Reduktor Primera P11 GT
Moderator: Maniek-ol
DiLGT, ale nówka używka? G3 to dość stary sterownik (chyba nawet nowych nie da rady już kupić). Teraz na topie Stag Qbox/LpgTech/Optima/KME Nevo ale sterownik to pikuś, praktycznie wszystkie ogarną P11. Najważniejsze komponenty to wtryski i reduktor i tutaj bym proponował Barracudy i KME Tur/ACR01 150 ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/248603_5.png)
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
kurde miedz odpowiedniej srednicy z baku do reduktora tez jest wazna ! Trzeba to zrobic z głową ! ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Lubryfikacja nie potrzebna. Zenit to taki trochę wynalazek (mało kto to porządnie potrafi ustawić, podobnie jak moje BRC). A miedź przy mocach pod 200km oczywiście 8mm. Do zwykłego GT-ka wystarczy 6mm.
DiLGT, pytałeś co jest najważniejsze, moim zdaniem te 3 elementy które podałeś (sterownik najmniej ważny) ale przede wszystkim montaż: to aby zdjąć kolektor, zrobić odpowiednie nawierty, równe wężyki, odpowiednie strojenie![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
DiLGT, pytałeś co jest najważniejsze, moim zdaniem te 3 elementy które podałeś (sterownik najmniej ważny) ale przede wszystkim montaż: to aby zdjąć kolektor, zrobić odpowiednie nawierty, równe wężyki, odpowiednie strojenie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/248603_5.png)
Ok widze ze instalatorzy to wkladaja tylko zestawy i doplaty do innych komponentow sa takie jak bym czesci z kit'a wyrzucil do smieci i kupil je osobno.
Ok generalnie zestaw jaki planuje dobrac to:
Stag 4, AC R01/250km, AC W01 ( i tu tez nie wiem czy te wydajniejsze BFC, generalnie to te, czy zwykle ktorych graniczna moc to wlasnie 150km)
PS. Qbox faktycznie bedzie biezproblemowy? generalnie nikt do niego nie zacheca
Ok generalnie zestaw jaki planuje dobrac to:
Stag 4, AC R01/250km, AC W01 ( i tu tez nie wiem czy te wydajniejsze BFC, generalnie to te, czy zwykle ktorych graniczna moc to wlasnie 150km)
PS. Qbox faktycznie bedzie biezproblemowy? generalnie nikt do niego nie zacheca
Ale ja sie nie uparlem, na slasku za bardzo nikt nic innegonie montuje a nie bede jedzil po 50km zeby zalozyc instalacje innej firmy a pozniej na serwisy.
I czego sie dowiem z tego forum? polowa poleci reduktor ACR01/250 druga KME GOLD a wtryski poleca HANY albo barracudy, przy czym doplata do wtryskow HANA to 350zl a czesci KME nikt nie zaklada (przynajmniej w takich wiekszych i polecanych zakladach, w sumie to nie dostale od nikogo informacji ze zaloza mi KME)
Znalazlem firme co za taki zestaw wolaja 2300zl:
Stag 300 ISA
Reduktor AC R01 250km
wtryski AC W01 BFC
wlew pod klapka
Faktycznie jest sens wymieniac na stag 300 na Qboxa?
No i na taki zestaw mam 3 lata gwary
I czego sie dowiem z tego forum? polowa poleci reduktor ACR01/250 druga KME GOLD a wtryski poleca HANY albo barracudy, przy czym doplata do wtryskow HANA to 350zl a czesci KME nikt nie zaklada (przynajmniej w takich wiekszych i polecanych zakladach, w sumie to nie dostale od nikogo informacji ze zaloza mi KME)
Znalazlem firme co za taki zestaw wolaja 2300zl:
Stag 300 ISA
Reduktor AC R01 250km
wtryski AC W01 BFC
wlew pod klapka
Faktycznie jest sens wymieniac na stag 300 na Qboxa?
No i na taki zestaw mam 3 lata gwary
tylko masz jeden problem daj mi wykres powtarzalności a uchylę ci nieba ...ulisses pisze:Reduktor AC 150 a wtryski możesz wziać BFC (ich zakres pracy to 15-40kw/cylinder regulowany dyszami)
.
nie jeden waltek uwalił silnik ,,,
hana / barakuda ///=======TAK
reduktor ,, byle jaki by trzymał ciśnienie i miał max spadki 15 %
miedz do 160 KM 6 mm potem faro 8 ...
jak dla mnie ,,,
hana zielona {mnożnik na 1.1 B 1.28x} barakuda bez dysz ///
do tego
shark 1500 / zawoli S/ kme silver po tuningu ,,,
i wystarczy choć by staG 200 ////
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Jak najbardziej polecam reduktor Shark 1500. U mnie w turbo ładnie ogarnia gaz , spadek ciśnienia jest minimalny. Cena w Megapol niecałe 200 zł za nówkę. Sterownik ESGI 2 też ładnie daje radę , wtryski Reg Fast lepsze od Walteków.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Wszytsko fajnie ale na pierwsza instalacje takie modyfikacje sa nie ekonomiczne. Czy u was w miescie instalatorzy wkladaja to co chcecie w normalnej cenie? Bo u mnie jest tak jak pisalem:
pelna instalacja STAG 2400 do tego doplaty do czesci nie zestawu po cenach rynkowych +400zl za Hana + iles tam za reduktor
pelna instalacja STAG 2400 do tego doplaty do czesci nie zestawu po cenach rynkowych +400zl za Hana + iles tam za reduktor
Ja mam BRC - z taką kupiłem auto. Jedyne co to wymieniam filtry. W porówananiu do instalacji w poprzednim samochodzie to montaż BRC wygląda estetyczniej, a poprzednia była zakładana przez polecanego w powiecie fachowca. Po pewnych małych modach auto było zalane w górnych obrotach na benzynie, instalacja BRC była na tyle wydajna że również przelewała. Przy jeździe autostradowej nie zauważyłem nic niepokojącego.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG