Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Reduktor Primera P11 GT

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-08-30, 14:08

U mnie znowu wraca temat instalacji gazowej albo zakup jakiegos auta z gazem i kazda opcja ma swoje plusy i minusy. Zalozmy ze chce wsadzic instalacje do swojej Primy jakie komponenty najlepiej kupic? Mysle zeby oprzec ja na Diego G3

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-08-30, 15:07

DiLGT, ale nówka używka? G3 to dość stary sterownik (chyba nawet nowych nie da rady już kupić). Teraz na topie Stag Qbox/LpgTech/Optima/KME Nevo ale sterownik to pikuś, praktycznie wszystkie ogarną P11. Najważniejsze komponenty to wtryski i reduktor i tutaj bym proponował Barracudy i KME Tur/ACR01 150 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-08-31, 11:02

Raczej nowe bym chciał. Czyli najważniejsze rzeczy to sterownik, wytryski i reduktor? Reszta jest obojętna? Ostatnio jak jechałem taksówka to koleś mówił ze lubryfikator i poleca, ktoś to ma? Który sterownik jest łatwy w programowaniu? Tzn zeby wtyczka i soft były dostępne.

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-08-31, 12:38

kurde miedz odpowiedniej srednicy z baku do reduktora tez jest wazna ! Trzeba to zrobic z głową ! ;)

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-08-31, 12:44

Lubryfikacja nie potrzebna. Zenit to taki trochę wynalazek (mało kto to porządnie potrafi ustawić, podobnie jak moje BRC). A miedź przy mocach pod 200km oczywiście 8mm. Do zwykłego GT-ka wystarczy 6mm.
DiLGT, pytałeś co jest najważniejsze, moim zdaniem te 3 elementy które podałeś (sterownik najmniej ważny) ale przede wszystkim montaż: to aby zdjąć kolektor, zrobić odpowiednie nawierty, równe wężyki, odpowiednie strojenie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-09-03, 14:02

Ok widze ze instalatorzy to wkladaja tylko zestawy i doplaty do innych komponentow sa takie jak bym czesci z kit'a wyrzucil do smieci i kupil je osobno.

Ok generalnie zestaw jaki planuje dobrac to:
Stag 4, AC R01/250km, AC W01 ( i tu tez nie wiem czy te wydajniejsze BFC, generalnie to te, czy zwykle ktorych graniczna moc to wlasnie 150km)

PS. Qbox faktycznie bedzie biezproblemowy? generalnie nikt do niego nie zacheca

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-09-03, 15:12

Z tymi wtryskami AC W01 musiałbyś zapytać kogoś kto to sprawdził doświadczalnie. Redek starczy spokojnie AC 150 (na 250 ludzie bardziej narzekają). Co do Qboxa to praktycznie jedyny Stag obecny na rynku, który będzie rozwijany, reszta to już historia.
BTW czemu nie LpgTech? :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-09-03, 20:34

Ale ja sie nie uparlem, na slasku za bardzo nikt nic innegonie montuje a nie bede jedzil po 50km zeby zalozyc instalacje innej firmy a pozniej na serwisy.

I czego sie dowiem z tego forum? polowa poleci reduktor ACR01/250 druga KME GOLD a wtryski poleca HANY albo barracudy, przy czym doplata do wtryskow HANA to 350zl a czesci KME nikt nie zaklada (przynajmniej w takich wiekszych i polecanych zakladach, w sumie to nie dostale od nikogo informacji ze zaloza mi KME)

Znalazlem firme co za taki zestaw wolaja 2300zl:

Stag 300 ISA
Reduktor AC R01 250km
wtryski AC W01 BFC
wlew pod klapka

Faktycznie jest sens wymieniac na stag 300 na Qboxa?
No i na taki zestaw mam 3 lata gwary

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-09-03, 21:07

Przy takich pieniądzach nie ma sensu. O Qboxie pisałem gdybyś sam kompletował instalkę.
Obrazek

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-09-03, 21:20

Nikt nie zaklada z powierzonych czesci, wszystkie takie kombinacje w konfiguracji sa spoko ale po okresie gwarncji jak czesci sa juz splacone i zbliza sie czas ich wyiany.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-09-03, 21:24

DiLGT pisze: wtryski AC W01 BFC
Kolega ma te wtryski i narzeka, że strasznie głośno pracują, cykają.
Da się to w ogóle zamontować pojedynczo? Bo na listwie wyjdą relatywnie długie (albo nierówne) przewody do kolektora...
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-09-03, 21:52

PS ulisses czyli twierdzisz zeby i reduktor i wtryski wziac te podstawowe? da rade to w GT?

