Przeróbka na sekwencję
Moderator: Maniek-ol
Przeróbka na sekwencję
Panowie mam Primerę P10 2.0 ze zwykła instalacją gazowa. Chcę się zorientować ile by kosztowała przeróbka na gaz sekwencyjny? Obecna instalacja jest firmy BRC.
Ostatnio zmieniony 2010-03-01, 16:01 przez capsel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
zależy co chcesz wsadzić i ile wydać, jak potrafisz zrobić coś sam przy aucie i sprawia Ci to przyjemność to proponuję STAGa oprogramowanie ogólno dostępne i fejsa można sobie zakupić i samemu mapy układać, i nie tylko.
reduktor jakies 220zł, wtryski hmmmn od 120 do 540zł, no i centrala ale za ile to nie wiem, wszystko zależy od zasobności portwela
http://www.allegro.pl/item923065063_sta ... przod.html
tak to wygląda, trzeba szukać oczywiście reduktora ten reduktor co tam jest nie da rady w twoim aucie no i sławne w tym wątku waldemary też bym zmienił, czyli masz już pogląd może warto zadzwonić do gościa i spytać się czy możesz powymieniać co nieco w zestawie, za dopłatą
reduktor jakies 220zł, wtryski hmmmn od 120 do 540zł, no i centrala ale za ile to nie wiem, wszystko zależy od zasobności portwela
http://www.allegro.pl/item923065063_sta ... przod.html
tak to wygląda, trzeba szukać oczywiście reduktora ten reduktor co tam jest nie da rady w twoim aucie no i sławne w tym wątku waldemary też bym zmienił, czyli masz już pogląd może warto zadzwonić do gościa i spytać się czy możesz powymieniać co nieco w zestawie, za dopłatą
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
zgadzam się blos i odpowiednio wydajny parownik i bez problemów możesz śmigać... wiem z doświadczenia, obecnie mam sekwencje ale to inne auto i sekwencja była zakładana cała nowa instalacja...koziro pisze:blos przy odpowiednim zestrojeniu też daje radę .tylko musisz mieć wydajny parownik.
z NISSANEM od 2006r.
GTI "jedyna taka" sprzedana
GTI "jedyna taka" sprzedana
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
jak zawsze, wszystko daje radę nawet waldemary ale ..... teraz jestem po zmianie wtrysków i powiem, że różnica jest a jeździłem na waldemarach 5 lat także mam porównanie, jak będzie kaska to pewnie i tak pójdą matrixy albo coś innego lepszego ale na razie i tak jest lepiej niż było o to mnie cieszy
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
widzę,że kolega ze swoją uszczypliwością nie może przełknąć ciężkiego kielicha goryczy heheDINO777 pisze:jak zawsze, wszystko daje radę nawet waldemary ale ..... teraz jestem po zmianie wtrysków i powiem, że różnica jest a jeździłem na waldemarach 5 lat także mam porównanie, jak będzie kaska to pewnie i tak pójdą matrixy albo coś innego lepszego ale na razie i tak jest lepiej niż było o to mnie cieszy
nissan.. i wszystko jasne..
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
nie no co TY, przyjacielu, ja jestem koziorożec miłośnik pokoju fajnie podyskutować pewnie pijesz do waldków no cóż po prostu nie mogę się zgodzić z Twoją opinią a mam teraz porównanie i jakoś się w tym stwierdzeniu ugruntowałem, proszę nie bierz tego do siebie ja też teraz wiem co i jak i jakbym miał tą wiedzę 5 lat temu to pewnie bym trochę więcej zaoszczędził i inaczej z gaziażami rozmawiał choć poza elementami i paroma babolikami instalka założona OK, ale człowiek uczy się cały czas
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP