Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy
Moderator: Maniek-ol
adrionGT , zakład polecany na forum LPG w miejscowości Kuczewola, http://www.dar-gaz.net/index.php
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
Siemano , powoli sie zastanawiam na LPG do Almerki ktoś kogoś poleci na Warszawie i przyblizy ceny? w 2000zł sie zmieszcze podobno na lajcie . I pewnie najpierw ogarnac wzmocnienie mocy i dopiero pozniej gaz
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
A kto załatwi wbicie w dowód ?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
przekopałem cały temat i wraz muszę zapytać.. mam sr20deh i jakieś 170KM, do tego zamówiłem już barracudy na listwie, sterownik mam stag300-4 i pytanie jaki reduktor.. często jest polecany czarny acr01, a na lpgforum piszą że ciśnienie skacze.. i co? szukać coś pod 200KM? np shark1500 / zavoli zeta s / kme silver czy co proponujecie?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
widziałem opinie że czarny pod 180-190KM podciąga tym bardziej nowsza wersja, czerwony podobno ma tylko fi8 na wejściu i inny kolor obudowy, a w środku to samo..
zresztą pod odcinkę nie ciskam tak często, a jak czasami podleje sobie Pb to w sumie się nie obraże
zresztą pod odcinkę nie ciskam tak często, a jak czasami podleje sobie Pb to w sumie się nie obraże
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jeśli wyznacznikiem będzie 200KM i wejście fi6mm to lista jest taka:
kme silver, zavoli zeta s i kme tur
i pytanie kme silver i tur to nie to samo? bo wyglądają identycznie poza jednym wyjście..
kme silver, zavoli zeta s i kme tur
i pytanie kme silver i tur to nie to samo? bo wyglądają identycznie poza jednym wyjście..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Z tych 3ch raczej żaden nie wykarmi 200KM. 170 - Turmarlos90 pisze:jeśli wyznacznikiem będzie 200KM i wejście fi6mm to lista jest taka:
kme silver, zavoli zeta s i kme tur
To trochę inne reduktory.marlos90 pisze: i pytanie kme silver i tur to nie to samo? bo wyglądają identycznie poza jednym wyjście..
to ja już nie wiem.. czym więcej czytam tym mniej wiem.
coś czuję że skończy się zestawem naprawczym do alaski i ustawię lpg do 4tys
coś czuję że skończy się zestawem naprawczym do alaski i ustawię lpg do 4tys
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
P11GT po modzone nabyłem z palnikiem w dolocie że na Pb nawet nie jechało, wywaliłem mikser i na sekwencję chcę przejść..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Kup reduktor Romano, jest stabilny ciśnieniowo i termicznie. KME gold u mnie przy turbo nie wyrobił termicznie , więc odpuść go sobie, nie wiem jak bez turbo, ale ja bym go nie kupił. Przy takiej mocy jaką masz wymieniłbym przewód na fi 8. Musi być swobodny przepływ gazu. Barakudy dadzą spokojnie radę, u mnie obrabiają 230 KM i to te zwykłe, nie wzmacniane. Na koniec poprawna regulacja i w drogę.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
LPG w Primera 2.0
hej,
pewnie już było ale co chwila cos sie pojawia nowego na rynku lpg wiec pytam.
Co najlepiej do Primery 2005 rok, 2.0 140km
Znajomy namawia mnie na Zenit Pro bo sam ma i chwali
Pozdrawiam
pewnie już było ale co chwila cos sie pojawia nowego na rynku lpg wiec pytam.
Co najlepiej do Primery 2005 rok, 2.0 140km
Znajomy namawia mnie na Zenit Pro bo sam ma i chwali
Pozdrawiam
Nissan Primera 2.0 150 KM Wstawienie Gazu , jaka instalacja
Witam was Serdecznie !
otóż od dłuższego czasu zmagam się ze wstawieniem instalacji gazowej do mojej Primki , moje pytanie odnosi się głównie do tego jaką instalację polecacie , ? jestem zielony w tym temacie dlatego chciałbym się zorientować , z czym to się je , silnik ma 297 tyś i pracuje znakomicie nie mam z nim problemów , chciałbym znać waszą opinie na ten temat , nie chciałbym gówna pakować ale tez nie chciałbym ładować 5 tyś w instalację. tylko skromnie tak 2-3 tyś
otóż od dłuższego czasu zmagam się ze wstawieniem instalacji gazowej do mojej Primki , moje pytanie odnosi się głównie do tego jaką instalację polecacie , ? jestem zielony w tym temacie dlatego chciałbym się zorientować , z czym to się je , silnik ma 297 tyś i pracuje znakomicie nie mam z nim problemów , chciałbym znać waszą opinie na ten temat , nie chciałbym gówna pakować ale tez nie chciałbym ładować 5 tyś w instalację. tylko skromnie tak 2-3 tyś
Łabi1610, BRC Sequent albo Stag. Zakładaj w porządnych serwisach, a nie u pana zdisia w garażu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
właśnie to mam na myśli , nie chcę byle gdzie bo tanio , chce solidnie i dokładnie żeby ten samochód pracował jak należy a nie kichał prychał i non stop jeździł na ustawianie czegoś. Myślałem nad BRC ale czytałem ,że ludzie radzą też aby zawór wstawić taki instalację taką i to tak też nie wiem jak to interpretować bo się nie znam na LPG. Taka Godna polecania Instalacja BRC to mówisz BRC Sequent ?