
Obrazek
i odchyłka się zmniejszyła:
Obrazek

Nie wiem jeszcze jak z tym mnożnikiem, po autokalibracji wyskakuje by ustawić mnożnik ale go nie ruszałem. a tu czasy wtrysków przy wyższych obrotach:
Obrazek

: 2014-08-04, 13:32
autor: DINO777
masz za małe dysze trzeba wiercić

: 2014-08-14, 17:52
autor: bandito
Jednak Rekina nie będzie. Moja firma nie ma do niego dostępu. Może z allegro a jak nie to ac r01. Rozebrałem i wykręciłem dysze mają 3.5 mm i scianki po pół więc nie bardzo rozwiercać chyba. trzeba kupić nowe

foto
Obrazek
Obrazek

: 2014-08-14, 18:51
autor: DINO777
Ty wkręciłes wkrętki w kolektorze, a masz wykrecić dysze z wtrysków

: 2014-08-14, 18:55
autor: bandito
Ooo ale gafa :-o

Dobra zrobie to w weekend. Tyle demontażu na darmo.
Dzięki za uswiadomienie

[ Dodano: 2014-08-16, 16:47 ]
Dysze miałem 2 mm rozwierciłem na 2,3 ciśnienie się wcale nie zmniejszyło. Jak zmniejszyłem ciśnienie robocze na 1.20 bara to czasy wtrysków się prawie zrównały (gazowe o ,2-0,3 wieksze od benzynowych). Pamiętam jak byłem kiedyś u gazownika to kręcił sróba w reduktorze. Może problem jest też tam...

[ Dodano: 2014-08-16, 18:28 ]
Zmieniłem ciśnienie na redaktorze. Mapy prawie całe się pokryły. Chyba jeszcze rozwierce dysze bo czasy się wydluzyly. Ale takiej zamuly już nie ma:)

[ Dodano: 2014-08-16, 20:38 ]
Dysze rozwiercone na 2.5 mm jeszcze wydaje mi się ze za mało bo długie czasy ale mapy chyba w miare:
Obrazek
Obrazek

a tu takie ogólne:
Obrazek

: 2014-08-17, 22:33
autor: DINO777
jest nieźle ale jeszcze rozwierć dysze i zmniejsz ciśnienie na redku do 1 bara

: 2014-08-17, 23:51
autor: bandito
Musze jakieś wiertło 2.7 załatwić. Przy tym setupie zauważyłem że podczas jazdy odcina mi niekiedy jeden bądź dwa wtryskiwacze tak powyżej 3500 obrotów przy większym obciążeniu. No nic na razie będę rozwiercał te dysze i bawił sie tym, a reduktor już czeka na mnie tyle że pare innych rzeczy ostatnio wyszło więc jeszcze troche po czeka...

: 2014-08-18, 04:38
autor: DINO777
bandito16 pisze: reduktor już czeka na mnie .
to zmień i dopiero coś rób

: 2014-09-17, 22:32
autor: Ad@mus
teraz moje mapy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jeździ przyzwoicie, bez muła i bez szarpania ale jest dość przelany gazem i pewno spalanie mnie powali, czasy wtryskow wysrubowane i wolne obroty wysokie (pb 900rpm lpg1500)

chce dojsc do bezpiecznego setupu i ekonomicznego-wiercic dysze? bo powyzej 5000rpm zaczyna się pętla

listwa OMVL reduktor zavoli n

: 2014-09-18, 09:53
autor: Niedział
na moje trzeba wiercić, mnożnik za wysoki. Czemu masz tak wysokie wolne, nadal coś nie gra?

: 2014-09-18, 23:23
autor: Ad@mus
a co powiecie o czasach PB?
bo deko mi sie nie podobaja, na cieplym powinno byc 2,3 do 2,6 a jest ok 2ms;/

: 2014-09-19, 14:22
autor: nice-wawa
czas powinien być 2,9 -3 ms na jałowym jak dobrze pamiętam bez obciążenia .