PROŚBA o pomoc w namierzeniu kwiatków
Moderator: Maniek-ol
PROŚBA o pomoc w namierzeniu kwiatków
w moim sr20de od czasu do czasu zauwazam dziwne objawy, troche mnie to denerwuje bo troche wpakowalem ostatnio w rozwiniecie instalki o troche lepsze parametry
objawy:
-jak zimny przejdzie na gaz to buja obrotami 1200-1700, po pierwszym zatrzymaniu gdy odpuszcza ssanie przepustnica obroty zawisna na 1700 i spadaja do ok 900, przy czym na 900 mam wrazenie ze sie dusi tym paliwem, tzn chodzi rowno etc rusza i przyspiesza ale klang silnika jest jakby zdławiony
-od kilku dni jak nie jest dogrzany potrafi przy głębokim bucie parsknąć z pupy oraz przerwać podczas przyspieszania (ten objaw jest stosunkowo mlody)
-jalowe obroty na gazie jak juz nie faluje wynosza raz 1200 a raz 900, nie mam pojecia skad te roznice, przy 1200zl chodzi przyjemniej
-raz fajnie sobie radzi na LPG a raz mam wrazenie ze mu sie nie chce, raz idzie jak żyleta a raz muli, gdy zacznie mulic przelaczam na PB i po chwili znowu na LPG i znowu jedzie jak powinien
mam reduktor AC R01-150,
listwa AC 01 BFC
Sterownik Stag4
moje podejrzenie pada na:
-swiece
-nieszczelnosci na wezach z LPG (wygladaja nie świeżo)
-MAP LPG
poradzcie jak zdiagnosowac i co wymieniac, instalka byla swego czasu na sondzie strojona i watpie aby cos sie rozjechalo
objawy:
-jak zimny przejdzie na gaz to buja obrotami 1200-1700, po pierwszym zatrzymaniu gdy odpuszcza ssanie przepustnica obroty zawisna na 1700 i spadaja do ok 900, przy czym na 900 mam wrazenie ze sie dusi tym paliwem, tzn chodzi rowno etc rusza i przyspiesza ale klang silnika jest jakby zdławiony
-od kilku dni jak nie jest dogrzany potrafi przy głębokim bucie parsknąć z pupy oraz przerwać podczas przyspieszania (ten objaw jest stosunkowo mlody)
-jalowe obroty na gazie jak juz nie faluje wynosza raz 1200 a raz 900, nie mam pojecia skad te roznice, przy 1200zl chodzi przyjemniej
-raz fajnie sobie radzi na LPG a raz mam wrazenie ze mu sie nie chce, raz idzie jak żyleta a raz muli, gdy zacznie mulic przelaczam na PB i po chwili znowu na LPG i znowu jedzie jak powinien
mam reduktor AC R01-150,
listwa AC 01 BFC
Sterownik Stag4
moje podejrzenie pada na:
-swiece
-nieszczelnosci na wezach z LPG (wygladaja nie świeżo)
-MAP LPG
poradzcie jak zdiagnosowac i co wymieniac, instalka byla swego czasu na sondzie strojona i watpie aby cos sie rozjechalo
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
wtryski w 1 poscie tego tematu podalem ac 01 BFC
nie paluje auta na zimnym ale czuje ze ma lepsza reakcje na gaz jak zimny tj ta sama ilosc gazu w podlodze lepiej napedza
jak inaczej to opisac nie wiem ale palowaniem nazwac tego nie mozna
nie paluje auta na zimnym ale czuje ze ma lepsza reakcje na gaz jak zimny tj ta sama ilosc gazu w podlodze lepiej napedza
jak inaczej to opisac nie wiem ale palowaniem nazwac tego nie mozna
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
AC mialo dosc przyjazne opinie, uznalem ze bedzie kompromisem miedzy waldusiem a hana czy baracudami, BFC bo uznalem ze beda lepiej sie spisywaly od normalow
bo co innego lepszego jest w cenie do 200zl?
[ Dodano: 2015-02-11, 13:04 ]
takie mam objawy dokladnie:
http://lpg-forum.pl/mazda-6-szarpanie-p ... 30338.html
bo co innego lepszego jest w cenie do 200zl?
[ Dodano: 2015-02-11, 13:04 ]
takie mam objawy dokladnie:
http://lpg-forum.pl/mazda-6-szarpanie-p ... 30338.html
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
320zl kpl barracud, 170zl listwa AC
powiem ci ze nie tyle co chcialem zaoszczedzic co kupic cos co bedzie lepsze niz niewyrabiajace omvl
wziolem sie wiec za lekture, porady w roznych forach z dzialami lpg, nikt nie zaproponowal od razu barracud, tez mozna powiedziec ze zaoszczedzic na lpg mozna i wpakowac instalacje 2gen... i sr20 tez na niej pojedzie
nie powiem ze mo wybor to szczyt technologii dla LPG, kupilem za 170zl listwe i za 180zl reduktor, trza bylo cos zmodzic bo poprzedni set byl daremny
nie mniej jednak problem dalej wystepuje, korekty nic nie wniosly w temat w weekend rozbieram wszystkie weze i skladam na nowo, moze jakas nieszczelnosc bo problemu nie bylo i pojawil sie z nikad
powiem ci ze nie tyle co chcialem zaoszczedzic co kupic cos co bedzie lepsze niz niewyrabiajace omvl
wziolem sie wiec za lekture, porady w roznych forach z dzialami lpg, nikt nie zaproponowal od razu barracud, tez mozna powiedziec ze zaoszczedzic na lpg mozna i wpakowac instalacje 2gen... i sr20 tez na niej pojedzie
nie powiem ze mo wybor to szczyt technologii dla LPG, kupilem za 170zl listwe i za 180zl reduktor, trza bylo cos zmodzic bo poprzedni set byl daremny
nie mniej jednak problem dalej wystepuje, korekty nic nie wniosly w temat w weekend rozbieram wszystkie weze i skladam na nowo, moze jakas nieszczelnosc bo problemu nie bylo i pojawil sie z nikad
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
http://www.phjacus.pl/BARRACUDA-NAPOLEON-c306.html moze warto poszukać albo podpytać moze ktoś też am do sprzedania
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
wyżej opisane kaszle silnika zostalu wyeliminowane przez wstawienie nowej kopułki i palucha, swiece zmieniam jutro lub w sobote, falowanie na zimnym dalej się pojawia no i LPG nie ma takiego ciągu jak PB oraz jak widać na mapie-krzywe się nie pokrywają a wskaźnik pozostawia wiele do zyczenia
tak wygląda moja mapa, wiem prawie na pewno ze musze dysze rozwiercić, gdzies dorwałem tabele i wynika z niej ze w mojej kategorii "mocowej" dysza powinna mieć 2,7mm-2,9mm
na ile wiercic na dzień dobry, jakie ustawić ciśnienie na reduktorze i co dalej ustawiac krok po kroku aby było dobrze
tak wygląda moja mapa, wiem prawie na pewno ze musze dysze rozwiercić, gdzies dorwałem tabele i wynika z niej ze w mojej kategorii "mocowej" dysza powinna mieć 2,7mm-2,9mm
na ile wiercic na dzień dobry, jakie ustawić ciśnienie na reduktorze i co dalej ustawiac krok po kroku aby było dobrze
Ostatnio zmieniony 2015-02-19, 23:17 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
pomału ogarniam co trzeba, kilka cennych wskazówek i wiadomo czego szukac
wymieniłem kilka przewodow, trochę regulacji i jest dobrze choć dysza 2.8 wydaje mi się jeszcze za ciasna tak wiec nie chcąc ruszac ciśnienia redka wstawie może w weekend 3mm i polatamy znowu
przyda mi się jeszcze zrobić korekty po temp
wymieniłem kilka przewodow, trochę regulacji i jest dobrze choć dysza 2.8 wydaje mi się jeszcze za ciasna tak wiec nie chcąc ruszac ciśnienia redka wstawie może w weekend 3mm i polatamy znowu
przyda mi się jeszcze zrobić korekty po temp
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW