Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

zimne powietrze = v max 165 km/h, ciepłe 155

Moderator: Maniek-ol

dualowiec1111
wiem o czym pisze
Posty: 80
Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
Lokalizacja: Poznań

zimne powietrze = v max 165 km/h, ciepłe 155

Post autor: dualowiec1111 » 2010-04-26, 22:57

Czy to normalne ?

Ogólnie to w moim N14 mam mieszalnik powietrza Zimne /Ciepłe popsuty i zawsze jadę na obiegu Ciepłym ( powietrze gaźnik bierze z kolektora wydechowego przy pomocy aluminiowej giętkiej rury ) .

Przed chwilą wróciłem z testów na autostradzie i ku mojemu zdziwieniu autko ma wyczuwalnie większego rebla - elastyczność silnika więsza - przyspieszenie na biegach i V max.

Jak to jest z powietrzem i LPG , spotykaliście się z takimi dolegliwościami ?

Silnik GA14DS , ulubiony bez wodotrysków gaźniczek :D

przemek
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-01-31, 17:36
Lokalizacja: Siemiatycze

Post autor: przemek » 2010-04-27, 10:15

Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale słyszałem, że w zimnym powietrzu jest większa zawartość czystego tlenu. U mnie auto też wydaje się bardziej "żywe" jak jest chłodniej.

Awatar użytkownika
romano
wiem o czym pisze
Posty: 53
Rejestracja: 2009-12-09, 21:46
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: romano » 2010-04-27, 10:17

Normalne, zimniejsze powietrze zawiera więcej tlenu w przeliczeniu na objętość i stąd różnica w osiągach.
Instalacje lpg I gen. nie lubią jak im się kombinuje z powietrzem, jak możesz, ustaw, żeby zawsze zasysane było zimne.

dualowiec1111
wiem o czym pisze
Posty: 80
Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dualowiec1111 » 2010-04-27, 11:53

spróbuje tą klapkę za stałe zblokować na zimne, bo z tego co pamiętam jak wyciągałem wąż ciepłego powietrza z obudowy filtra to silnik trochę nierówno chodził ( może to kwestia pojemności układu dolotu) .

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-04-27, 19:58

dualowiec1111 pisze:spróbuje tą klapkę za stałe zblokować na zimne, bo z tego co pamiętam jak wyciągałem wąż ciepłego powietrza z obudowy filtra to silnik trochę nierówno chodził ( może to kwestia pojemności układu dolotu) .
Nie wiem czy dobrze Cię rozumiem ale czy mówisz o odmie?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

dualowiec1111
wiem o czym pisze
Posty: 80
Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dualowiec1111 » 2010-04-27, 22:31

nie o odmie , w moim silniku jest tzn. UFO ( okrągła obudowa filtra powietrza nad gaźnikiem ) i z niej wychodzi rura główna w której jest ta klapka mieszająca powietrza (coś na styl przepływomierza ) . Jutro będę na kanale wymieniał olej i uszczelniał silnik więc przy okazji spróbuję zablokować tą klapkę.

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-05-07, 23:00

Odłącz podciśnienie z 11 wężyk zapchaj jakąś śrubka lub czymkolwiek, a silnik cały czas będzie brał zimne powietrze.
Wolne obroty na zimnym silniku nie będą aksamitne ale coś kosztem czegoś. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”