2gen na blos czy sekwencje
Moderator: Maniek-ol
2gen na blos czy sekwencje
Mam pytanie posiadam auto z lpg drugiej generacji ( prawdopodobnie )
I teraz pytanie czy lepiej przerobić na blos czy sekwencje???
I teraz pytanie czy lepiej przerobić na blos czy sekwencje???
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
koszty przerobienia na sekwencję nie są jakieś astronomicznie duże jak zamierzasz dłużej pojeździć autem to śmiało można w to wchodzić a jak ma być tanio i auto ma iść do "zyda" w niedługim czasie to szukałbym używanego blosa... miałem już 2 auta z takim urządzeniem i trzeba przyznać że różnica jest spora między zwykłym "mikserem" aczkolwiek u mnie w almie GTi prawdziwy przeciąg był jak w dolocie nie było żadnej zwężki dlatego polecam wtrysk elpidżi;)
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Qszi, bardzo dobry wybór.
Z doświadczenia wiem, że sekwencja jest najlepsza.
Kilka powodów:
- nalatałem z sekwencją ok. 90 tkm i nic się nie dzieje;
- nie muszę robić żadnych regulacji;
- jedyny serwis to wymiana filtrów co 10 tkm;
- moc spada jedynie w dolnym zakresie obrotów (od jałowych do ok. 1500 obr.) powyżej różnica jest 1-2 KM, czasami z przewagą LPG;
- na 1/4 pogoniłem taką samą Primerę, ale z instalacją II gen., o 2 długości auta, a miałem mocno spóźniony start.
Z doświadczenia wiem, że sekwencja jest najlepsza.
Kilka powodów:
- nalatałem z sekwencją ok. 90 tkm i nic się nie dzieje;
- nie muszę robić żadnych regulacji;
- jedyny serwis to wymiana filtrów co 10 tkm;
- moc spada jedynie w dolnym zakresie obrotów (od jałowych do ok. 1500 obr.) powyżej różnica jest 1-2 KM, czasami z przewagą LPG;
- na 1/4 pogoniłem taką samą Primerę, ale z instalacją II gen., o 2 długości auta, a miałem mocno spóźniony start.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
STAG300+, Hanna, NIKO (dobrze by było przerobiony) to jest zestaw do cieszącej serce jazdy, ale nissmo poleci na wszystkim, tylko szkoda by go było, niestety wadą tego zestawu jest cena, bo tu jeden wtryskiwacz kosztuje około 100zł, i reduktor droższy od innych o 100zł za to teraz jak jeźdżę to wiem że było warto, a przerobiłem ich kilka
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
szkoda kasy, choć mogę być w mniejszości niektórzy są zadowoleni z czerownego koloru wtryskiwaczy poszukaj tu www.drypa.pl
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
Taki właśnie zestaw kupiłem na allegro i dałem dzisiaj do zamontowania...SiwoL pisze:Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Ale dodatkowo mam podgrzewacz do listwy, może nie potrzebny ale niech sobie siedzi
Pzdr.!
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy )
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
tak jak pisałem nissmo pojedzie na wszystkim, tylko, można jeździć na gazie albo jeździć i się cieszyć jazdą dołożył byś troszkę do wtrysków i nadpłatę odebrał byś w paliwie, mniejsze zużycie gazu, szybsze przełączanieQszi pisze:Taki właśnie zestaw kupiłem na allegro i dałem dzisiaj do zamontowania...SiwoL pisze:Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Ale dodatkowo mam podgrzewacz do listwy, może nie potrzebny ale niech sobie siedzi
Pzdr.!
Możesz zaproponować jakis dobry zestawik z którego będę zadowolony i auto nie będzie zamulać??DINO777 pisze:tak jak pisałem nissmo pojedzie na wszystkim, tylko, można jeździć na gazie albo jeździć i się cieszyć jazdą dołożył byś troszkę do wtrysków i nadpłatę odebrał byś w paliwie, mniejsze zużycie gazu, szybsze przełączanieQszi pisze:Taki właśnie zestaw kupiłem na allegro i dałem dzisiaj do zamontowania...SiwoL pisze:Taki zestaw będzie dobry i wystarczający do przeróbki na sekwencje? http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-4-3 ... 91762.html
Ale dodatkowo mam podgrzewacz do listwy, może nie potrzebny ale niech sobie siedzi
Pzdr.!
