zimne powietrze = v max 165 km/h, ciepłe 155
Moderator: Maniek-ol
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
zimne powietrze = v max 165 km/h, ciepłe 155
Czy to normalne ?
Ogólnie to w moim N14 mam mieszalnik powietrza Zimne /Ciepłe popsuty i zawsze jadę na obiegu Ciepłym ( powietrze gaźnik bierze z kolektora wydechowego przy pomocy aluminiowej giętkiej rury ) .
Przed chwilą wróciłem z testów na autostradzie i ku mojemu zdziwieniu autko ma wyczuwalnie większego rebla - elastyczność silnika więsza - przyspieszenie na biegach i V max.
Jak to jest z powietrzem i LPG , spotykaliście się z takimi dolegliwościami ?
Silnik GA14DS , ulubiony bez wodotrysków gaźniczek
Ogólnie to w moim N14 mam mieszalnik powietrza Zimne /Ciepłe popsuty i zawsze jadę na obiegu Ciepłym ( powietrze gaźnik bierze z kolektora wydechowego przy pomocy aluminiowej giętkiej rury ) .
Przed chwilą wróciłem z testów na autostradzie i ku mojemu zdziwieniu autko ma wyczuwalnie większego rebla - elastyczność silnika więsza - przyspieszenie na biegach i V max.
Jak to jest z powietrzem i LPG , spotykaliście się z takimi dolegliwościami ?
Silnik GA14DS , ulubiony bez wodotrysków gaźniczek
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Nie wiem czy dobrze Cię rozumiem ale czy mówisz o odmie?dualowiec1111 pisze:spróbuje tą klapkę za stałe zblokować na zimne, bo z tego co pamiętam jak wyciągałem wąż ciepłego powietrza z obudowy filtra to silnik trochę nierówno chodził ( może to kwestia pojemności układu dolotu) .
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
nie o odmie , w moim silniku jest tzn. UFO ( okrągła obudowa filtra powietrza nad gaźnikiem ) i z niej wychodzi rura główna w której jest ta klapka mieszająca powietrza (coś na styl przepływomierza ) . Jutro będę na kanale wymieniał olej i uszczelniał silnik więc przy okazji spróbuję zablokować tą klapkę.