Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[n14]średnica miksera pod GA14DS z stożkiem

Moderator: Maniek-ol

dualowiec1111
wiem o czym pisze
Posty: 80
Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
Lokalizacja: Poznań

[n14]średnica miksera pod GA14DS z stożkiem

Post autor: dualowiec1111 » 2011-06-02, 09:58

Witam
Mam problemy z wyregulowaniem gazu. Mogę ustawić pracę parownika na 2 sposoby.
1. Wzbogacone obroty jałowe ( niedopala gazu ) , ale w całym zakresie obrotów praca silnika jest płynna ( śruba od obrotów jałowych lekko odkręcona ) albo
2. Obroty jałowe są ok (śruba od obrotów jałowych zakręcona i pracę silnika reguluje tylko membrana ) ale mieszanka na obrotach średnich jest zubożała (silnik lekko pierdzi)

Wymieniałem filtr powietrza na stożkowy i problemy z regulacją gazu są jeszcze większe niż na zwykłym filtrze. Podejrzewam że podciśnienie mam za małe na dolocie , i zwężka Venturiego musi być mniejszej średnicy by wymusić dystrybucję gazu.Spalanie gazu średnio ok 10 L, miasto 12 L . Jakiej średnicy mikserów używacie w swoich Ga14Ds ?
Nissan, Opel, Vw, Bmw, Peugeot .... jeden pies, wszystko ma 4 koła i jeździ.

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-06-02, 19:36

Przede wszystkim stożek nie nadaje się do gazu. Stożek przepuszcza za dużo powietrza tak więc mieszanka jest zbyt uboga. Słabo jedzie i dużo pali. Na zwykłym filtrze powietrza też będzie słabo jeździł jak będzie to filtr Filtrona. Przy filtronie efekt będzie odwrotny , filtr ma małą przepustowość i wtedy silnik zalewa gazem. Załóż "normalny" filtr i dopiero wyreguluj.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2011-07-11, 21:43

stożek nie nadaje sie jedynie do mixera
na blośie chodzi ok
a na sekwencji jak talala ,,, wiec

pozatym wiecej powietrza + wiecej paliwa większa moc .....

na sekwencji widać i czuć przyrost mocy widać na czasach wtrysku ,,

stary 12 litrów to mi paliło moje SR20 na sekwencji ,,,, po Krakowie ,,,9 trasa ,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-07-11, 22:05

Miałem stożek na blosie i palił kosmiczne ilości gazu.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-07-11, 22:12

Maniek-ol pisze:Miałem stożek na blosie i palił kosmiczne ilości gazu.
zależy od regulacji i sposobu jazdy .. Paradoksalnie najmniejsze spalanie jest przy ok 3 tys obrotów.. czyli przy ok 100-110 kh/h na "piątce"
Mikser standardowy typu "palnik" nie nadaje się pod stożek , powietrze "zdmuchnie świeczkę" gazową.. dlatego gazownicy zatykają oruginalny otwór dolotu i robią dziurę na tylnej części kolana oryginalnego dolotu .. Oczywiście wszystko zależy od montera .. ale jak wspomniałem mikser+stożek NIE.
BLOS+Stożek = TAK :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2012-01-12, 14:22

Dziwna sprawa z tym spalaniem. Ja na 1.4 mam podobne, LPG 1 gen. Niby duzo ale..
Fabrycznei to auto (nowe) w miescie katalogowo z tego co pamietam kolo 7-8l. A w tescie bylo napisane, ze potrafi wziac nawet 10l/100km BENZYNY!

Takze sam juz nie wiem. I nie mam pojecia jak 2.0 moze palic 10-11 gazu na 100.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-01-12, 14:28

NismoMan1, gaźnik zawsze spali więcej .. dlatego min. wymyślono wtryski :)
U mnie spalanie to ok 10l ..ale UWAGA teraz jak jest chłodniej to pali mniej .. Domyślam się , że zimny dolot na stożku robi swoje :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”