Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

silnik krokowy?

Moderator: Maniek-ol

el ronin00
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-01-04, 09:46
Lokalizacja: Stary Sącz

silnik krokowy?

Post autor: el ronin00 » 2010-02-20, 15:57

Witam!Pare dni temu zrobiłem regeneracje reduktora (Emmegas 94).Wczoraj zrobiłem regulacje u gaziarzy ,ale dzisiaj rano pojawił się problem z tym że zaraz po przełączeniu na gaz silnik mi gaśnie.Pojechałem wiec raz jeszcze na regulacje (na skrzyżowaniach silnik gasł póki dobrze się nie nagrzał),no ale tam wykazało że wsio jest ok.Gośc zasugerował że silniczek krokowy może już niedomagać(jakiś czas temu go czyściłem i nie jest zasyfiony).Pytanie jak sie objawia padajcy krokowiec i ile taki może wytrzymać kilometrów ? Na gazie nawinąłem juz jakies 75tys km. Poradzcie co to może być?

mdzalewski
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2009-12-14, 22:37
Lokalizacja: Marki/Wa-wa

Re: silnik krokowy?

Post autor: mdzalewski » 2010-02-20, 19:53

el ronin00 pisze:.Pytanie jak sie objawia padajcy krokowiec i ile taki może wytrzymać kilometrów ?
reguluje obroty zwłaszcza jałowe, głównie na zimnym silniku, objawy to FALOWANIE, czasami na zimnym silniku obroty nie wzrastają i gaśnie, czasami rośnie do np.2 tyś obrotów, czasami po rozgrzaniu nie spadają obroty, czasami inne objawy, są różne rodzaje tych krokowców i objawów.

Masz u siebie w ogóle silnik krokowy ?

z tego co piszesz to najszybciej nadal masz problem z parownikiem

vinci
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2009-12-12, 22:32
Lokalizacja: Toruń

Post autor: vinci » 2010-02-20, 22:47

tez bym obstawiał parownik....wszysto wskazuje na zajechane membrany....sam robiłes ta regeneracje czy zleciłes ja w jakims warsztcie?
spróbuj jeszcze spuscic syf z parownika....rozgrzej silnik i na gazie odkrec taka małą srubke na spodzie parownika...jak zleci cały syf z tego otworu to zakrec
nie ma złych dróg...są źli kierowcy
Obrazek

el ronin00
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-01-04, 09:46
Lokalizacja: Stary Sącz

Post autor: el ronin00 » 2010-02-21, 11:30

vinci pisze:tez bym obstawiał parownik....wszysto wskazuje na zajechane membrany....sam robiłes ta regeneracje czy zleciłes ja w jakims warsztcie?
spróbuj jeszcze spuscic syf z parownika....rozgrzej silnik i na gazie odkrec taka małą srubke na spodzie parownika...jak zleci cały syf z tego otworu to zakrec
Pisząc ,że regenerowałem parownik miałem na myśli wymiane mambran oraz wyczyszczenie środka reduktora z syfu .Zrobiłem to sam.Ale co ciekawsze jak sie silnik nagrzeje to chodzi równiutko i obroty nie falują jak przed regeneracją,wiec myśle,że to nie parownik jest powodem.Z drugiej strony silniczek krokowy padł(?) bezpośrednio po zabawie z reduktorem(odłączyłem tylko od niego przewód bo chciałem rurę reduktor-mixer odgiąć dla lepszego dostępu).Mam II generację.

vinci
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2009-12-12, 22:32
Lokalizacja: Toruń

Post autor: vinci » 2010-02-21, 12:31

widze jedno rozwiazanie......jezeli masz mozliwosc skombinuj dobry parownik i dobrego krokowca i popodmieniaj jedno i drugie ale nie rownoczesnie...tak chyba najszybciej zlokalizujemy element który jest wadliwy...aha jak mozesz to wrzuc foto tego krokowca
nie ma złych dróg...są źli kierowcy
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”