Poprawne wystrojenie LPG - pomoc i rady
Moderator: Maniek-ol
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
DINO777, Edit
no trochę mnie poniosło... śledząc temat zaszło to w dziwne rejony. tak oczywiście, jest tak jak napisałeś... korekty są na plus na minus, tak robimy, tak kręcimy żeby było ok. a odnośnie szerokopasmówki, to trochę źle się wyraziłem,strojąc sprawdzam efekty mojej pracy plus patrze na korekty,nie patrze na odczyty z lambdy auta. "Pisząc że zabiłeś mnie w swoim ostatnim poście" miałem na myśli tą nieszczęsną przepływkę, no ale nie ważne.co do strojenia wiem co to otwarta i zamknięta pętla i tak jak pisałeś w zamkniętej pętli nic nie zdziałasz w oparciu o afr, możesz go tylko porównać z pb. Dopowiedziałeś mnóstwo rzeczy pod moją nieobecność, a tego nie toleruje... pomyliłem tematy i osoby z tym odpinaniem sond.nie było tematu .. też odpadam
no trochę mnie poniosło... śledząc temat zaszło to w dziwne rejony. tak oczywiście, jest tak jak napisałeś... korekty są na plus na minus, tak robimy, tak kręcimy żeby było ok. a odnośnie szerokopasmówki, to trochę źle się wyraziłem,strojąc sprawdzam efekty mojej pracy plus patrze na korekty,nie patrze na odczyty z lambdy auta. "Pisząc że zabiłeś mnie w swoim ostatnim poście" miałem na myśli tą nieszczęsną przepływkę, no ale nie ważne.co do strojenia wiem co to otwarta i zamknięta pętla i tak jak pisałeś w zamkniętej pętli nic nie zdziałasz w oparciu o afr, możesz go tylko porównać z pb. Dopowiedziałeś mnóstwo rzeczy pod moją nieobecność, a tego nie toleruje... pomyliłem tematy i osoby z tym odpinaniem sond.nie było tematu .. też odpadam
Ostatnio zmieniony 2014-08-19, 14:45 przez Lombardo88, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Lombardo88, ja odpadam
[ Dodano: 2014-08-21, 23:49 ]
Lombardo88, szkoda, że edytujesz posta, a nie wyjaśniasz wszystkiego, no ale cóż, taka moc kolorowego widzę, że nie wszyscy potrafia się przyznać do błędu a tym mierzy się wielkość dyskutanta , życie, w takim układzie chyba czas kończyć bytnośc na tym forum
[ Dodano: 2014-08-21, 23:49 ]
Lombardo88, szkoda, że edytujesz posta, a nie wyjaśniasz wszystkiego, no ale cóż, taka moc kolorowego widzę, że nie wszyscy potrafia się przyznać do błędu a tym mierzy się wielkość dyskutanta , życie, w takim układzie chyba czas kończyć bytnośc na tym forum
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
up!
proste pytanie.. czy odłączenie aku powoduje reset kompa Stag? bo wymieniałem aku i mapy z kompa wybyły i nie wiem czy tak ma być czy mam coś popsute..
proste pytanie.. czy odłączenie aku powoduje reset kompa Stag? bo wymieniałem aku i mapy z kompa wybyły i nie wiem czy tak ma być czy mam coś popsute..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90, u mnie przy kompie BRC Fly auto stało z odpiętym aku przez tydzień i nic nie wyparowało. Mogę podejrzewać, że u Ciebie padła (o ile jest tam w ogóle) bateryjka podtrzymująca pamięć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
u mnie z tym lpg to cuda się dzieją, dziś zrobiłem znowu mapę PB, zacząłem zrobić mapę lpg, włączam światła, napięcie aku w stagu spada do 12,8V i lpg się nie włącza mało tego stag obroty silnika widzi na poziome 0 albo 100 albo 200obr/min , wyłączam światła, napięcie podnosi się do 13V, obroty w stagu są ok czyli 700 i lpg się włącza
muszę w wolnej chwili przejrzeć wszelkie połączenia i masy tak jak mówiłeś daawnoo temu
muszę w wolnej chwili przejrzeć wszelkie połączenia i masy tak jak mówiłeś daawnoo temu
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90, przejrzyj instalacje od LPG, może być podobnie jak u Looka - któryś przewód pękł (u niego akurat ten od wtrysku Pb co idzie do kompa Lpg).
