Strona 5 z 6

: 2016-01-21, 23:39
autor: janusz
Łabi1610, pogadaj DINO777 i może do niego odstaw auto na założenie instalacji :]

: 2016-01-21, 23:40
autor: Łabi1610
Dzięki Janusz za informację :) tu zawsze można na kogoś liczyć :) no trochę poczytałem o tej instalacji i robi wrażenie cena ceną ale wiadomo za co :)

: 2016-01-21, 23:43
autor: DINO777
Optima, Tech i inne :D wązny jest monter i strojenie, jaki masz silnik, czy kolektor dzielony czy nie?? może byc potrzeba zamówienia w serwisie uszczelek do podstawy pompy oleju, bez jej zdjęcia nie raz nie ma szans na zdjecie kolektora do wiercenia, do tego co chcą zamontować :D

: 2016-01-21, 23:47
autor: janusz
DINO777, SR20DEH :]

: 2016-01-21, 23:49
autor: DINO777
janusz pisze:DINO777, SR20DEH :]
czyli odkręcenie wspomagania, zdjęcie koła pompy wody, odkręcenie podstawy filtra :D czyliuszczelki dwie małe około 100zł tylko serwis :D no i czas na odczekanie wszytko opisane w temacie DIY na NKP :D na podstawie mojej N15 :D

: 2016-02-21, 00:08
autor: Ad@mus
Ja mam coś nadlubane w silniku i mam reduktor ac r01-150 i niby wg praktyki do 170ps wyrabia, później jego problemem jest srednica zasilania fi6, co jak się okazuje jest prostym w przerobieniu na fi8 bo reduktor jest tożsamy z ac r01-250 na którym też forumowe VE latają.

Wtryski mam Dragona na listwie, wężyki najkrócej jak się dało zrobić, dysza 3mm i wydają się chcieć obrobić jeszcze więcej koników niż mam.

I faktycznie może mocą mam coś ok 160-170ps i teoria z zasilaniem 6mm ma coś wspólnego bo czuje, że na benie ciut lepiej jedzie 5000-7500rpm, dlatego postaram się w tym roku o przerobienie zasilania na 8mm

przy obecnym nastawie reduktor stabilnie bije ustawiony na 1.1bara, AFR utrzymuje na 12,7 i jakoś to jedzie

Gdybym teraz miał coś stawiać od podstaw to dał bym KME tur bo różnica w cenie jest marginalna. Wtryskiwacze pojedyńcze, tylko dla tego, żeby skrócić przewody zasilania i bardziej pochować instalację pod maską, i chyba padło by na używanego Keihina pomarańczowego. A sterownik pewnie z czystej ciekawości Tech 224 :mrgreen:

: 2016-02-21, 21:07
autor: Vendo
Ad@mus pisze: i chyba padło by na używanego Keihina pomarańczowego
Raczej żółtego - posiadam, polecam.

: 2016-02-22, 14:30
autor: nice-wawa
Adamus zamiast keihina to taniej wyjdzie Barracuda 130 .

: 2016-02-24, 00:46
autor: Ad@mus
tylko keihin jest serwisowalny, a barakad nie :)

: 2016-02-24, 11:40
autor: arczar
tak, ale zapytaj siebie czy 200 tyś.km. na wtryskach to za mało.

Nawet przy 30kkm = 6-7lat jazdy.

: 2016-02-26, 11:34
autor: Ad@mus
jedne padły po 30tkm ;) dlatego ważna jest ich jakość ;) nawet barracudy trafiają się umierające-potem wtrysk do smieci bo nic nie zrobisz

: 2016-02-26, 11:58
autor: nice-wawa
Ja na barracudach mam zrobione 60-70 kkm , dokładnie nie zapisałem przy jakim przebiegu montowałem ale średnio robię rocznie 20-25 kkm . Montowałem je w maju 2013 i do tej pory bez żadnych problemów . Według mnie dobry filtri będzie hulać , ja u siebie montuję filtr lotny fl03 czaja .

: 2016-03-01, 15:32
autor: DINO777
barakuda ponad 150kkm na leżaka :D i dalej jedzie :D jeszcze nei miałem reklamacji na Baraki :D jedna ale to po około 130kkm :D

: 2016-03-29, 10:45
autor: Zielkq
Takie propozycje dostałem:

1) KOMP QBOX STAGA , REDUKTOR AC150 STAGA , LISTWA ACW 01 STAGA za 2300,-zł
2) Stag GoFast z reduktorem AC R01 i listwą wtryskową AC W01 w cenie 2100zł (z Baracudą za 2400,-zł)
3) BRC sequent 32 z Reduktorem genius MB i wtryskiwaczami BRC Max w cenie 2800zł.
4) LPGTECH 204, KME TUR, DRAGON za 2700,-zł (zakład polecany na lpgforum)

Jakieś podpowiedzi? ;)

: 2016-03-29, 11:38
autor: nice-wawa
BRC bym odrzucił najdroższe w serwisie , tur lub acr 01 obrobią a wtryskiwacze bym jednak postawił na barracuda.

: 2016-03-29, 13:28
autor: DINO777
4
jak nie 4 to 1 ale na barakudach

o jakim silniku rozmawiamy :D

: 2016-03-29, 13:29
autor: nice-wawa
SR20 przed liftem

: 2016-03-29, 13:33
autor: Zielkq
DINO777, Dragon czy Barracudy jako wtryskiwacze byś polecał?
Najbardziej przekonuje mnie 4 opcja, zwłaszcza jeżeli patrzeć na to, że liczy się jakość montażu. Droga, bo droga, ale jeżeli później ma być problem z instalacją...

A silnik, tak, WP11 Z SR20 (przedlift)

: 2016-03-29, 13:46
autor: DINO777
Zielkq, barakudę

204 to już stary ster ale daje radę :D sprawdź czy podstawa filtra oleju nei przeszkadza w zdjęciu kolektora, bo różnie to bywa, :D i nieraz trzeba zwalić podstawę filtra aby zdjąć kolektor bo przeszkadza jedna śrubka, :D a to już dodatkowy koszt około 100zł za podkładki metalowogumowe dostępne tylko w serwisie, :D

: 2016-03-29, 13:49
autor: janusz
DINO777, akurat u Zielkq podstawa nie przeszkadza i można zdjąć normalnie :]

: 2016-03-29, 13:49
autor: Zielkq
DINO777, patrząc na moją prowizorkę w tamtych rejonach to nic nie przeszkadza w zdjęciu kolektora - zamontowany jest wspólnymi siłami z januszem kolektor z P10... :P
To podpytam co z tą barakudami i jakby wyglądał wtedy koszt. Tech224 byłby lepszy? Jest jakaś między nimi zasadnicza różnica?

[ Dodano: 2016-03-29, 14:49 ]
janusz, uprzedziłeś mnie! :D

: 2016-03-29, 14:41
autor: DINO777
204 to początki produkcji też będzie działać ale jak można 224 :D

http://www.lpgtech.pl/oferta/sterowniki-2

: 2016-03-30, 00:07
autor: Zielkq
Doszedł jeszcze inny warsztat, który ma dobre opinie na lpg-forum:

5) Stag Q-box, KME TUR, Barracuda, filtry odstojnikowe - 2800,-zł
6) Stag Go-Fast, ACR01, STAG AC W-01, filtry poliestrowe - za 2300,-zł (czyli taka sama jak pozycja nr 2)

Jest jakaś zauważalna różnica w filtrach? Jaka butla mieści się w miejsce koła zapasowego w WP11 do pierwszej podłogi (tej niżej)?

DINO777, jak decydować między 4, a 5, to Qbox czy Tech204? Dlaczego? I czy rzeczywiście GoFast nie będzie dobrą opcją?

I ostatnie pytanie (na tą chwilę), np. mix: Qbox/Tech204, ACR01, Barracuda?

