Strona 1 z 1

[Terrano] Nissan Terrano 2 złącze diagnostyczne - CDIF2

: 2012-01-10, 17:35
autor: grippen123
Witam , mam taki problem nie wiem jak podłączyć CDIF2 do złącza diagnostycznego w Nissanie Terrano 2. Program mam bez nowej aktualizacji i nie ma podpowiedzi w które piny można się podpiąć .
Mam fotki ale nie mogę dodać :(

: 2012-01-10, 19:34
autor: bonzo
grippen123 pisze: Mam fotki ale nie mogę dodać :(
faq.php#50

: 2014-02-13, 21:59
autor: Sebav
Nie mogłem znaleźć odpowiedniejszego tematu, czy każdy terrano/maverick ma złącze diagnostyczne albo komputer diagnostyczny z diodą? Bo znalazłem pdf gdzie jest napisane ze wszystkie terrano od 93 roku powinny mieć takie złącze koło bezpieczników i gdzieś tam jest dioda co powinna migać z kodem błędów, ale nie mogę zlokalizować żadnego. A auto ostatnio zaczeło palić koło 25l i chciałbym w końcu dojść do ładu z tym autkiem.

: 2014-02-14, 07:23
autor: bonzo
Jak jest złącze koło bezpieczników to będzie bez diody.

: 2014-02-14, 10:03
autor: azm-61
Sebav pisze:Bo znalazłem pdf gdzie jest napisane ze wszystkie terrano od 93 roku powinny mieć takie złącze koło bezpieczników i gdzieś tam jest dioda co powinna migać z kodem błędów, ale nie mogę zlokalizować żadnego.
Terrano Maverick od 1996 roku ma pompę wtryskowa elektroniczną i w tych modelach jest możliwość odczytania błędów kontrolką w zegarach. Kontrolka"Check Engiine" wyświetla kody usterek. Obszerniej jest to opisane na innym forum w tematach Almera, Primera.
W modelach do 96 roku przy mechanicznej pompie też jest gniazdo diagnostyczne w kabinie (inne niż w podanych modelach) ale nie natrafiłem na informacje czy można coś sprawdzić za pomocą wymrugania kodów błędów. Niektóre parametry można sprawdzić miernikiem ale resztę specjalnym urządzeniem diagnostycznym Nissana. Jest to obszerniej opisane w serwisówkach - patrz tematy przyklejone.
Podaj swój adres poczty to podeślę linki do różnych tematów odnośnie diagnostyki silnika.

Andrzej

: 2014-02-14, 23:01
autor: wojtus
Może najpierw trochę więcej informacji - jaki silnik :)

Bardzo stare ECU LED-y w ECU, nowsze 14-pin, potem 16-pin.
Automaty mają czasem dwa gniazda diagnostyczne 14-pin.

W sumie czy najstarsze czy najnowsze wszystkie migają. Zamiast LED-a w ECU błędem silnika, skrzynie automatyczne migają kontrolką temperatury oleju. Wymiganie błędu trwa szybciej niż podpięcie kompa ;)

: 2014-02-16, 00:07
autor: Sebav
Konkretnie mam Mavericka z 93 roku z silnikiem 2,4 oznaczenie na mavericku to GLX, ale wiem tylko tyle ze mam wielupunktowy wtrysk, mam instalacje gazową i gazownik na regulacji kazał mi lambde wymienić a przy okazji chciałbym wyłapać inne usterki

: 2014-02-16, 10:05
autor: azm-61
Nie zauważyłem, że masz benzynę, a ja pisałem o TD i TDi i linki pocztą też wysłałem do diesli.

Poszukaj w serwisówce tam na pewno jest opis gdzie znajduje się gniazdo diagnostyczne i jakimi urządzeniami przeprowadza się diagnostykę. Zapytaj tez osobę którą wskazałem bo z tego co zauważyłem jest zorientowana w tych sprawach.
W dziale Terrano / Manuale i instrukcje do Terrano masz dwa linki do serwisówek:
http://terranoirk.ru/man/
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/
W jednej znajdziesz serwisówkę w której są modele od 93-96 i tam na pewno jest opisany silnik benzynowy. Poza tym w nowszych serwisówkach też powinien być ten opis gdyż te silniki były w Terrano do ok. 2000 roku ale mogły mieć przeróżne zmiany.
Z Maverickiem niby jest tak samo bo to przecież Terrano ale serwisy krzywo patrzą na Mavericka i niekiedy nie chcą nawet zajrzeć pod maskę.

Andrzej

: 2014-02-16, 15:11
autor: Sebav
Komputer już znalazłem, był pod środkowa konsolą pod popielniczką, jak wcześniej patrzałem to myślałem ze jest łatwiej dostępne, a że nie znalazłem to myslalem ze mam za stere auto.