

Pozdrawiam użytkowników.
Moderator: Maniek-ol
DINO777 pisze:zanim zdejmiesz, to daj fotki jak to wyglądało, tak z ciekawości
pierwszy raz slysze zeby lpg taki szkody spowodowal i to po takim malym przebiegu na dodatek.ewidentnie cos tu wiecej nie halo bylo.1975cichy pisze:PO przejechaniu 3000 km na gazie wypaliło katalizator za 12 tyś zł. Po kolejnych 7 tyś km wypaliło pierścienie i znalazłem już drugi silnik za 3 tyś zł. Wymieniać pierścieni się nie opłaca bo samych się nie dostanie a komplet tłoków z pierścieniami i uszczelką pod głowicą to koszt w serwisie 2400zł. Chciałem walczyć z gazownikiem o zwrot kosztów, więc wziąłem rzeczoznawcę.
No tak ale z drugiej strony jak mam dojeżdzać gdzieś do gazownika to lepiej założyc gaz po modyfikacjach.komorokoro pisze:Mysle ze to obojętne. Założenie instalacji technicznie nie koliduje z modzeniem czy to silnika czy innych rzeczy. Ew jakieś korekty kompem zostaną.dzkzsl pisze:Pytanie brzmi. czy najpierw wprowadzić mody czy najpierw założyć instalacje?
Butla tak zamontowana że zawór jest ustawiony bokiem a powinna prawidłowo być tak zamontowana żeby zawór był strony tylnego pasa.zecikk pisze:skad ten wniosekDINO777 pisze:i zbiornik też miałeś ustawiony do jady po rondzie![]()
Już rozmawiałem z Dinonice-wawa pisze:Jak chcesz mieć dobrze zamontowany gaz to odezwij się do dino na PW , on montuje instalacje LPG jest z Koszalina więc aż tak daleko nie masz.
Taki objaw masz na II generacji LPG , przy sekwencji jak masz spadek ciśnienia gazu map-sensor przełączy na PB.dzixonZSL pisze:Powiem Wam, że kilka raz otarłem się o śmierć przez to LPG. Zacząłem wyprzedzać i tak zaczeła mi skubana szarpać i się dusić, ledwo co wyhamowałem i się schowałem. Potem zauważyłem, że takie objawy mam jak jeżdze na końcówce gazu. Muszę tego pilnować