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-09-04, 05:55

Reduktor AC 150 a wtryski możesz wziać BFC (ich zakres pracy to 15-40kw/cylinder regulowany dyszami) :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2013-09-22, 00:59

ulisses pisze:Reduktor AC 150 a wtryski możesz wziać BFC (ich zakres pracy to 15-40kw/cylinder regulowany dyszami) :-)
tylko masz jeden problem daj mi wykres powtarzalności a uchylę ci nieba ...

.


nie jeden waltek uwalił silnik ,,,

hana / barakuda ///=======TAK

reduktor ,, byle jaki by trzymał ciśnienie i miał max spadki 15 %

miedz do 160 KM 6 mm potem faro 8 ...

jak dla mnie ,,,

hana zielona {mnożnik na 1.1 B 1.28x} barakuda bez dysz ///

do tego

shark 1500 / zawoli S/ kme silver po tuningu ,,,


i wystarczy choć by staG 200 ////
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2013-09-22, 05:12

S200, nie ma korekt po obrotach, i jest dupa z wystrojeniem na cacy :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2013-09-22, 09:03

Jak najbardziej polecam reduktor Shark 1500. U mnie w turbo ładnie ogarnia gaz , spadek ciśnienia jest minimalny. Cena w Megapol niecałe 200 zł za nówkę. Sterownik ESGI 2 też ładnie daje radę , wtryski Reg Fast lepsze od Walteków.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-09-22, 09:19

A od regfastów lepsze AC W01.
Obrazek

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2013-09-22, 09:37

a od AC W01 lepsza BARAKUDA :D :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-09-25, 22:25

Wszytsko fajnie ale na pierwsza instalacje takie modyfikacje sa nie ekonomiczne. Czy u was w miescie instalatorzy wkladaja to co chcecie w normalnej cenie? Bo u mnie jest tak jak pisalem:
pelna instalacja STAG 2400 do tego doplaty do czesci nie zestawu po cenach rynkowych +400zl za Hana + iles tam za reduktor

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2013-09-25, 22:30

oszczędzasz po założeniu a nie na instalacji, ja osobiście odsyłam tych co chcą RV lub cos podobnego, bo szkoda mi czasu na zabawę i serwis, :D
ogólnie zależy kto jak podchodzi do tematu i z czego żyje :D :D :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-09-28, 12:04

A na czym osczedzam po zalozeniu? na HANA auto mniej pali? zadziej ssie na serwis - regulacje jedzi?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-09-28, 18:14

Hana jak i Barakuda jedne z lepszych wtryskiwaczy , są szybsze i bardziej precyzyjne od innych wtryskiwaczy. Można osiągnąć niższe spalanie , a do tego są trwalsze .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2013-10-04, 19:17

Warto się pchać w instalkę BRC Sequent 24? Jakieś opinie macie o niej?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-10-07, 07:35

BRC instalacja dobra ale mało jest dobrych warsztatów które dobrze ogarniają , potem serwis wyjdzie dużo drożej niż Staga , LPGtech czy KME.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2013-10-07, 07:51

Ja mam BRC - z taką kupiłem auto. Jedyne co to wymieniam filtry. W porówananiu do instalacji w poprzednim samochodzie to montaż BRC wygląda estetyczniej, a poprzednia była zakładana przez polecanego w powiecie fachowca. Po pewnych małych modach auto było zalane w górnych obrotach na benzynie, instalacja BRC była na tyle wydajna że również przelewała. Przy jeździe autostradowej nie zauważyłem nic niepokojącego.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

antonio
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-10-28, 10:34
Lokalizacja: Jestem z miasta.

Post autor: antonio » 2013-10-28, 13:56

Potwierdzam - BRC to świetny sprzęt ale nie każdy serwis potrafi się tym dobrze zaopiekować. Mój ojciec w Xsarze Picasso po instalacji LPG BRC kilka razy był w serwisie zanim w ogóle nauczyli się to ustawić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”