[P/WP11.144] Gaz do 1.8 jest sens?
Moderator: Maniek-ol
[P/WP11.144] Gaz do 1.8 jest sens?
Witam jak w temacie interesuje mnie założenie instalacji LPG do mojej primerki ,ale niewiem czy jest sens do tego silnika 1.8 114KM żebym niemiał problemów z użytkowaniem rocznie robie około 20 tyś km więc instalacja by się zwracała gdybym niemiał problemów z nią
teraz przy mojej jeździe auto na komputerze pokazuje spalanie 9L/100 co do instalacji myślałem o Stagu 300
bardzo proszę o wszelkie informacje związane z gazem do tego silnika
teraz przy mojej jeździe auto na komputerze pokazuje spalanie 9L/100 co do instalacji myślałem o Stagu 300
bardzo proszę o wszelkie informacje związane z gazem do tego silnika
Smeti_sc montuj gaz , tylko poszukaj dobry zakład montujący . Ja bym zamontował LPGTECh 214 , reduktor ACR01 i wtryskiwacze barracuda spokojnie będziesz cieszył się tanią jazdą pod warunkiem prawidłowego montażu .
[ Dodano: 2013-02-21, 19:42 ]
Widzę że jesteś z Częstochowy to masz dobry i polecany zakład montujący LPG.
http://www.moto-as.pl/
[ Dodano: 2013-02-21, 19:42 ]
Widzę że jesteś z Częstochowy to masz dobry i polecany zakład montujący LPG.
http://www.moto-as.pl/
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
mam qg18 z lpg, super chodzi na gazie
tyle ze sam silnik jest wada calej imprezy, lubi olej, jesli twoj nie bierze to zacznie brac, z lpg czy bez, wiec najpierw sprawdz stan silnika potem podejmuj decyzje bo remont qg to nieoplacalna imprezka
tyle ze sam silnik jest wada calej imprezy, lubi olej, jesli twoj nie bierze to zacznie brac, z lpg czy bez, wiec najpierw sprawdz stan silnika potem podejmuj decyzje bo remont qg to nieoplacalna imprezka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja mam zagazowane 1.8 w WP12. Zamontowałem przy 133k, teraz dochodzę do 200k i absolutnie nic się złego nie dzieje (odpukać). Trzeba tylko regularnie wymieniać olej i nie tankować gazu na podejrzanych stacjach. Ja od wymiany do wymiany dolewam 1l oleju więc olejnożerność 1.8 wkładam między bajki, no chyba że ktoś ma zakatowaną jednostkę to mu będzie piła ale proszę nie robić z tego reguły.
Moja instalacja oparta jest o STAG 300 Plus
Moja instalacja oparta jest o STAG 300 Plus
To zależy na ile stopni temp. silnika w sterowniku gazu monter ustawi Ci przełączanie.Smeti_sc pisze:jeszcze mam pytanko po jakim czasie przełącza się z benzyny na gaz? ile km trzeba przejechać?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
może tak bo najniżej ustawi temperature na 30 stopni ,teraz jest zimno więc na gaz dłużej się przełączać będzie , ale niedługo ciepło bedzie ja chce się dowiedzieć jak macie w swoich primerkach, najlepiej z silnikiem 1,8 z gazem ustawione i po ilu km wam się przełącza na gaz, bo niechce za szybko zużyć silnika a sugestie przez was napisane skonsultuje z gazownikiem i prosze mi o niewstawiania linków typu szukaj na wujku google(jak kolega wyżej) bo co mnie obchodzi jaki ktoś ma gaz w fordzie lub innym golfie i jak mu się tam to trzyma kupy, bo opinie w pracy od użytkownika opla już poznałem i pozatym jak miałem e36 silnik mi się dłużej zagrzewał niż w nissanie więc co silnik to jest inaczej tyle że w buni miałem zwykły gaz i przełączałem po około 4 km jazdy, zimą na krótkich dystansach tylko na benzynie lub jak był silnik ciepły odrazu, a sekwencja ma blokade chyba minimum 25 sekund i dopiero na ciepłym silniku się załączy
Wszystko zależy od sterownika jaką min możesz ustawić temp. Ale temp. przełączania na lpg nie zależy od modelu silnika . Najważniejsze jest prawidłowe wpięcie reduktora w obieg i ustawienie przełączenia na gaz tak żebyś nie odczuł . Wiadomo im wyższa temp. to lepiej dla wtryskiwaczy gazu. Możesz ustawić przełączanie gazu sekwencyjnie czyli po jednym cylindrze . U mnie przełącza się po przejechaniu około 1,5 km. Gaziarze przeważnie ustawiają na 30 -40 stopni .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Ja mam też 1,8 i mam instalacje BRC i nie narzekam,zimą tak po 1,5 do 2 km i się przełącza na gaz wiedz jest spoko,dlatego założyłem BRC bo ta firma mam wszystkie podzespoły swojej produkcji nie jak inne tylko raz wyskoczył mi bład i był to że niby katalizator kaput ale emulator (tulejka)na drugą sonde i po kłopocie,15000km i nic sie nie dzieje spalanie 10,5 przy mojej nodze.Co do brania ojeju i remontu tu to różne są zdania na moje jak dobrze mechanik zrobi na dobrych częściach to będzie oki:)z tego co wie mi gazownik powiedział jak dobrze pamiętam to te silniki nie mają samo regulatorów zaworów(poprawcie mnie jak się myle)i trzeba raz do roku jechać na sprawdzenie ich ustawienia.
Marzenia są po to żeby je realizować ooo yeaaa
-
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2011-01-24, 19:50
- Lokalizacja: DLN
A mieliście jakiś problem z butlą w koło wersja hatchback bo gazownik mówił że coś tam będzie cioł bo inaczej butla nie wejdzie. a mi cięcie blachy niezbyt pasuje pozatym jakie macie butle ? rozmiar jak znajdziecie w papierach? i ile wam wchodzi czy lepiej butla nie w koło a w bagażnik w sumie jest dużo miejsca a butla w koło to i tak zapas będzie mi się błąkał po bagażniku
U mnie weszła butla 48l, a trzeba (chyba) odciąć mocowanie koła zapasowego do podłogi, no i gazownik musi zrobić dziurę na wyjście przewodów gazowych (ta dziura przy okazji robi za wietrzenie wnęki, żeby w razie nieszczelności gaz nie zbierał się na jej dnie). Aha, u mnie do zbiornika wchodzą okolice 42l gazu, na bardziej optymistycznych stacjach (Orlen, BP) nawet 44 (na niepusty zbiornik:O).
pozdr. Kamil
ha i miałem racjetomek85fcb pisze:1.8 ma regulacje zaworów na płytki, dzwoniłem w lecie 2012r. do ASO, powiedzieli, że jak z silnikiem nie dzieje się nic złego, spalanie w normie, rozruch na zimno też, to żeby nic nie robić. Aha, w ASO zaśpiewali za regulację 800zł (trzeba rozpinać łańcuch rozrządu).
Marzenia są po to żeby je realizować ooo yeaaa
Częściowo Nawet w SR20 są płytki. Płytki służą do wstępnego wyregulowania zaworów , potem swoje robią samoregulatory hydrauliczne.lesiu5251 pisze:ha i miałem racjetomek85fcb pisze:1.8 ma regulacje zaworów na płytki, dzwoniłem w lecie 2012r. do ASO, powiedzieli, że jak z silnikiem nie dzieje się nic złego, spalanie w normie, rozruch na zimno też, to żeby nic nie robić. Aha, w ASO zaśpiewali za regulację 800zł (trzeba rozpinać łańcuch rozrządu).
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- Altima SE-R
- nowy na forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 2012-03-14, 10:05
- Lokalizacja: Białystok
witajManiek-ol pisze:Częściowo Nawet w SR20 są płytki. Płytki służą do wstępnego wyregulowania zaworów , potem swoje robią samoregulatory hydrauliczne.lesiu5251 pisze:ha i miałem racjetomek85fcb pisze:1.8 ma regulacje zaworów na płytki, dzwoniłem w lecie 2012r. do ASO, powiedzieli, że jak z silnikiem nie dzieje się nic złego, spalanie w normie, rozruch na zimno też, to żeby nic nie robić. Aha, w ASO zaśpiewali za regulację 800zł (trzeba rozpinać łańcuch rozrządu).
Słyszałem od Boro1989, że lecicie większą grupka aut na zlot. Czy mógłbym się pod Was gdzieś podpiąc Aha, jeszcze jedno, którą trasą lecicie na W-we, czy Płock, ja mieszkam w Białymstoku.
Szerokości
My Chłopaki jeździmy w Japońcach, nikt Nas nie dogoni bo kręcimy do KOŃCA
2000 zł mam nadzieję że w miarę instalacja zamontowana
LPGTECH 304
reduktor ACR 01
listwa OMVL REG
zawór gazowy Valtek
wielozawór Tomasetto
zboornik 44L 600x200 Bormech
LPGTECH 304
reduktor ACR 01
listwa OMVL REG
zawór gazowy Valtek
wielozawór Tomasetto
zboornik 44L 600x200 Bormech
Ostatnio zmieniony 2013-04-11, 11:43 przez Smeti_sc, łącznie zmieniany 1 raz.
Smeti_sc, Pytaj Serwicesa z łódzkiej - on ma w tym silniku gaz , polskiej firmy KME i nie narzeka ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Zapodaj kilka fotek zobaczymy jak z montażem i gdzie w końcu montowałeś ?Smeti_sc pisze:2000 zł mam nadzieję że w miarę instalacja zamontowana
LPGTECH 214
reduktor ACR 01
listwa OMVL REG
zawór gazowy Valtek
wielozawór Tomasetto
zboornik 44L 600x200 Bormech
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Można by zadać pytanie czy w ogóle warto zakładać gaz do pojazdów przeznaczonych do napędzania benzyną. Osobiście uważam, że warto. Żaden silnik nie lubi gazu.
Ja mam Almerę z silnikiem 1.8 i STAGA300 - sekwencyjną.
Jestem zadowolony z takiego połączenia.
Nie badałem spalania benzynowego, ale na gazie 100 km spalanie 6,9 litra - czysta jazda na trasie, a właściwie trasa, którą przejechałem miała 100 km a zbiornik przed wyruszeniem pełny. Po przyjeździe udało mi się wcisnąć tylko 6,9 litra gazu.
Ja mam Almerę z silnikiem 1.8 i STAGA300 - sekwencyjną.
Jestem zadowolony z takiego połączenia.
Nie badałem spalania benzynowego, ale na gazie 100 km spalanie 6,9 litra - czysta jazda na trasie, a właściwie trasa, którą przejechałem miała 100 km a zbiornik przed wyruszeniem pełny. Po przyjeździe udało mi się wcisnąć tylko 6,9 litra gazu.
to zdanie to coś jakby sprzecznośćmaccio pisze:Osobiście uważam, że warto. Żaden silnik nie lubi gazu.
Generalnie, jeśli ktoś ma zamiar "tłuc" auto wiele km na gazie .. to warto pomyśleć o zdjęciu głowy i utwardzeniu zaworów i gniazd .. pytanie .. kto się na to zdecyduje
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"