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
STAG300+, HANNA, i reduktor, to hmmm ja teraz testuję przerobionego NIKO i naprawdę zajefajna sprawa, pr4zaktycznie żadnych spadków. ale pewnie ZAVOLI ZETA S lub MIII też będzie gitt
TU
masz poglądowo jak to można zrobić na HANKACH i NIKO, trochę pracy jest z kolektorem ale wszystko da radę.
teraz czekam na podesłanie nowego sterownika do zabawy, co jest przełączany 1-1 ze STAG-iem, podobno lepszy, zobaczymy
TU
masz poglądowo jak to można zrobić na HANKACH i NIKO, trochę pracy jest z kolektorem ale wszystko da radę.
teraz czekam na podesłanie nowego sterownika do zabawy, co jest przełączany 1-1 ze STAG-iem, podobno lepszy, zobaczymy
Dino coraz wieksze mam przekonanie że nawet S200 wystarcza do obsługi tylko musza być porządne graty bo nawet najlepszy sterownik nie da rady z wtryskiwaczami co mają rozjazdy po 30% na cylindrach jak i powtarzalność ,,,
z sensem jest hana montujesz raz i spokój i nie ma opcji żę a to może wtryski ,,,,
działa i koniec ,,,,
z sensem jest hana montujesz raz i spokój i nie ma opcji żę a to może wtryski ,,,,
działa i koniec ,,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Tak jak mówisz, ale też musi być obsługa wtrysków przez sterownik, no jak dobrze pójdzie to będę sobie testował LPGTECHAtofu pisze:Dino coraz wieksze mam przekonanie że nawet S200 wystarcza do obsługi tylko musza być porządne graty,
[ Dodano: 2011-07-18, 09:02 ]
poza tym, jakie by nie były wtryski, dobrze mieć korekty po temperaturze
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
DINO777 widzę, że jesteś "obryty" w temacie LPG.
Co myślisz o wtryskach i reduktorach firmy ELPIGAZ?
Mam u siebie centralkę AGIS CAN/OBD wtryski OMVL i reduktor ZAVOLI. Z takim zestawem kupiłem samochód i szczerze mówiąc słabo to sobie radzi.
Najprawdopodobniej zmienię wtryski i reduktor na ELIPGAZ.
Mówię tu o MAXI 3.0, VQ30DEK (ok. 200-220KM).
Co myślisz o wtryskach i reduktorach firmy ELPIGAZ?
Mam u siebie centralkę AGIS CAN/OBD wtryski OMVL i reduktor ZAVOLI. Z takim zestawem kupiłem samochód i szczerze mówiąc słabo to sobie radzi.
Najprawdopodobniej zmienię wtryski i reduktor na ELIPGAZ.
Mówię tu o MAXI 3.0, VQ30DEK (ok. 200-220KM).
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
AGIS to tylko elektronika, wtryski OMVL lepsze od RED VALDEMARA ale szału nie ma, jeden ZAVOLAK to za mało, pewnie klęka?? jaki to ZAVOLAK, S? czy N? jeżeli chcesz zmieniać, to dołóż drugiego ZAVOLAKA, i daj Hanny, ale to tylko moja propozycja, do tego dobrze nawiercić, butla do jazdy do przodu a nie na wstecznym, wystroić i powinno latać, ale to wszystko kwestia ceny, czyli ile chcesz wydać, ja miałem kaprycho to kupiłem wszystko nowe i założyłem.
[ Dodano: 2011-07-18, 16:26 ]
a i jeszcze piorytety zmian,
pierwszy i ważniejszy to dołożenie ZAVOLAKA
w drugiej kolejności wtryski, bo na tych pojedziesz a na jednym ZAVOLAKU to też pojedziesz ale na ubogo
[ Dodano: 2011-07-18, 16:26 ]
a i jeszcze piorytety zmian,
pierwszy i ważniejszy to dołożenie ZAVOLAKA
w drugiej kolejności wtryski, bo na tych pojedziesz a na jednym ZAVOLAKU to też pojedziesz ale na ubogo
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Reduktor to chyba ZAVOLI ZETA S. Niestety nie mam tego nigdzie w papierach, ale ze zdjęć na necie można tak wywnioskować.
Coś klęka. Był ładnie wystrojony, ale już od 5000 RPM już nie dawał rady. Było ubogo. A teraz dodatkowo wygląda, że 2000 km po strojeniu wtryski się rozkalibrowały i chodzą jak przed strojeniem - porażka.DINO777 pisze:pewnie klęka?
A może zmiana na nowy, mocniejszy reduktor byłaby lepsza? Na ELPIGAZ VEGA-I, lub VEGA-I Sport.pierwszy i ważniejszy to dołożenie ZAVOLAKA
Ja też mogę, ale skoro butla jest, sterownik też, to może resztę podmienię.DINO777 pisze:kwestia ceny, czyli ile chcesz wydać, ja miałem kaprycho to kupiłem wszystko nowe i założyłem
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
ZAVOLI ZETA N i S są takie same, można rozpoznać po kropce lub znakiem S
odnośnie wtrysków to tak jak pisałem, szłu nie ma ale reduktor ważniejszy,
Nie wiem co to za reduktory to nie wiem dlatego nie chciał bym wprowadzać w błąd, o mojej zmianie pisałem tylko dlatego, że zmieniałem na lepszy więcej możliwości przy strojeniu,
zassaj program kup fejsa i się pobaw
odnośnie wtrysków to tak jak pisałem, szłu nie ma ale reduktor ważniejszy,
Nie wiem co to za reduktory to nie wiem dlatego nie chciał bym wprowadzać w błąd, o mojej zmianie pisałem tylko dlatego, że zmieniałem na lepszy więcej możliwości przy strojeniu,
zassaj program kup fejsa i się pobaw
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
z tym KME gold Turbo nawet bym nie szalał bo widzę jak działa ,u kolegi w 1,9
bez tłoczka i na wielozaworze pod 8mm spadki jak 1,3 na 0,8
a Dno jest patent by do tego kolegi wsadzić 2 goldy wiec można bez kompensacji coprawda każdą hane puścić na osobnym wężu od reduktora bez rozdzielki ,,,
a i czemu mówisz mu że muszą być takie same reduktory to do mnie nie przemawia ja bym poprostu dołożył jakiegoś zmodyfikwanego silvera do tego skompensował i już oba powinny wyrównywać ciśnienie ,
bez tłoczka i na wielozaworze pod 8mm spadki jak 1,3 na 0,8
a Dno jest patent by do tego kolegi wsadzić 2 goldy wiec można bez kompensacji coprawda każdą hane puścić na osobnym wężu od reduktora bez rozdzielki ,,,
a i czemu mówisz mu że muszą być takie same reduktory to do mnie nie przemawia ja bym poprostu dołożył jakiegoś zmodyfikwanego silvera do tego skompensował i już oba powinny wyrównywać ciśnienie ,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
No właśnie, różnie ludzie mówią. Ja znam kilka dobrych opinii o ELPIGAZ. Wcześniej miałem w P11 BRC i wszystko było OK, ale znam kilka osób, które narzekały, że coś im nie banglało w BRC. Tak naprawdę co użytkownik to opinia...ulisses pisze: odpuść sobie elpigaz - nic dobrego. Znajomy ma w X-Trailu i strasznie narzeka na wtryski.
W środę lub w czwartek podzielę się opinią jak to u mnie wyszło.
Mogę jeszcze tylko dodać, że gazownik montujący ELPIGAZ, to jedyna w mojej okolicy osoba, która zrealizuje moją sugestię (którą podsunął mi na zlocie Szalony) aby nawiercić otwory w metalowym kolektorze, w okolicy "łopatek" (lub pod nimi). Obecnie są w części plastikowej, nad "łopatkami" w dolnej części kolektora.
A czy duże znaczenie ma długość wężyków idących od wtrysków do kolektora? Na pewno poproszę aby były jak najkrótsze.
Jest też kilka innych małych niuansów, które będą poprawiane.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl