LPG - szkodliwe dla silnika?
Moderator: Maniek-ol
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1592
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Bierz sekwencje , 2 gen to juz dziadek. Lepiej doinwstowac i jezdzic bezstresowo
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 

4 rekami sie podpisuje-sekwencja, tylko w dobrym zakladzie
masz odpowiednie tematy o instalacji sr20de wiec przestudiuj i bedziesz wiedzial wszystko, nie podsylam linku bo masz to w tym dziale bez zbednego szukania
masz odpowiednie tematy o instalacji sr20de wiec przestudiuj i bedziesz wiedzial wszystko, nie podsylam linku bo masz to w tym dziale bez zbednego szukania
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
A ja napiszę tak II-generacja może i jest stara, ale za to mniej problematyczna niż sekwencja. No i dużo tańsza w serwisowaniu, regulacjach i naprawach.
Również jestem tego zdania - nie patrzeć, że tu założą mi o 100zł taniej. Lepiej dołożyć 100 lub 200 i mieć zrobione na poziomie, a nie druciarstwo.Ad@mus pisze:4 rekami sie podpisuje-sekwencja, tylko w dobrym zakładzie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
hmmm, czy zakup filtrów w cenie 20zł co 10kkm to duży koszt?? w zamian, za prawidłowe dawkowanie i pełen zakres pracy LPG w aucie??, zawsze mnie fascynują opowieści o tym, że IIgen pali mniej niż IV i jeszcze mniej niż PB albo porównywalnie

Nie cytujemy postow w calosci.



Nie cytujemy postow w calosci.
Ostatnio zmieniony 2014-01-12, 15:59 przez DINO777, łącznie zmieniany 1 raz.
DINO777 chodziło mi o koszt wymiany podzespołów - reduktor, wtryski, komputer etc.
Czy ja napisałem gdziekolwiek, że na II-gen pali mniej? - nigdzie.
Czy ja napisałem gdziekolwiek, że na II-gen pali mniej? - nigdzie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
janusz, nigdzie nie napisałeś, żę II gen pali mniej a przynajmniej nie w tym poście reszty nie monitoruje bo po co
koszt wymiany podzespołów naprawdę się zwraca
teraz testuje dwa stery TECH i OPTIMA (a takie mam sobie układy) i co??? 1-2L na korzyść Optimy
do tego działające OBD w moim tapczanolocie
czyli przy moich przebiegach średnio 4kkm daje dość wymierne oszczędności : D

koszt wymiany podzespołów naprawdę się zwraca

teraz testuje dwa stery TECH i OPTIMA (a takie mam sobie układy) i co??? 1-2L na korzyść Optimy


montaż, strojenie LPG, AFR 
kontakt przez NKP

kontakt przez NKP
ja filtry sam wymieniam chodza po 5zl na allegro, toyota moja byla kupiona prawie 3lata temu, zrobilem 60tkm, i wymienilem tylko elektrozawor na listwe i filtry co 10tkm
korekty mozna samemu robic jak sie wie jak ale to nie klopot:)
ja 2gen juz bym nigdy nie zalozyl, kupic auto z 2gen spoko, ale jak mam podjac sam decyzje to w zyciu 2gen!
korekty mozna samemu robic jak sie wie jak ale to nie klopot:)
ja 2gen juz bym nigdy nie zalozyl, kupic auto z 2gen spoko, ale jak mam podjac sam decyzje to w zyciu 2gen!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1592
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
mam i blosa i sekwencje. nigdy w zyciu nie zalozyl bym nic ponizej IV gen. Nie rozumiem o co chodzi z tymi kosztami. Zakladasz nowe i jezdzisz wymieniajac filtry. Czasem korekty.
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 

dodam moje 3 grosze, robiłem przegląd już chyba łącznie z hm, 7 razy od kąd mam swój pierwszy samochód, i jakoś nie kojarzę aby ktoś mi pod maskę zaglądał 

viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Oczywiście, że gaz niszczy silnik, ale można to spróbować zminimalizować do granic możliwości. Dobrym rozwiązaniem jest gaz sekwencyjny.Instalacja załącza się sama, kiedy samochód jest w pełni nagrzany, a nie tak jak w autach starego typu, że wszystko zależy od tego, kiedy sami sobie włączymy gaz, bo wtedy auto może się nam zepsuć. Oczywiście trzeba oddać auto w dobre ręce, bo nawet najlepsza instalacje można spaprać
Dobry serwis Toyota Ruda Śląska, Gliwice, Zabrze. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne: http://www.serwistoyoty.pl/
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lubię jak ktoś takie farmazony wypisuje nie mając pojęcia o instalacjach gazowych usłyszał coś przeczytał jakiegoś pierda jeszcze na jakimś portalu motoryzacyjnym gdzie wielokrotnie melepety wypisują totalne głupoty i teraz znawce udaje ..dynamical pisze:Oczywiście, że gaz niszczy silnik, ale można to spróbować zminimalizować do granic możliwości. Dobrym rozwiązaniem jest gaz sekwencyjny.Instalacja załącza się sama, kiedy samochód jest w pełni nagrzany, a nie tak jak w autach starego typu, że wszystko zależy od tego, kiedy sami sobie włączymy gaz, bo wtedy auto może się nam zepsuć. Oczywiście trzeba oddać auto w dobre ręce, bo nawet najlepsza instalacje można spaprać
Benzyna jest szkodliwa bo w sobie zawiera bardzo dużo związków które osiadają na gładzi cylindra i powodują zużycie materiału ...
co do sekwencji co jest mylnym pojęciem bo należy nazywać to 4 generacją lub generacją wtrysku gazu Sekwencja to tylko rodzaj wtrysku pb moze być inaczej realizowany ...
a i jeszcze jedno sprostowanie inst 4 gen wcale nie przełącza się na lpg po całkowitym nagrzaniu silnika bo standardowo utrzymuje się temperaturę 30 stopni płynu chłodzącego w krótkim obiegu (W każdej instalacji można dowolnie to regulować)
Jedną mądrą myśl napisałeś Nawet 4 generacja -sekwencja zamontowana przez papronia może łatwo zabić silnik nawet porządne graty zle dobrane i źle ustawione ..
i W większości przypadków uszkodzenia silników z instalacją występuje przez złe wystrojone auta na lpg . i TYLE
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
to raz, a dwa to zaniedbanie : wymiana filtrów, olju, układ zapłonowego lub ogólnie pojęte ""niewłaściwe użytkowanei W większości przypadków uszkodzenia silników z instalacją występuje przez złe wystrojone auta na lpg . i TYLE
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Dokładnie i nic wiecej
Filtry mają takie znaczenie że powodują spadki ciśnienia a to jest tak jakby sobie wężyk z PB zacisnąć opaską i myśleć że dalej fura poprawnie będzie śmigać ,,,
Filtry mają takie znaczenie że powodują spadki ciśnienia a to jest tak jakby sobie wężyk z PB zacisnąć opaską i myśleć że dalej fura poprawnie będzie śmigać ,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-02-06, 19:17
- Lokalizacja: Łowicz
Gaz nie nadaje się do Nissana ? Śmiecu warte. Trzeba jedynie pamiętaćć o luzach zaworowych na LPG bo w niektorych silnikach sa reczne. Ja założyłem w 2004 roku do Micry BRC II generację gdy miała przejechane 30 tysiecy km. Silnik wyzionał ducha dopiero przy 575 tys km. W tecj chwili auto dobija do 663 tys km na liczniku.Kupiłem dwa lata temu drugi silnik i dalej śmigam na LPG. A przez te wszytskie lata jazdy na gazie zaoszczedziłem tyle kasy że kupiłem sobie kilkuletnie BMW 5 na weekendowe przejażdzki. Take gaz do Nissana-jak najbardziej 

To podróż daje nam szczęscie a nie jej cel
Re: LPG - szkodliwe dla silnika?
Nie istnieje coś takiego jak fachowiec mówiący że gaz niszczy silnik, no chyba że to fachowiec w profesji idioty.