Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

2gen na blos czy sekwencje

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

2gen na blos czy sekwencje

Post autor: SiwoL » 2011-06-25, 23:13

Mam pytanie posiadam auto z lpg drugiej generacji ( prawdopodobnie )
Obrazek
I teraz pytanie czy lepiej przerobić na blos czy sekwencje???
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2011-06-26, 08:17

Blos wyjdzie taniej i mozesz jezdzic juz od samego startu na lpg jak reduktor wyrabia ale dlawi jednak dolot. sekwencja to inna klasa dokladne dawkowanie i brak zamulki ale inne koszta montazu. jak ma byc tanio i reduktor zdrowy to biez blosa.
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-06-28, 21:38

masz wtrysk, nie kalecz silnika blosem, daj sekwencję, reszta to DRUT TEAM
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-06-29, 16:44

koszty przerobienia na sekwencję nie są jakieś astronomicznie duże jak zamierzasz dłużej pojeździć autem to śmiało można w to wchodzić a jak ma być tanio i auto ma iść do "zyda" w niedługim czasie to szukałbym używanego blosa... miałem już 2 auta z takim urządzeniem i trzeba przyznać że różnica jest spora między zwykłym "mikserem" aczkolwiek u mnie w almie GTi prawdziwy przeciąg był jak w dolocie nie było żadnej zwężki :P dlatego polecam wtrysk elpidżi;)

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-06-29, 16:51

MRC pisze: a jak ma być tanio i auto ma iść do "zyda" w niedługim czasie
to lepiej nic nei robić, szkoda kasy :mrgreen:

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-06-29, 17:04

w sumie racja...

btw zerknąłem na ceny blosów i normalnie masakra są droższe niż dwa lata temu i to sporo używek praktycznie brak...

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-30, 07:08

do sr20 zdecydowanie sekwencja,do ga16de blos świetnie daje radę
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Qszi
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-05-18, 10:19
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: Qszi » 2011-06-30, 16:02

Ja miałem ostanio ten sam problem... wybrałem jednak sekwencje w sobote będzie u mnie zakładana :D
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy :P)
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-07-01, 08:27

Qszi, bardzo dobry wybór. :mrgreen:
Z doświadczenia wiem, że sekwencja jest najlepsza.
Kilka powodów:
- nalatałem z sekwencją ok. 90 tkm i nic się nie dzieje;
- nie muszę robić żadnych regulacji;
- jedyny serwis to wymiana filtrów co 10 tkm;
- moc spada jedynie w dolnym zakresie obrotów (od jałowych do ok. 1500 obr.) powyżej różnica jest 1-2 KM, czasami z przewagą LPG;
- na 1/4 pogoniłem taką samą Primerę, ale z instalacją II gen., o 2 długości auta, a miałem mocno spóźniony start.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Qszi
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-05-18, 10:19
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: Qszi » 2011-07-01, 11:36

johny_fellow pisze:na 1/4 pogoniłem taką samą Primerę, ale z instalacją II gen., o 2 długości auta, a miałem mocno spóźniony start.
No i to jest to co tygryski lubią najbardziej ;)
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy :P)
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-07-01, 20:18

Przekonaliście mnie do sekwencji napiszcie proszę liste częsci co potrzebuje na upgrade mojego lpg;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-01, 20:22

STAG300+, Hanna, NIKO (dobrze by było przerobiony) to jest zestaw do cieszącej serce jazdy, ale nissmo poleci na wszystkim, tylko szkoda by go było, niestety wadą tego zestawu jest cena, bo tu jeden wtryskiwacz kosztuje około 100zł, i reduktor droższy od innych o 100zł za to teraz jak jeźdżę to wiem że było warto, a przerobiłem ich kilka
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-07-01, 20:35

Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-01, 20:38

szkoda kasy, choć mogę być w mniejszości :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: niektórzy są zadowoleni z czerownego koloru wtryskiwaczy poszukaj tu www.drypa.pl
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Qszi
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-05-18, 10:19
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: Qszi » 2011-07-02, 09:46

SiwoL pisze:Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Taki właśnie zestaw kupiłem na allegro i dałem dzisiaj do zamontowania...

Ale dodatkowo mam podgrzewacz do listwy, może nie potrzebny ale niech sobie siedzi ;)

Pzdr.!
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy :P)
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-02, 12:59

Qszi pisze:
SiwoL pisze:Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Taki właśnie zestaw kupiłem na allegro i dałem dzisiaj do zamontowania...

Ale dodatkowo mam podgrzewacz do listwy, może nie potrzebny ale niech sobie siedzi ;)

Pzdr.!
tak jak pisałem nissmo pojedzie na wszystkim, tylko, można jeździć na gazie albo jeździć i się cieszyć jazdą ;) dołożył byś troszkę do wtrysków i nadpłatę odebrał byś w paliwie, mniejsze zużycie gazu, szybsze przełączanie

Qszi
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-05-18, 10:19
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: Qszi » 2011-07-02, 13:32

Wiadomo że jak wtryski leprze to i problem mniejszy... ale zobaczymy jak to się będzie sprawować ;)
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy :P)
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-07-16, 23:19

DINO777 pisze:
Qszi pisze:
SiwoL pisze:Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Taki właśnie zestaw kupiłem na allegro i dałem dzisiaj do zamontowania...

Ale dodatkowo mam podgrzewacz do listwy, może nie potrzebny ale niech sobie siedzi ;)

Pzdr.!
tak jak pisałem nissmo pojedzie na wszystkim, tylko, można jeździć na gazie albo jeździć i się cieszyć jazdą ;) dołożył byś troszkę do wtrysków i nadpłatę odebrał byś w paliwie, mniejsze zużycie gazu, szybsze przełączanie
Możesz zaproponować jakis dobry zestawik z którego będę zadowolony i auto nie będzie zamulać??
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-17, 04:55

STAG300+, HANNA, i reduktor, to hmmm ja teraz testuję przerobionego NIKO i naprawdę zajefajna sprawa, pr4zaktycznie żadnych spadków. ale pewnie ZAVOLI ZETA S lub MIII też będzie gitt

TU

masz poglądowo jak to można zrobić na HANKACH i NIKO, trochę pracy jest z kolektorem ale wszystko da radę.

teraz czekam na podesłanie nowego sterownika do zabawy, co jest przełączany 1-1 ze STAG-iem, podobno lepszy, zobaczymy

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2011-07-17, 19:00

Dino coraz wieksze mam przekonanie że nawet S200 wystarcza do obsługi tylko musza być porządne graty bo nawet najlepszy sterownik nie da rady z wtryskiwaczami co mają rozjazdy po 30% na cylindrach jak i powtarzalność ,,,

z sensem jest hana montujesz raz i spokój i nie ma opcji żę a to może wtryski ,,,,

działa i koniec ,,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-18, 06:32

tofu pisze:Dino coraz wieksze mam przekonanie że nawet S200 wystarcza do obsługi tylko musza być porządne graty,
Tak jak mówisz, ale też musi być obsługa wtrysków przez sterownik, no jak dobrze pójdzie to będę sobie testował LPGTECHA :mrgreen:

[ Dodano: 2011-07-18, 09:02 ]
poza tym, jakie by nie były wtryski, dobrze mieć korekty po temperaturze :-P

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-07-18, 14:13

DINO777 widzę, że jesteś "obryty" w temacie LPG.

Co myślisz o wtryskach i reduktorach firmy ELPIGAZ?

Mam u siebie centralkę AGIS CAN/OBD wtryski OMVL i reduktor ZAVOLI. Z takim zestawem kupiłem samochód i szczerze mówiąc słabo to sobie radzi.
Najprawdopodobniej zmienię wtryski i reduktor na ELIPGAZ.

Mówię tu o MAXI 3.0, VQ30DEK (ok. 200-220KM).
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-18, 15:09

AGIS to tylko elektronika, wtryski OMVL lepsze od RED VALDEMARA ale szału nie ma, jeden ZAVOLAK to za mało, pewnie klęka?? jaki to ZAVOLAK, S? czy N? jeżeli chcesz zmieniać, to dołóż drugiego ZAVOLAKA, i daj Hanny, ale to tylko moja propozycja, do tego dobrze nawiercić, butla do jazdy do przodu a nie na wstecznym, wystroić i powinno latać, ale to wszystko kwestia ceny, czyli ile chcesz wydać, ja miałem kaprycho to kupiłem wszystko nowe i założyłem. :mrgreen:

