300zx 3.0 + gaz??
Moderator: Maniek-ol
- dzony_elmo
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2010-04-10, 12:51
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
300zx 3.0 + gaz??
Czy wie ktoś jak zachowa się nissan 300zx z 90' 3.0 po włożeniu gazu? Czy jest sens i za ile? Z góry dzięki za fachowe odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 2015-12-04, 14:41 przez dzony_elmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedni napęd jest dla małych dziewczynek
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Heh, dziwne pytanie. Pewnie będzie jeździł na tym gazie
Jak założysz dobrą instalkę to będzie jeździł całkiem ciekawie.
Generalnie jestem zwolennikiem LPG ale tylko dobrych instalacji, i w dupowozach. 300ZX wg mnie dupowozem nie jest i nie założyłbym do niego gazu.

Generalnie jestem zwolennikiem LPG ale tylko dobrych instalacji, i w dupowozach. 300ZX wg mnie dupowozem nie jest i nie założyłbym do niego gazu.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Podejrzewam że koło 4 tys za jakąś dobrą instalację i będzie jeździł praktycznie jak na benzynie, w końcu to nie specjalnie wysilone 3,0 więc nie powinno być żadnych przeciwwskazań a jakie oszczędności przy tankowaniach.
Ważne żeby dobrze dobrana instalacja była i wydajny reduktor a najlepiej dwa. No i mowa oczywiście o sekwencji.
Ważne żeby dobrze dobrana instalacja była i wydajny reduktor a najlepiej dwa. No i mowa oczywiście o sekwencji.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61