Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Terrano] Części zamienne.

Moderatorzy: bonzo, azorek

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

[Terrano] Części zamienne.

Post autor: azorek » 2010-11-30, 07:49

Dzielimy się doświadczeniami.

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2010-11-30, 14:31

Witam właścicieli Terrano i Mavericka.

Może kogoś zainteresuje polski producent części zawieszenia do Terrano, Maverick i do wielu innych samochodów. Dużego wyboru nie ma, ale ja kupiłem do swojego łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Przednie łączniki już jeżdżą w samochodzie i na razie jest wszystko dobrze, przejeździłem już na nich 20.000 kilometrów. Jest minimalna różnica w wykonaniu. Oryginał ma przy obudowie sworznia mały uskok, a te nie mają tego uskoku ale po założeniu widać, że nie ma to najmniejszego znaczenia.
Firma wysyła też części, a obsługa jest bardzo miła, ja w każdym bądź razie taką miałem. Przesyłka jest wysyłana bardzo szybko i była liczona w/g cennika Poczty Polskiej.

Płaciłem za części:
1. łączniki stabilizatora (przód) do terrano II r. 1994. 19-LS-09 29,28 zł 1 szt.
2. łączniki tylne stabilizatora 19-LS-10 - 29,28 1 szt.
3. końcówki drążka kier. 19-KZ-01 (prawy gwint) i 19-KZ-02 (lewy gwint) po 27,24 brutto 1 szt.

Firma ta nazywa się ADLER http://www.adler-auto.pl/ ul. Komorowicka 9 i mieści się w Czechowicach Dziedzicach, a filia mieści się w Bielsku Białej. Kiedyś mieszkałem W Bielsku i stąd ją znam. Owego czasu dorabiane miałem na zamówienie sworznie do Fiata X1/9 nadmienię, że dosłownie po kosztach seryjnej produkcji oczywiście za zgodą życzliwego właściciela firmy. W razie regeneracji części też mogą pomóc.
Wybór pozostawiam użytkownikom Terrrano.
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2011-07-04, 07:35

Z moich przygód sprzęgłowych dzielę się informacjami - sprzęgło do 2,7TD

sprzęgło komplet Aisin - kupiłem w Katowickim PROFES MOTOR za 7 stówek, wyjściowa cena wynosiła 954zł ale wystarczyły negocjacja pt "tu jest taka firma co ma za 644 + wysyłka"

sprzęgło LUK 650zł dostępne na allegro
lub tutaj
http://www.iparts.pl/auto-czesci/sprzeg ... 00051.html - 650zł z dostawą gratis

Inter Carsy i inne tego typu proponują sprzęgła od 900-1000zł w górę

Stosunkowo droga jest jego wymiana, choć troszkę świadomie wstawiłem auto do specjalistycznego warsztatu 4x4, wydaje mi się że średnio zdolny warsztat "klasyczny" by wystarczył i zapewne będzie znacząco tańszy, moja wymiana kosztowała 800zł.

[ Dodano: 2011-08-17, 13:31 ]
Kolejna wizyta na warsztacie (Zmota4x4 Katowice), nowe tuleje przednich wahaczy, zrzucenie wału, wymiana uszczelniaczy po obu stronach, wymiana oleju w reduktorze

550zł

Z takich drobnostek ale dość ważnych i uciążliwych w dieslu 2,7 na górze jest taki gruby gumowy przewód chłodnicy zgięty pod kątem bliskim 90 stopni, dla osób które muszą to czymś zastąpić a nie lubią "giąć" przewodów, polecam gumowe kolanko Gatesa nr 7236, koszt 50 zł, pasuje jak ulał (tzn obie strony trzeba odrobinkę przyciąć ale średnice i kąt zgięcia są idealne - koszt 50zł

chciałem zrobić geometrię, więc wymyśliłem sobie że najpierw wymienię amorki z przodu, udało mi się znaleźć firmę która sprzedała mi gazowe kayaby za 160zł sztuka, co w porównaniu do 280zł które chciał mój standardowy sklep z częściami, jest bardzo ciekawą ceną, telefon do firmy 043-678-43-19, mają profil na allegro, prawie 6 tyś pozytywów, są z Poddębic.

