Strona 1 z 1
					
				cherry datsun 83 D
				: 2012-10-14, 06:53
				autor: zolwik
				Witam posiadam od paru dni owy z paroma defektami.
Jedenz nich teraz przerabiam czyli alternator z uszkodzonym regulatorem ,rozkrecilem altek symbolee na regulatorze :
Tr12-64
12v
Bsr Lfe
Altek z pompa z tylu pierwszy raz widze ,przypasuje od innego ?
			 
			
					
				
				: 2012-10-14, 07:00
				autor: bombel
				zolwik, a jaki silnik?
			 
			
					
				
				: 2012-10-14, 08:03
				autor: zolwik
				1,7diesel
			 
			
					
				
				: 2012-10-14, 09:17
				autor: bombel
				od sunnego n13 powinien pasowac. A nie da sie reanimowac?
			 
			
					
				
				: 2012-10-14, 10:39
				autor: zolwik
				Przyczyna wyjęcia jest taka kontrolka się żarzy po przy gazowaniu mocniej świeci ,wiec rozebrałem wyczyściłem (syf nie samowity ) altek ogólnie wygląda ok więc stawiam na regulator ew.szczotki . Przy okazji bym wymienił sam regulator przed montażem gdyż innego winowajcy nie widzę . 
ps, tak reanimuje go ,a przynajmniej próbuje . 
[ Dodano: 2012-10-15, 17:11 ]
Obdzwoniłem sklepy motoryzacyjne nie posiadają regulatora  

 w jedyny cały altek jest .
ps. widziałem w naszym sklepie forumowym lecz też nie dostępny . Kto zarządza ty sklepem ktoś z forum czy to reklama ?
 
			
					
				
				: 2012-10-16, 21:09
				autor: Michalllo
				Z tego co dobrze pamiętam to w Primerze 2.0 D P10 też jest altek z pompą może podejdzie ?
Poza tym proponuje regulatora nie szukać w sklepach bo oni raczej takich części nie mają tylko u Fachowców którzy naprawiają Alternatory oni potrafią wyczarować rożne rzeczy 

 
			
					
				
				: 2012-10-22, 17:45
				autor: zolwik
				Rzeczywiście w sklepach nawet nie mają w katalogach .
Prawda tylko fachowcy i koszt 150zł za regulator , można altek zakupić za podobną cenę .
			 
			
					
				
				: 2012-10-23, 08:31
				autor: azorek
				zolwik pisze:przypasuje od innego ?
Model 	Typ silnika 	kw (PS) 	ccm 	Rok produkcji
NISSAN CHERRY (N12) 1.7 D 	CD17 	40 (54) 	1681 	1982.10 - 1986.12
NISSAN PATROL GR I (Y60, GR) 4.2 D (Y60GR) 	- 	85 (116) 	4169 	1988.11 - 1997.06
NISSAN SUNNY I (B11) 1.7 D 	CD17 	40 (54) 	1681 	1982.03 - 1986.10
NISSAN SUNNY I Traveller (B11) 1.7 D 	CD17 	40 (54) 	1681 	1982.03 - 1986.10
NISSAN TERRANO I (WD21) 2.7 TD 4WD 	TD27T 	73 (99) 	2664 	1989.02 - 1996.02
NISSAN TERRANO II (R20) 2.7 TD 4WD 	TD27T 	74 (101) 	2664 	1993.02 - 2002.01
NISSAN URVAN autobus (E24) 2.5 D 	TD25 	59 (80) 	2494 	1989.05 - 1996.10
NISSAN URVAN nadwozie pełne (E24) 2.3 D 	TD23 	51 (69) 	2289 	1988.01 - 1997.05
NISSAN URVAN nadwozie pełne (E24) 2.5 D 	TD25 	59 (80) 	2494 	1988.12 - 1997.05
Muszę poszukać, ale zdaje mi się że leży taki u mnie.
 
			
					
				
				: 2012-10-28, 08:10
				autor: zolwik
				Dobra dzieki , a teraz mam taki problem po rozlozeniu ,czyszczeniu i zamontowaniu kontrolka juz nie swieci i oczywiscie nie laduje , w czym problem moze jakis bezpiecznik wyskoczyl ?
W kostke 3pin jakie powinny byc napiecia ? Gruby to pewnie bezposrednio do aku czy przez bezpiecznik ?
Azorek znalazles ,wiela chcesz?
			 
			
					
				
				: 2012-11-05, 19:48
				autor: azorek
				Azorek znalazles ,wiela chcesz?
 Nie znalazłem, gdzieś przepadł.
 
			
					
				
				: 2015-02-01, 11:54
				autor: zolwik
				Okazyjnie znalazłem nowy na allegro cały prostownik, po wymianie lata.  
 [ Dodano: 2016-08-11, 10:32 ]
 
[ Dodano: 2016-08-11, 10:32 ]
Dlugo dlugo nic nie pisalem bo i prace nie co sie zatrzymaly.
Czasem jak cos sie trafi w oglo to magazynuje. 
Ostatnim czasie jezdzi na codzien lecz troche kopci (w koncu diesel) zastanawiam sie nad swap z mojego 1,7 54km na 2,0 75km z almery caly dawca.
Pytanie do znawcow duża rzeźba? (polosie elektryka itp itd)
A tu  male foto 

 
			
					
				Re: cherry datsun 83 D
				: 2020-09-18, 09:48
				autor: zolwik
				Po dłuższej przerwie ........
„wiśnia” żyje sobie . A raczej puszcza sobie upg . 
 
 
Zakupiłem uszczelkę Takoma i wg informacji powinien być opis dokręcania śrub ale nie  ma  , Proszę o porady
 
			
					
				Re: cherry datsun 83 D
				: 2022-04-10, 04:38
				autor: zheng
				Ostatnim czasie jezdzi na codzien lecz troche kopci (w koncu diesel) zastanawiam sie nad 
escorts swap z mojego 1,7 54km na 2,0 75km z almery caly dawca.