[ Dodano: 2011-07-18, 16:26 ]
a i jeszcze piorytety zmian,
pierwszy i ważniejszy to dołożenie ZAVOLAKA

w drugiej kolejności wtryski, bo na tych pojedziesz a na jednym ZAVOLAKU to też pojedziesz ale na ubogo ;-)
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-07-18, 16:30

Reduktor to chyba ZAVOLI ZETA S. Niestety nie mam tego nigdzie w papierach, ale ze zdjęć na necie można tak wywnioskować.
DINO777 pisze:pewnie klęka?
Coś klęka. Był ładnie wystrojony, ale już od 5000 RPM już nie dawał rady. Było ubogo. A teraz dodatkowo wygląda, że 2000 km po strojeniu wtryski się rozkalibrowały i chodzą jak przed strojeniem - porażka.
pierwszy i ważniejszy to dołożenie ZAVOLAKA
A może zmiana na nowy, mocniejszy reduktor byłaby lepsza? Na ELPIGAZ VEGA-I, lub VEGA-I Sport.
DINO777 pisze:kwestia ceny, czyli ile chcesz wydać, ja miałem kaprycho to kupiłem wszystko nowe i założyłem
Ja też mogę, ale skoro butla jest, sterownik też, to może resztę podmienię.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-18, 17:40

ZAVOLI ZETA N i S są takie same, można rozpoznać po kropce lub znakiem S
odnośnie wtrysków to tak jak pisałem, szłu nie ma ale reduktor ważniejszy,
Nie wiem co to za reduktory to nie wiem dlatego nie chciał bym wprowadzać w błąd, o mojej zmianie pisałem tylko dlatego, że zmieniałem na lepszy więcej możliwości przy strojeniu,
zassaj program kup fejsa i się pobaw :mrgreen:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2011-07-18, 18:10

johny_fellow, odpuść sobie elpigaz - nic dobrego. Znajomy ma w X-Trailu i strasznie narzeka na wtryski. Jak masz budżet?
Ja ze swojej strony proponuje hany i reduktor np: scorpion gt, niko 300 lub kme gold.
Obrazek

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2011-07-18, 20:22

z tym KME gold Turbo nawet bym nie szalał bo widzę jak działa ,u kolegi w 1,9
bez tłoczka i na wielozaworze pod 8mm spadki jak 1,3 na 0,8

a Dno jest patent by do tego kolegi wsadzić 2 goldy wiec można bez kompensacji coprawda każdą hane puścić na osobnym wężu od reduktora bez rozdzielki ,,, :)

a i czemu mówisz mu że muszą być takie same reduktory to do mnie nie przemawia ja bym poprostu dołożył jakiegoś zmodyfikwanego silvera do tego skompensował i już oba powinny wyrównywać ciśnienie ,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-18, 20:59

po co kupować i modować silvera jak zawolak tańszy i gotowy

@Tofu zmień opis bo już dawno nie aktualny z różnych przyczyn hehehe
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-07-18, 21:39

ulisses pisze: odpuść sobie elpigaz - nic dobrego. Znajomy ma w X-Trailu i strasznie narzeka na wtryski.
No właśnie, różnie ludzie mówią. Ja znam kilka dobrych opinii o ELPIGAZ. Wcześniej miałem w P11 BRC i wszystko było OK, ale znam kilka osób, które narzekały, że coś im nie banglało w BRC. Tak naprawdę co użytkownik to opinia...

W środę lub w czwartek podzielę się opinią jak to u mnie wyszło.

Mogę jeszcze tylko dodać, że gazownik montujący ELPIGAZ, to jedyna w mojej okolicy osoba, która zrealizuje moją sugestię (którą podsunął mi na zlocie Szalony) aby nawiercić otwory w metalowym kolektorze, w okolicy "łopatek" (lub pod nimi). Obecnie są w części plastikowej, nad "łopatkami" w dolnej części kolektora.

A czy duże znaczenie ma długość wężyków idących od wtrysków do kolektora? Na pewno poproszę aby były jak najkrótsze.
Jest też kilka innych małych niuansów, które będą poprawiane.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2011-07-19, 08:10

duże znaczenie mają te wężyki dlatego wtryski pb są montowane tam gdzie są ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”