Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Przeróbka na sekwencję

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
capsel
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-27, 19:37
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Przeróbka na sekwencję

Post autor: capsel » 2010-02-28, 14:38

Panowie mam Primerę P10 2.0 ze zwykła instalacją gazowa. Chcę się zorientować ile by kosztowała przeróbka na gaz sekwencyjny? Obecna instalacja jest firmy BRC.
Ostatnio zmieniony 2010-03-01, 16:01 przez capsel, łącznie zmieniany 1 raz.

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-28, 14:50

zależy co chcesz wsadzić i ile wydać, jak potrafisz zrobić coś sam przy aucie i sprawia Ci to przyjemność to proponuję STAGa oprogramowanie ogólno dostępne i fejsa można sobie zakupić i samemu mapy układać, i nie tylko.
reduktor jakies 220zł, wtryski hmmmn od 120 do 540zł, no i centrala ale za ile to nie wiem, wszystko zależy od zasobności portwela

http://www.allegro.pl/item923065063_sta ... przod.html

tak to wygląda, trzeba szukać oczywiście reduktora ten reduktor co tam jest nie da rady w twoim aucie no i sławne w tym wątku waldemary też bym zmienił, czyli masz już pogląd może warto zadzwonić do gościa i spytać się czy możesz powymieniać co nieco w zestawie, za dopłatą
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
capsel
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-27, 19:37
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Post autor: capsel » 2010-02-28, 15:16

Super dzięki za odpowiedz. Pytałem się tylko orientacyjnie, zastanawiam się nad Blosem ale to tez jeszcze musi poczekać.
Pozdrawiam

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-28, 21:47

chyba nie chcesz okaleczyć auta ??
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
capsel
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-27, 19:37
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Post autor: capsel » 2010-02-28, 23:30

BLOS TO ZŁY POMYSŁ??

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-01, 10:13

jak masz auto na wtrysku to po co ładować coś innego, różnica w cenie niewielka możesz za to zapłacić kartą VISA a radość z jazdy bezcenna
ok koniec OT
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-02, 10:41

blos przy odpowiednim zestrojeniu też daje radę :).tylko musisz mieć wydajny parownik.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-03-02, 11:05

koziro pisze:blos przy odpowiednim zestrojeniu też daje radę :).tylko musisz mieć wydajny parownik.
zgadzam się blos i odpowiednio wydajny parownik i bez problemów możesz śmigać... wiem z doświadczenia, obecnie mam sekwencje ale to inne auto i sekwencja była zakładana cała nowa instalacja...
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-02, 11:06

jak zawsze, wszystko daje radę nawet waldemary ale ..... :mrgreen: teraz jestem po zmianie wtrysków i powiem, że różnica jest a jeździłem na waldemarach 5 lat także mam porównanie, jak będzie kaska to pewnie i tak pójdą matrixy albo coś innego lepszego ale na razie i tak jest lepiej niż było o to mnie cieszy :mrgreen: :mrgreen:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-02, 15:00

DINO777 pisze:jak zawsze, wszystko daje radę nawet waldemary ale ..... :mrgreen: teraz jestem po zmianie wtrysków i powiem, że różnica jest a jeździłem na waldemarach 5 lat także mam porównanie, jak będzie kaska to pewnie i tak pójdą matrixy albo coś innego lepszego ale na razie i tak jest lepiej niż było o to mnie cieszy :mrgreen: :mrgreen:
widzę,że kolega ze swoją uszczypliwością nie może przełknąć ciężkiego kielicha goryczy hehe
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-02, 15:14

nie no co TY, przyjacielu, ja jestem koziorożec miłośnik pokoju :mrgreen: :mrgreen: fajnie podyskutować pewnie pijesz do waldków no cóż po prostu nie mogę się zgodzić z Twoją opinią a mam teraz porównanie i jakoś się w tym stwierdzeniu ugruntowałem, proszę nie bierz tego do siebie ja też teraz wiem co i jak i jakbym miał tą wiedzę 5 lat temu to pewnie bym trochę więcej zaoszczędził i inaczej z gaziażami rozmawiał choć poza elementami i paroma babolikami instalka założona OK, ale człowiek uczy się cały czas
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”