Mam wrażenie, że im dłużej myślę i więcej ofert zbieram, to zaczyna być coraz gorzej :shock:

: 2016-03-30, 05:21
autor: DINO777
Zielkq pisze:Doszedł jeszcze inny warsztat, który ma dobre opinie na lpg-forum:

5) Stag Q-box, KME TUR, Barracuda, filtry odstojnikowe - 2800,-zł
6) Stag Go-Fast, ACR01, STAG AC W-01, filtry poliestrowe - za 2300,-zł (czyli taka sama jak pozycja nr 2)

Jest jakaś zauważalna różnica w filtrach? Jaka butla mieści się w miejsce koła zapasowego w WP11 do pierwszej podłogi (tej niżej)?

DINO777, jak decydować między 4, a 5, to Qbox czy Tech204? Dlaczego? I czy rzeczywiście GoFast nie będzie dobrą opcją?

I ostatnie pytanie (na tą chwilę), np. mix: Qbox/Tech204, ACR01, Barracuda?

Mam wrażenie, że im dłużej myślę i więcej ofert zbieram, to zaczyna być coraz gorzej :shock:
z tymi opiniami to więcej dystansu :D jeżeli chodzi o to kółko wzajemnej adoracji :D
Go-fast to taki okrojony tani ster ale pewnie też pojedzie
Qbox to nowa linia AC współpracuje z androidem i pewnie będzie rozwijana w przeciwieństwie do S4 s300
204 to pierwszy wypust ale współpracujący z nowym programem, niestety nie wykorzystujący wszystkich jego możliwości ale też pojedzie i to dobrze
nie wiem na ile AC-ki sa poprawione bo nei montuje ich ale jak bym miał wybór to brał bym TUR-a jeżeli chodzi o wtryski to zdecydowanie Barakudy, cena/jakość rewelacja :D
jeżeli chodzi o filtry to ULTRA od Alexa to fajna sprawa na pewno warto w to zainwestować, ja montuje takie i FL03 inne wywalam ale i tak podstawa to sprawdzona stacja, na drugim forum nissana w dziale LPG masz zdjęcia filtrów :D tankowane było na różnych stacjach :D

: 2016-03-30, 06:56
autor: PrzeRuSco
Ja mam butlę 60L ale wystaje nad dolną podłogę, górną półkę od dołu podciąłem w kilku miejscach i można ją normalnie włożyć. Obok butli mieści mi się pomiędzy podłogami zestaw kluczy Yato około 100 elementów, sztywny hol, i mnóstwo innych dupereli. Myślę że można dać jeszcze wyższą butle o jakieś 2 cm, jeśli takie są. Jak chcesz to popołudniu wrzucę fotkę jak to wygląda.

: 2016-03-30, 09:33
autor: Zielkq
DINO777, stanie pewnie na tym, że podjadę, pogadam i wezmę opcję wybraną "lekko z głupa" :-P Ale teraz mam dwa warsztaty polecane. Ah. Za duży wybór! Dzięki za odpowiedzi, jak coś będę jeszcze miał to będę dalej pytał...
Zdjęcie filtrów widziałem. To tak jak na benzynie. Warto wymieniać ;)

PrzeRuSco, jakbyś mógł to chętnie. Ale bez pośpiechu. U mnie pod podłogą jest jeszcze wzmacniacz i całą ta przestrzeń zawalona rzeczami. Jedyne co chciałbym zachować to płaską podłogę, żeby dalej dało się w aucie spać ;)

: 2016-03-30, 15:20
autor: janusz
Zielkq, a zapas to pies?

: 2016-03-30, 15:27
autor: DINO777
janusz pisze:Zielkq, a zapas to pies?
zapas jeździ sobie gdzie popadnie :D ja miałem chyba 67L fajny był zasięg auta :D

: 2016-03-30, 15:31
autor: Zielkq
janusz,
Obrazek
:evil:

Ale na poważnie, to się będzie je gdzieś przerzucało do przodu, jak wszystkie bagaże ;)

: 2016-03-30, 15:38
autor: DINO777
spoko się jeździ wywalasz roletę i stawiasz pionowo, nigdy n ie było problemów z pakowaniem i Węgry zwiedzone i Chorwacja :D