Poprawne wystrojenie LPG - pomoc i rady
Moderator: Maniek-ol
Baryłka sama się zakuwa, przewód obetniesz cangami tylko wsadz gwoździa żeby go nie zagnieść.
Nie-sam gaz w sobie nie będzie robił takich cyrków. Jedno odpalenie więcej i moglo się cos stać na układzie zapłonowym.
18lat na kopułce i palcu to o min 12lat za dużo. Te elementy układu zapłonowego zuzywaja się tak samo jak swiece czy kable i należy je regularnie podmieniać (np co 50000km). Dodatkowo jeśli już stare i zmęczone to powodują szybsze zużycie się pozostałych elementow układu zapłonowego jak cewka, kable, swiece itd. Nie wspomnę o słabej iskrze i wpływie na moc. Gdzieś już o tym pisałem, że jeśli nie wymienialo się palca i kopułki, nie wiemy czy było wymienione albo po prostu wygląda jak stare to kierunek sklep 80zł później mamy kłopot z głowy.
Na LPG masz problemy bo gaz jest bardzo czuły na niedomaganie układu zapłonowego. Podobnie miał jeden z forumowiczy w turkusowej p11. Zmienił to co trzeba zapłacił ok 260zl (świece, kable, kopułka i paluch) i auto odżyło i zaczęło mniej spalać LPDżi.
Tak więc do boju.
Nie-sam gaz w sobie nie będzie robił takich cyrków. Jedno odpalenie więcej i moglo się cos stać na układzie zapłonowym.
18lat na kopułce i palcu to o min 12lat za dużo. Te elementy układu zapłonowego zuzywaja się tak samo jak swiece czy kable i należy je regularnie podmieniać (np co 50000km). Dodatkowo jeśli już stare i zmęczone to powodują szybsze zużycie się pozostałych elementow układu zapłonowego jak cewka, kable, swiece itd. Nie wspomnę o słabej iskrze i wpływie na moc. Gdzieś już o tym pisałem, że jeśli nie wymienialo się palca i kopułki, nie wiemy czy było wymienione albo po prostu wygląda jak stare to kierunek sklep 80zł później mamy kłopot z głowy.
Na LPG masz problemy bo gaz jest bardzo czuły na niedomaganie układu zapłonowego. Podobnie miał jeden z forumowiczy w turkusowej p11. Zmienił to co trzeba zapłacił ok 260zl (świece, kable, kopułka i paluch) i auto odżyło i zaczęło mniej spalać LPDżi.
Tak więc do boju.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
to tak.. wrzuciłem lpg do P11.144 sr20 - proszę o rady, sugestie ewentualnie krytykę..
na pb jeździ ok, wymieniony czujnik spalania stukowego, wymieniona sonda 1, odłączone grzanie przepustnicy, odłączony egr, kolektor wydechowy z P10, wydech przelot na 2tłumikach środkowych, pierwsza sonda przy misce oleju, druga pod maglownicą, ecu nie pokazuje żadnych błędów
lpg: shark1500, barakudy na listwie ( te słabsze ) dysze wykręcone, wkrętki rozwiercone na 3mm, stag300, druga sonda to podgląd na przepływomierz - wszytko zamontowane zgodnie ze sztuką..
po wstępnej przejażdżce taki widok..
i wg mnie:
1. zaznaczyć "wyłącz przy pierwszy"
2. od 5 do 12ms obniżyć mnożnik a od 12 do 14ms podnieść
dobrze myślę? coś jeszcze poprawić?
na pb jeździ ok, wymieniony czujnik spalania stukowego, wymieniona sonda 1, odłączone grzanie przepustnicy, odłączony egr, kolektor wydechowy z P10, wydech przelot na 2tłumikach środkowych, pierwsza sonda przy misce oleju, druga pod maglownicą, ecu nie pokazuje żadnych błędów
lpg: shark1500, barakudy na listwie ( te słabsze ) dysze wykręcone, wkrętki rozwiercone na 3mm, stag300, druga sonda to podgląd na przepływomierz - wszytko zamontowane zgodnie ze sztuką..