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Witam, u mnie na wolnych obrotach na postoju jak chcę ruszyć to po dodaniu gazu obroty najpierw spadają w dół przez co często gęsto auto dostaje muła przy ruszaniu i muszę albo dać więcej gazu albo się ratować sprzęgłem. Zaczyna mnie to wkurzać, co jest powodem? Instalacja jest nowa: ACR-01, Hana i Stag4.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
U mnie tak było , ale po wycieciu dotryskow (czyli mniej wiecej do 0.8-1.0 ms) i sie poprawilo
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
ojjj już dawno podchodze do tamtejszych ortodoksów z rezerwą, bo jak słyszę, ze ktoś rozwierca dysze wiertarką stołową albo tokarką to ręce mi opadają , bo w 99.9% nie jest to prawdą albo potzrebuje czas wtrysku do trzech zer po przecinku , widziałem tez kilka montaży tamtejszych guru i niestety nei powalają jakością i strojeniem
gazowanie aut to moje hobby a nie zarobek, też żyję z czegoś innego i może dlatego nei montuje takich zestawów jak w tym temacie viewtopic.php?p=371664&sid=134a8b408120 ... 749#371664 bo poprostu szkoda mi na to czasu bo każde auto robię jak dla siebie
gazowanie aut to moje hobby a nie zarobek, też żyję z czegoś innego i może dlatego nei montuje takich zestawów jak w tym temacie viewtopic.php?p=371664&sid=134a8b408120 ... 749#371664 bo poprostu szkoda mi na to czasu bo każde auto robię jak dla siebie
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
takiej instalacji raczej bym nie popełnił...
ale jak się widzi takie coś?
"Towarzyszu pomożecie? -Pomożemy" grrr...
przewody zasilające parownik cieczą miały 175 cm i 180 cm. maxima 227 hp do niej; kme diego stare, kme silver i żółte waldemary z dyszami rozwierconymi na 4mm i oczywiście miedź 6 plus butla do jazdy na wstecznym
odciąłem po dwie opaski trzymające listwy i proszę ;
zagebalizować manihuanen? a komu to potrzebne?
2008 rok zakładana w Gdańsku bodajże. Dajcie siekierę, a katem za darmo mogę zostać
też mam ten problem... tylko plecy bolą... nie przyzwyczaję się chyba nigdy.DINO777 pisze: bo poprostu szkoda mi na to czasu bo każde auto robię jak dla siebie
ale jak się widzi takie coś?
"Towarzyszu pomożecie? -Pomożemy" grrr...
przewody zasilające parownik cieczą miały 175 cm i 180 cm. maxima 227 hp do niej; kme diego stare, kme silver i żółte waldemary z dyszami rozwierconymi na 4mm i oczywiście miedź 6 plus butla do jazdy na wstecznym
odciąłem po dwie opaski trzymające listwy i proszę ;
zagebalizować manihuanen? a komu to potrzebne?
2008 rok zakładana w Gdańsku bodajże. Dajcie siekierę, a katem za darmo mogę zostać
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
ano plecy bolą
fajny kwiatek
kiedyś przyjechał złotówa, mówię co trzeba zrobić aby działało, a On: Panie ja tylko na chwilę bo pasek się robi a on w dieslu przecież nei będe jeździł na gazie " to było jakieś 1.5 roku temu jakoś do dzisiaj pasek nie zrobiony
fajny kwiatek
kiedyś przyjechał złotówa, mówię co trzeba zrobić aby działało, a On: Panie ja tylko na chwilę bo pasek się robi a on w dieslu przecież nei będe jeździł na gazie " to było jakieś 1.5 roku temu jakoś do dzisiaj pasek nie zrobiony
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
budżet miał ograniczony, ale... wleciał reduktor romano i wtryskiwacze apis solo 2,8mm dysze. poszło na miedzi tej co była, czyli 6mm i lipnym elektrozaworze lovato, ale szacuneczek dla reduktora... 1.6 bara ustawione i jak mocno butowaliśmy potwora to do max 1.45 spadał. z 1.80 m przewodu zrobiło się 18 cm, bo parownik wleciał pod pompę abs czyli zaraz przy kolektorze wodnym , tak że bardzo szybciutko reduktor łapie temp. i trzyma. ale cóż ...słaba elektronika,więc wiadomo,że zawsze można by zrobić to lepiej. z resztą z forum człowiek,to może się wypowie jakie ma odczucia.według mnie jechało,tak jak trzeba,afr się zgadzał,korekty w miarę ok... nie mam zdjęć, ale takie się uchowało "pomontażowe"
[ Dodano: 2014-12-02, 01:26 ]
oczywiście nowe nawierty w kolektorze dolnym,czyli jego demontaż poprzednicy oczywiście dali trzy z wiatrem, a trzy pod wiatr w kolektorze górnym, czyli standardowo...
na apisach naprawdę fajnie to chodzi. dobry wtryskiwacz moim zdaniem.zamontowałem 5 kompletów do 5 Maxim i jeden z klientów zrobił już 30 tys,a że miedzy czasie kupił sobie kabel do gazu i do obd się się naumiał troszkę, to podgląda czy się banki nie rozjeżdżają i póki co ponoć jest super. zima zweryfikuje
[ Dodano: 2014-12-02, 01:26 ]
oczywiście nowe nawierty w kolektorze dolnym,czyli jego demontaż poprzednicy oczywiście dali trzy z wiatrem, a trzy pod wiatr w kolektorze górnym, czyli standardowo...
na apisach naprawdę fajnie to chodzi. dobry wtryskiwacz moim zdaniem.zamontowałem 5 kompletów do 5 Maxim i jeden z klientów zrobił już 30 tys,a że miedzy czasie kupił sobie kabel do gazu i do obd się się naumiał troszkę, to podgląda czy się banki nie rozjeżdżają i póki co ponoć jest super. zima zweryfikuje
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
u mnie też leci na 2 bary i jestem z tego zadowolony raczej bo mało leci ale u mnie lubi w niego pierdnąć 1 bar ..
zółte waldemordy ,, ufff
zółte waldemordy ,, ufff
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
a ja se przemodziłem Instalke, butla miedz zostało to co było
zmieniłem :
listwa wtryskowa AC BFC dysza 2,7mm
reduktor ac01-150 1,12bara ustawione
ustrojone na afr 12,3-12,8, do podkręcenia reduktor ale to następnym razem bo już było pozno i zimno
nie obyło się bez druta, musiałem naszybko robić trójnik pomiarowy, do tego została wykorzystana stara listwa wtryskowa bo miała krociec pomiarowy czego w BFC nie ma,
dostałem już trójnik miedziany wiec sobie zapne i pospzatam pod maską
efekty-są zajebiste rezultaty, wydaje mi się ze lepiej na LPG jak na PB a mam jezcze trochę do poprawy (cinienie redka np):)
zmieniłem :
listwa wtryskowa AC BFC dysza 2,7mm
reduktor ac01-150 1,12bara ustawione
ustrojone na afr 12,3-12,8, do podkręcenia reduktor ale to następnym razem bo już było pozno i zimno
nie obyło się bez druta, musiałem naszybko robić trójnik pomiarowy, do tego została wykorzystana stara listwa wtryskowa bo miała krociec pomiarowy czego w BFC nie ma,
dostałem już trójnik miedziany wiec sobie zapne i pospzatam pod maską
efekty-są zajebiste rezultaty, wydaje mi się ze lepiej na LPG jak na PB a mam jezcze trochę do poprawy (cinienie redka np):)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
ja mam takie pytanie.. pacjent P11.144 SR20 posiadający 2sondy, sterownik stag300 posiadający podłączenie dla sondy1 i sondy2 ale ja zamiast podłączyć sondę2 podłączyłem przepływomierz ( w celu podglądu napięcia ) i robiąc adaptację / strojenie / ustawianie, napięcie z przepływomierza nie będzie mi mieszać w mapach niż gdybym podłączył sondę2
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Dzisiejszy problem: trasa Chełm- Łódź. Po postoju na jakiejś stacji za Puławami i tankowaniu do pełna auto zaczęło szarpać na gazie i przestało w ogóle iść do 2,5-3tyś.obr.
postój i szybka diagnoza -wypadają zapłony przynajmniej na jednym cylindrze (wyłącznie na LPG, na benzynie ogień). podpiąłem kompa z gazu(Optima NANO) i w programie żadnych zmian. Skasowałem mapy benzyny i gazu. Szybkie pseudo strojenie i żadnych zmian...
Jakieś pomysł? Dojechałem do Łodzi na gazie co by wyjezdzić to zatankowane gówno. Ale powiem szczerze, że wątpie w tak poważne nieprawidłowości z powodu samej jakości gazu.
Świece powiedziały dość po 7tyś.km? Kable i kopułka po 18latach? Tylko tak nagle?
postój i szybka diagnoza -wypadają zapłony przynajmniej na jednym cylindrze (wyłącznie na LPG, na benzynie ogień). podpiąłem kompa z gazu(Optima NANO) i w programie żadnych zmian. Skasowałem mapy benzyny i gazu. Szybkie pseudo strojenie i żadnych zmian...
Jakieś pomysł? Dojechałem do Łodzi na gazie co by wyjezdzić to zatankowane gówno. Ale powiem szczerze, że wątpie w tak poważne nieprawidłowości z powodu samej jakości gazu.
Świece powiedziały dość po 7tyś.km? Kable i kopułka po 18latach? Tylko tak nagle?
Hobbysta Japanista
arczar, a na jakiej stacji tankowałeś?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Stacja z nazwiskiem na K i tekstem na budynku:" Jak u K... zatankujesz to w kieszeni nie poczujesz".
jakbym wiedział że za chwile jest Lukoil to bym odpuścił.
p.s. przed chwilą sprawdzając filtry w celu diagnozy strzeliła mi miedziana rurka doprowadzająca gaz do reduktora. Jutro muszę jechać do jakiegoś gazownika żeby mi skrócił przewód i zarobił baryłke na przewodzie. Nie mogłem przez to podjechać do killer2000 na podmiane kabli i kopułki bo jak nietrudno sie domyślić nie chodzi na gazie.
jakbym wiedział że za chwile jest Lukoil to bym odpuścił.
p.s. przed chwilą sprawdzając filtry w celu diagnozy strzeliła mi miedziana rurka doprowadzająca gaz do reduktora. Jutro muszę jechać do jakiegoś gazownika żeby mi skrócił przewód i zarobił baryłke na przewodzie. Nie mogłem przez to podjechać do killer2000 na podmiane kabli i kopułki bo jak nietrudno sie domyślić nie chodzi na gazie.
Hobbysta Japanista