Najpierw zajrzałem do wnetrza i tu pierwszy szok "pełna elektryka" włacznie z lusterkami.
Nastepnie nie oparłem sie pokusie zajrzenia pod maskę, a tam 2 litrowy silnik oznaczony na kolektorze dolotowym EGI. Pierwsze co mi sie rzuciło w oczy to że koletory wydechowe miał po dwóch stronach głowicy, dwa wewnetrzne cylindry po jednej stronie dwa skrajne po drugiej stronie. Pozniej zaczełem szukać gaznika i tu kolejny szok Wielopunktowy wtrysk paliwa

Patrze dalej i własnym oczom nie wierze rząd swiec po jednej stronie głowicy i drugi rząd po drugiej stronie głowicy, a z kopułki wychodzi 8 przewodów wysokiego napięcia

Głowica mysle po rozmiarze była 8 zaworowa.
Nie wiem czy to normalne czy one tak miały niestety nie miałem czasu zbyt długo sie przyglądać.
Ciekaw jestem jak to z tym autem jest czy to normalny silnik czy jakaś wersja specjalna ?