po wstępnej przejażdżce taki widok..
i wg mnie:
1. zaznaczyć "wyłącz przy pierwszy"
2. od 5 do 12ms obniżyć mnożnik a od 12 do 14ms podnieść
dobrze myślę? coś jeszcze poprawić?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90,
masz ustawiony zły wtryskiwacz, jak masz barracude to w stagu ustawiasz hana 1,9ohm (green), następna rzecz to za niska temperatura przełączania, możesz szybko zamordować reduktor a w zimowe dni mieć szarpanine po pierwszym przełączeniu. Ustaw 35 i obserwuj czy bedzie dobrze.
proponuje tez podjechać z ciśnieniem na reduktorze do jakiś 1,25-1,3 bar bo widze że Ci sie wtryskiwacze pętlą przy pełnym obciążeniu, to powinno wyeliminować ten problem. Ogólnie mapa wygląda przyzwoicie
masz ustawiony zły wtryskiwacz, jak masz barracude to w stagu ustawiasz hana 1,9ohm (green), następna rzecz to za niska temperatura przełączania, możesz szybko zamordować reduktor a w zimowe dni mieć szarpanine po pierwszym przełączeniu. Ustaw 35 i obserwuj czy bedzie dobrze.
proponuje tez podjechać z ciśnieniem na reduktorze do jakiś 1,25-1,3 bar bo widze że Ci sie wtryskiwacze pętlą przy pełnym obciążeniu, to powinno wyeliminować ten problem. Ogólnie mapa wygląda przyzwoicie
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
marlos90, a ile to ma teraz koni??
ad1 warto ale niekoniecznie dalej zajedziesz przy końcówce gazu no i wtryski PB popracują
ad2. a jak korekty silnika??
wyrównaj mnożnik od załamania mapy, sprawdź dlaczego jest pętlenie, pod autem miedź czy faro, sprawdź czy gdzieś się nie załamało, wkrętek nie trzeba rozwierca, chyba, ze zakładałeś jakieś dziwolągi, zwykłe Baraki robią ten silnik z dyszami, ustaw minimalne obroty na gazie np 600 w innym przypadku może CI zgasnąć bo nie będzie wiedział, czy się przełączyć na PB, jeżeli to wskazanie przepływki, to mało trochę jak na wolne o ile pamiętam
moher3, na Keihine też pojedzie ale Hanna Green była by lepsza
a dlaczego za niska temperatura?? jeżdżę na niższych i nei zauważyłem skutków ubocznych tak samo w zimie, przełączanie płynne trzeba tylko pamiętać aby auta nie pałować do rozgrzania, to ma jeździć na LPG a nei na PB 35 st za dużo, można ustawić jak sie ma RV pod maską, po co jechać z Ciśnieniem wyżej jak w takiej konfiguracji mapa wygląda nawet nieźle, podwyższenie ciśnienia obniży mnożnik i przy końcu zejdzie poniżej 1, pętlenie wtrysku może być spowodowane padem ciśnienia a nie za niskim ciśnieniem na reduktorze, może poprostu redek jest niewydolny i tyle, choć sharik1500 przy zwykłym SR20 robi robotę bez problemu
ad1 warto ale niekoniecznie dalej zajedziesz przy końcówce gazu no i wtryski PB popracują
ad2. a jak korekty silnika??
wyrównaj mnożnik od załamania mapy, sprawdź dlaczego jest pętlenie, pod autem miedź czy faro, sprawdź czy gdzieś się nie załamało, wkrętek nie trzeba rozwierca, chyba, ze zakładałeś jakieś dziwolągi, zwykłe Baraki robią ten silnik z dyszami, ustaw minimalne obroty na gazie np 600 w innym przypadku może CI zgasnąć bo nie będzie wiedział, czy się przełączyć na PB, jeżeli to wskazanie przepływki, to mało trochę jak na wolne o ile pamiętam
moher3, na Keihine też pojedzie ale Hanna Green była by lepsza
a dlaczego za niska temperatura?? jeżdżę na niższych i nei zauważyłem skutków ubocznych tak samo w zimie, przełączanie płynne trzeba tylko pamiętać aby auta nie pałować do rozgrzania, to ma jeździć na LPG a nei na PB 35 st za dużo, można ustawić jak sie ma RV pod maską, po co jechać z Ciśnieniem wyżej jak w takiej konfiguracji mapa wygląda nawet nieźle, podwyższenie ciśnienia obniży mnożnik i przy końcu zejdzie poniżej 1, pętlenie wtrysku może być spowodowane padem ciśnienia a nie za niskim ciśnieniem na reduktorze, może poprostu redek jest niewydolny i tyle, choć sharik1500 przy zwykłym SR20 robi robotę bez problemu
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
DINO777,
25 stopni to może być za mało, gaz może nie odparować wtedy to końca a nawet można zmrozić reduktor. Co z tego że będzie pozornie dobrze jak membrana będzie dostawała po głowie i można skrócić znacznie życie reduktora? zauważ że w zimie przy minusowych temperaturach cały przewód gazowy gumowy jest jeszcze bardzo zimny jak przełączasz przy 25 stopniach. Gaz zanim doleci do wtrysków może się spowrotem schładzać, znaczenie ma też długość samego przewodu gumowego.
Mapa wyglada nieźle ale na końcu widać że brakuje i pętli czyli na 100% jest ubogo dlatego napisałem żeby podkręcił trochę ciśnienie będzie lepiej, Barracuda spokojnie to ogarnie poniżej 3ms nawet daje radę zrobić. To że zejdzie mnożnik poniżej 1 w niczym nie przeszkadza. Skoro ciśnienie spada, a napewno coś spada to ustawiając mu wstępne ciśnienie wyższe będzie miał też ciśnienie przy spadku wyższe. Nie ma sensu od razu zakładać że reduktor nie daje rady.
[ Dodano: 2016-11-21, 14:06 ]
Vendo,
jak masz cienki przewód gazowy zasilający to wkładaj KME Tur (klapkowy) będzie dawał radę on jest bodajże do 216kM i ciśnieniowo i termicznie jest kozak
25 stopni to może być za mało, gaz może nie odparować wtedy to końca a nawet można zmrozić reduktor. Co z tego że będzie pozornie dobrze jak membrana będzie dostawała po głowie i można skrócić znacznie życie reduktora? zauważ że w zimie przy minusowych temperaturach cały przewód gazowy gumowy jest jeszcze bardzo zimny jak przełączasz przy 25 stopniach. Gaz zanim doleci do wtrysków może się spowrotem schładzać, znaczenie ma też długość samego przewodu gumowego.
Mapa wyglada nieźle ale na końcu widać że brakuje i pętli czyli na 100% jest ubogo dlatego napisałem żeby podkręcił trochę ciśnienie będzie lepiej, Barracuda spokojnie to ogarnie poniżej 3ms nawet daje radę zrobić. To że zejdzie mnożnik poniżej 1 w niczym nie przeszkadza. Skoro ciśnienie spada, a napewno coś spada to ustawiając mu wstępne ciśnienie wyższe będzie miał też ciśnienie przy spadku wyższe. Nie ma sensu od razu zakładać że reduktor nie daje rady.
[ Dodano: 2016-11-21, 14:06 ]
Vendo,
jak masz cienki przewód gazowy zasilający to wkładaj KME Tur (klapkowy) będzie dawał radę on jest bodajże do 216kM i ciśnieniowo i termicznie jest kozak
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
Vendo,
Dlatego też KME Tur Ci polecam bo jest mega malutki przy tej wydajności jest to na prawdę maluszek
Dlatego też KME Tur Ci polecam bo jest mega malutki przy tej wydajności jest to na prawdę maluszek
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/