Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

STAG Premium - czy ktoś posiada?

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

STAG Premium - czy ktoś posiada?

Post autor: GRZECHu » 2009-12-18, 22:30

Bardzo zachwalany komputer, ciekawy jestem czy tylko w teorii czy praktyka pokazuje jego zalety?

Jego zaletą jest to, że nie wymaga strojenia, przeglądy ograniczają się do wymiany filtrów oraz wiele innych.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
eXcamaro
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-12-09, 19:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: eXcamaro » 2009-12-22, 11:05

Ja mam instalacje ze STAGiem 300, gaz jest w aucie od nieco ponad roku, ja używam go przez pół roku i jakoś na razie nic się nie dzieje i jeżdżę. Chciałem pojechać na dokładny przegląd instalacji gazowej i zajechałem na renomowaną serwisową stację LPG w mojej miejscowości no i koleś mnie zdołował gdyż stwierdził, że oni nie robią przeglądów dla takich instalacji i jak chcę przegląd to żebym jechał tam gdzie był zakładany gaz... Tyle że to 120km w jedną stronę... :-/
Z kolei inny kolega stwierdził że dopóki nie dzieje sie coś niedobrego z instalacją to lepiej pozostać na wymianie filterków i nic nie ruszać. Tylko czy aby takie myślenie jest dobre?... :-|

Awatar użytkownika
hEx
stały bywalec
Posty: 96
Rejestracja: 2009-12-22, 00:30
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: hEx » 2009-12-22, 12:57

STAG - 300 od Maja 09. Brak problemów, duże możliwości strojenia przez złącze diagnostyczne. U mnie samochód jedzie lepiej na gazie niż na benzynie... Na benzynie prędkość max 175km/h a na gazie 210km/h. Ogólnie polecam bo jeździłem już kilkoma samochodami z rożnymi instalacjami i ta jest jak na razie najlepsza jaką widziałem.
Ostatnio zmieniony 2009-12-22, 13:00 przez hEx, łącznie zmieniany 1 raz.
..." nóż przy szyi skruszy nawet najtwardszy imidż "...

Obrazek

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2009-12-22, 13:00

STAG 300 to starocie, sam taka instalkę mam ale temat jest o

STAG PREMIUM

proszę nie róbcie offtopa.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Hyperion
nowy na forum
Posty: 12
Rejestracja: 2009-12-27, 21:41
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Hyperion » 2009-12-28, 17:04

Producent Stag-a ma w swojej ofercie:
- STAG-a 300 premium
- STAG-a 300 plus
- STAG-a 4
Jest to tylko sterownik, jeden z ważniejszych elementów "układanki".
Aby instalacja dobrze pracowała ważnych jest co najmniej kilka czynników:
- prawidłowa praca silnika na benzynie (rzekłabym nawet wzorowa, książkowa)
- regularna zmiana świec, przewodów zapłonowych
- regulacja luzu zaworowego (dobrze jak silnik posiada hydrauliczną kompensację luzu zaworowego)
- dobrze zainstalowana i regularnie sprawdzana instalacja, nie jest to duży koszt, tylko 50-80 zł z wymianą filtrów raz na 10-15 tys. km.
- fachowy montaż i dobre zestrojenie instalacji.
- dobrze dobrane komponenty instalacji.

Sterowniki STAG mają swoje zalety, jedną z nich jest możliwość "grzebania" w ustawieniach samemu. Producent udostępnia oprogramowanie. Na własne ryzyko można samemu się pobawić.
Sam korzystam ze STAG-a (STAG 4) i jestem zadowolony. Do tego "czerwone" Valteki (przez niektórych chwalone, przed innych nie), reduktora dobrany do mocy (do 100 KM), przyzwoite zestrojenie, spalanie wyższe o ok. 10-30 procent, w dużym stopniu w zależności od tego jak ciężką nogę mam. Od czasu zamontowania gazu, jeżdżę minimalnie wolniej niż jeździłem.

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-01-01, 23:19

ja sam założyłem staga 200 na Railach 3 ohm dysze 2,7 reduktor KMe silver
fejsa też mam oczywiście najważniejsza jest sonda lambda co powoduje jezde w zamkniętej pętli zarówno na pb jak i na LPG i Stechiometryczny stosunek Paliwa do pow ,,,,z tego co słyszałem to elektronika nawet miedzy różnymi producentami ma niewielkie znaczenie ważniejszy jest prawidłowy montaż a co za tym idzie prawidłowe komponenty co do softu to prawda choć niektórzy narzekają na brak korekt temperaturowych co potwierdzam u mnie w zimę teraz na początku gdy silnik nie dogrzany raciato chodzi na wolnych choć to może wina elektrozaworów --RAIL ....:-)

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-01-02, 00:13

Koledzy to nie jest temat o instalacjach LPG tylko konkretnie o jednej:

STAG Premium

W tym cały myk, że to dość przełomowy sterownik, nie wymaga strojenie itp. Dlatego Ciekawy jestem opinii posiadacza takowej (WYŁĄĆŻNIE TAKIEJ).

Dzięki :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-01-02, 11:58

GRZECHu pisze:Koledzy to nie jest temat o instalacjach LPG tylko konkretnie o jednej:

STAG Premium

W tym cały myk, że to dość przełomowy sterownik, nie wymaga strojenie itp. Dlatego Ciekawy jestem opinii posiadacza takowej (WYŁĄĆŻNIE TAKIEJ).

Dzięki :)
ja znalazłem u producenta ale tylko STAG 300 PREMIUM

a tu opis faktycznie inaczej działa http://www.ac.com.pl/sterowniki/stag-300-premium,442/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”