Problem z gazem
Moderator: Maniek-ol
- GHOSTMINER
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
- Lokalizacja: Warszawa
Problem z gazem
Witam, mam problem z LPG w moim sunny 1.6 sr. Gość od, którego go kupiłem odłączył gaz bo twierdził, że coś jest nie tak. Ostatnio postanowiłem to sprawdzić i po zamontowaniu miksera i odkręceniu gazu ku mojemu zdziwieniu auto dobrze chodziło na LPG. Lecz po paru minutach jak przełączyłem na benzynę obroty na jałowym zaczęły strasznie falować praktycznie od 0 (bo prawie zgasł) do 900 i prze-gazówka też nic nie dała, z powrotem na LPG wszystko było ok. Zakręciłem gaz, przepaliłem to co było w układzie, wyjąłem mikser i na benzynie zaczął chodzić dobrze - tak jak wcześniej.
Instalacja LPG mieszalnikowa I-go stopnia
Poradzicie coś?
Instalacja LPG mieszalnikowa I-go stopnia
Poradzicie coś?
Wygląda jakby nie odłączał gazu .. i dawał jednocześnie jedno i drugie . - mam coś podobnego .. bo się elektrozawór od gazu zacina ..
albo .. jest problem w dolocie .. może za mało powietrza przy benzynie (mikser zwęża prześwit). W jakim stanie masz filtr powietrza ?
albo .. jest problem w dolocie .. może za mało powietrza przy benzynie (mikser zwęża prześwit). W jakim stanie masz filtr powietrza ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- GHOSTMINER
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
- Lokalizacja: Warszawa
GHOSTMINER, można to prosto sprawdzić .. uruchom ponownie instalację i rozgrzej silnik porządnie na LPG (na zimnym nie wiem czemu ale elektrozawór działa), następnie przełącz centralkę na "0" (silnik nie powinien dostać ani gazu ani Pb) i dodaj gazu aby nie zdechł.. Podejrzewam, że tak jak u mnie elektrozawór tylko częściowo odetnie gaz i auto delikatnie spadnie z obrotów , ale będzie chodzić .. jeśli tak .. to masz odpowiedź ..
Z tym że ja podejrzewam bardziej wielozawór w butli aniżeli ten mały elektrozaworek przy parowniku.
Z tym że ja podejrzewam bardziej wielozawór w butli aniżeli ten mały elektrozaworek przy parowniku.
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- GHOSTMINER
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
- Lokalizacja: Warszawa
koniecznie daj znać co i jak
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- GHOSTMINER
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
- Lokalizacja: Warszawa
Może być jeszcze przekaźnik , który odpowiada za wyłączenie benzyny po przełączeniu na gaz. może jej nie wyłączać i też będzie podawać jedno i drugie paliwo.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
w instalacji I gen jest przekaźnik ? u mnie chyba nie ma i centralka z przełącznikiem steruje bezpośrednio elektrozaworem od Pb ... ale dzięki Maniek-ol, za podpowiedź ... aż zerknę aby mieć pewnośćManiek-ol pisze:Może być jeszcze przekaźnik
ale wracając do tematu .. wydaje mi się, że wtedy by na gazie źle chodził (strzelałby) a tu jak napisał GHOSTMINER jest ok ..
[ Dodano: 2012-01-14, 12:10 ]
hmm popełniliśmy chyba bład .. to nie jest czasem instalacja II gen .. Ghost .. masz sterownik Może on szwankuje ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"