Awatar użytkownika
piotr323f
fanatyk nissana
Posty: 320
Rejestracja: 2010-12-24, 00:06
Lokalizacja: Z pod lasu

Post autor: piotr323f » 2012-05-01, 18:50

Witam,

Włączanie rozrusznika za pomocą przycisku.

U mnie powoli zaczął się nasilać problem ze stacyjką. Problemy były takie, że rozrusznik jakby się wyłączał podczas pracy, nieraz już po 1 sek, nie trzeba pisać jakie to było wk...ce. Typowałem usterki od strony elektrycznej, czyli:
- połączenia zaciskowe rozrusznika,
- główne styki w obudowie elektromagnesu,
- szczotki rozrusznika,
- styki stacyjki, czyli popularna kostka stacyjki.

Dobierałem się już do rozrusznika, ale najpierw poprawiłem połączenia elektryczne rozrusznika i zaglądnąłem do kostki stacyjki. W kostce miałem nadpalone styki. Czyszczenie i poprawienie styków pomogło, ale przypomniałem sobie o moim dawnym patencie z rozruchem silnika za pomocą przycisku. Przycisk już kiedyś nawet kupiłem, brakowało motywacji, do pewnej niedzieli kiedy to wszystko zrobiłem. Za karę, że robiłem to w niedzielę wywierciłem sobie o jeden otwór pod wyłącznik za dużo :-P .

Piszę tutaj, nie w dziale zrób to sam, bo chcę mieć swobodny dostęp do tematu, jakby trzeba było go poszerzyć. Tyle wstępu, teraz konkrety.

Bez min 1 przekaźnika się nie obędzie. Trzeba pamiętać aby miał on lub była w jego podstawce dioda gasząca impulsy. Jak ktoś się orientuje w temacie to można tam wstawić szybką diodę Schottky'ego. Od razu zaznaczam, że aby układ był w 100% selektywny to trzeba zastosować jeszcze jeden przekaźnik do rozłączenia styków 1-3 we wtyczce kostki stacyjki.

Zamieszczam tylko schemat (ręcznie sporządzony podczas całej operacji, ale całkowicie wystarczający) bo wydaje mi się, że to wystarczy, znajduje się on tu --> https://picasaweb.google.com/1136650079 ... directlink. Oczywiście posiadam jeszcze inne zdjęcia, jak ktoś będzie zainteresowany to poszukam i wstawię. Jak wyżej napisałem, do 100% pewności poprawności brakuje jednego przekaźnika. Schemat elektryczny przeglądnąłem pod tym kątem i wydaje mi się nie do końca potrzebny, ale jakby nie było powinien być. Ja ten układ już przetestowałem praktycznie i nic się nie wydarzyło. Na schemacie są również informacje jakie styki są zwierane przy jakim położeniu kluczyka.

Uwagi końcowe.
Rozrusznika nie można oczywiście włączyć bez kluczyka w stacyjce, ale jest możliwe włączenie rozrusznika przy położeniu kluczyka w położenie 1, możemy obracać silnikiem bez jego zapalenia, może się to kiedyś do czegoś przydać.

Jakby pogodzić się z brakiem mechanicznej blokady kierownicy to można w ogóle wyeliminować kluczyk. Pierścień czujnika immobilisera można gdzieś schować i w pobliże tego miejsca wkładać sam transponder z kluczyka (coś jakby karta z Renault'a) a kolejne położenia kluczyka można zrobić za pomocą przełączników "Top gun" (tak to nazywają na allegro). To tyle z następnych fantazji.

Pozdrawiam,

Piotr
... W życiu piękne są tylko chwile ...

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2012-05-06, 21:56

z tego co pamiętam z dawnych, dawnych czasów to odpalanie "na guzik" średnio podoba się diagnostom...

opanowałem to w czasach kostek stacyjki z daewoo... masakra to była, kosztowały niby 12 zł ale żyły ok 3-4 miesięcy każda...

Awatar użytkownika
piotr323f
fanatyk nissana
Posty: 320
Rejestracja: 2010-12-24, 00:06
Lokalizacja: Z pod lasu

Post autor: piotr323f » 2012-05-09, 19:28

Thespian pisze:z tego co pamiętam z dawnych, dawnych czasów to odpalanie "na guzik" średnio podoba się diagnostom...

opanowałem to w czasach kostek stacyjki z daewoo... masakra to była, kosztowały niby 12 zł ale żyły ok 3-4 miesięcy każda...
Witam,

Nie zapominaj o przekaźniku, to jego styki przenoszą całe obciążenie prądowe. Włącznik (przycisk) tylko i wyłącznie steruje cewką tego przekaźnika. W porównaniu do styków w kostce, styki przekaźnika są nie do uszkodzenia (wypalenia). Cena kostki stacyjki (jakiś wzmocniony zamiennik) to 86zl więc sporo za coś co nie jest jakimś rozwiązaniem prosto z NASA. U mnie na razie bez tej kostki obyć się nie mogę bo jeszcze wykorzystuję dwa położenia kluczyka przez oryginalną kostkę, ale jak i to się rozleci to kto wie co się wydarzy :-P .

Tak na zakończenie to natrafiłem na problem typu braku miejsca na desce na jakieś sensowne umiejscowienie tych ewentualnych włączników :?: .

Pozdrawiam,

Piotr
... W życiu piękne są tylko chwile ...

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2012-05-10, 08:26

Witam, może się komuś przyda...

w ramach tony części którą wymieniam przy okazji zabaw z uszczelką głowicy padła decyzja żeby wymienić końcówki wtrysków i świece żarowe, pomierzyłem więc miedziane uszczelki wtrysków i chyba świecy żarowej :)

1. Śr. Zew – 20,46 mm; śr wew – 11,91 mm, grubość - 1,12 mm – w uszczelce dwa ok 1mm otwory po przeciwległych brzegach (to jest uszczelka wtrysku, powrotowa (jak się domyślam))
2. Śr. Zew – 11,13 mm; śr wew – 7,09 mm, grubość - 0,81 mm (uszczelka wtrysku)
3. Śr. Zew – 17,48 mm; śr wew – 9,58 mm, grubość- 1,5 mm (to jest chyba uszczelka świecy żarowej) ma charakterystyczne podwyższone brzegi


Obrazek

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2012-05-10, 10:02

1. Jest to uszczelka przewodu paliwowego powrotnego montowana na górnej części wtryskiwacza. Masz jeszcze miedzianą więc raczej jest to uszczelka oryginalna. Stosowane są też uszczelki aluminiowe, które bardzo ładnie siadają przy dokręcaniu przewodów paliwowych.
2. Jest to uszczelka termiczna końcówki wtryskiwacza - mieści się głęboko w gnieździe głowicy.
3. Uszczelka korpusu wtryskiwacza.

Oj, fatalnie wyglądają te uszczelki.
Świece żarowe nie mają uszczelki, dokręcane są na lekki stożek co powoduje ich uszczelnienie.

Trzeba zaznaczyć, że wszystkie te uszczelki powinny być jednorazowego użytku.
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

Awatar użytkownika
piotr323f
fanatyk nissana
Posty: 320
Rejestracja: 2010-12-24, 00:06
Lokalizacja: Z pod lasu

Post autor: piotr323f » 2012-05-10, 19:11

Witam,

Przy dokręcaniu świec żarowych trzeba pamiętać o właściwym momencie z uwagi na delikatność elementu i późniejsze możliwe problemy z odkręceniem. Właściwy moment obrotowy powinien wynosić 1,5-2,0kg/m, 15-20N/m - to jest wg instrukcji serwisowej. Świece żarowe w naszych silnikach mają końcówkę ceramiczną, więc przed wkręceniem trzeba je dokładnie oglądnąć. Podobno upadki świecy z wysokości powyżej 10cm dyskwalifikują ją do wymiany.

Tak jak napisał już Andrzej, nie zakładaj starych uszczelek na wtryskiwacze! Ja tak miałem na jednym wtryskiwaczu, zgromadziło się w szczelinie pomiędzy nim a otworem tyle nagaru, że był delikatny problem z wyjęciem jego samego o wydłubywaniu starej uszczelki i czyszczeniu gniazda już nawet nie wspominam. Kiedyś próbowałem zdobyć te uszczelki ale w zwykłych sklepach ich nie mieli, bez kłopotu je dostałem u mechanika z serwisu silników diesla.

Pozdrawiam,

Piotr
... W życiu piękne są tylko chwile ...

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2012-05-10, 20:21

Ani przez moment nie miałem zamiaru ich zakładać :)

Wkleiłem je po to bo z tego co zauważyłem po moich zakupach związanych z aktualnym serwisem (zawsze sam kupuje części dla warsztatu bo a) wiem co kupuje b) zawsze kupuje to taniej niż proponuje mi warsztat) zauważyłem że z całej mega listy części najtrudniej było o te nieszczęsne uszczelki :)

Jeśli ktoś wymienia same końcówki wtrysków (ja dostałem jakieś Zexela) nie może liczyć na uszczelki "w komplecie"

Awatar użytkownika
piotr323f
fanatyk nissana
Posty: 320
Rejestracja: 2010-12-24, 00:06
Lokalizacja: Z pod lasu

Post autor: piotr323f » 2012-10-20, 07:30

Witam,

Wrócę do mojego pomysłu na włączanie rozrusznika za pomocą przycisku. Jak do tej pory, żadnych niespodzianek nie miałem. Rozrusznik działa wtedy kiedy tego potrzebuję. Nie zrobiłem również pełnego odcięcia układu na 2 przekaźniku bo jak do tej pory wszystko jest ok.

Dodałem również parę nowych zdjęć części. Jeżeli ktoś będzie chciał zamontować włącznik w tym miejscu co ja to długości przewodów na zdjęciach są wystarczające. Jak znajdę miejsce na 2 włączniki typu "Top Gun" (to jest nazwa z allegro) to się mam zamiar całkowicie pozbyć się sterowania ze stacyjki i kluczyka. Kluczyk będzie odblokowywał tylko kierownicę.

Tak się jeszcze zastanawiam czy w ogóle nie pozbyć sę stacyjki. Immobiliser pozostanie, ale w innym miejscu. Skoro całą stacyjkę można zdjąć po odkręceniu 2 śrub to jakie to jest zabezpieczenie, tak jest u mnie.

Pozdrawiam,

Piotr
... W życiu piękne są tylko chwile ...

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2012-11-06, 12:51

z tematów na czasie, odkryłem że w T2 jest genialny patent, proszę się ze mnie nie śmiać jeśli odkryłem coś co było już dawno odkryte...

pasek klinowy alternatora i pasek klinowy pompy wspomagania są zamienne... mają ten sam rozmiar (13x1145)

odkryłem to niestety po czasie, ostatnio pojechałem sobie na imprezkę i pasek alternatora strzelił przed samym wjazdem na parking... przejeździłem parę godzin bez prądu i hamulców... niezbyt fajna sprawa :)

teraz kupiłem jeden z gatesa i założyłem, a jeden jakiś tańszy mam w bagażniku na zapas...

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2012-11-06, 19:02

Thespian pisze:pasek klinowy alternatora i pasek klinowy pompy wspomagania są zamienne... mają ten sam rozmiar (13x1145)
Popatrz tutaj: viewtopic.php?t=4341

Andrzej
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2012-11-06, 21:10

no to szacun :) Gdybym wpadł na to w terenie to bym zamienił te paski miejscami i jechał bez wspomagania kierownicy... pewnie byłoby to łatwiejsze...

a tak celem uzupełnienia to pasek klimy ma 925mm szerokość też 13...

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2012-11-07, 09:11

Dziękuję za informację, już dokonałem odpowiedniego wpisu w w/w temacie. U mnie trzeci rowek na kole pasowym rdzewieje, a co za tym idzie nie mam klimatyzacji więc z tego powodu nie było tej informacji.
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2012-11-07, 14:45

Ja też nie mam klimy... brzydzę się takimi zbędnymi gadżetami...

ale w przypadku poszukiwaniu wymiarów znalazłem akurat te info...

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2014-06-29, 13:48

Koledzy!

Potrzebuję 4, a nawet 5 kół do Terrano II lub Mavericka - rozmiar typowy fabryczny. Pięć kół jeśli będą fabryczne aluminiowe od typowo Mavericka. Felgi obojętnie, 15" lub 16", stalowe lub alu - najlepiej ET 25. Opony mogą być w połowie drogi ale jednakowe rozmiarem i rodzajem bieżnika przynajmniej 4 sztuki, zapas może być inny.

Jeśli ktoś ma takie w przystępnej cenie to proszę o kontakt.

Mogę się zamienić na koła z felgami aluminiowymi bodajże od Patrola. Rozmiar opon 275/60R15, ET felg jeszcze nie wiem, muszę ściągnąć jedno koło wtedy dopiszę. Wysokość bieżnika ok. 4 mm. Cztery koła jednakowe.

Jak ktoś będzie zainteresowany to prześlę zdjęcia moich kół.

Andrzej
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2014-06-29, 15:28

Andrzej, wrzuć to jeszcze do działu giełda. Może ktoś z poza posiadaczy terrano ma to co potrzebujesz.
Ja mam 4 felgi aluminiowe od patrola R15 ale nie wiem jakie ET sprawdzę zrobie zdjęcia i dam Ci znać.

Marek_Rz
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-08-20, 08:46
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Marek_Rz » 2014-08-20, 08:53

Mam do sprzedania kompletną działającą klimatyzację do Terrano II 2.4 benzyna
( klime mogę sprzedać na poszczególne elementy )

Mam również oryginalne alusy 15" 5szt z deklami do Terrano
Obrazek

Kontakt: 502434719
Marek - Kraków

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2014-08-20, 09:24

Już mam skompletowane koła więc moje ogłoszenie odnośnie zakupu felg i opon lub całych kół nie jest aktualne. Jeszcze muszę je złożyć i koła będą gotowe do założenia.

Mam jeszcze na sprzedaż 4 opony HANKOOK 275/60/15, bieżnik ok. 5 mm. Opony są jednakowo zużyte.
Zdjęcia prześlę indywidualnie gdyż nie mam jak ich tu zamieścić.
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

Awatar użytkownika
fauscik
aktywny forumowicz
Posty: 192
Rejestracja: 2015-01-21, 23:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fauscik » 2015-09-01, 17:37

a ma ktoś na zbyciu osłonę zewnętrzną drążka skrzyni biegów? do Terrano I 2,7 TD :) Bo ta moja daje mi klime dodatkową ze względu na wyrwany fragment jej :D


aaa i szyby szukam przedniej ale to spr w Komornikach najpierw :)
aktualnie :
Nissan Primera P11 '00 2,0TD 5d Hatchback

wcześniej:
Nissan Terrano I '92 2,7TD 3d
Nissan Primera P11 '01 2,0TD 5d Wagon
Nissan Sunny Y10 '96 2,0D 5d Wagon

Awatar użytkownika
G.Mazur
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2015-07-10, 09:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: G.Mazur » 2016-01-06, 15:54

Potrzebuje siłowniki do tylnej klapy w terrano 1. Obecne maja już dość :-|
Ten siłownik od stelaża koła zapasowego też by się przydał. Ktoś coś mi podpowie jakich zamienników szukać, niby proste ale wole dopytać kto co sprawdzał.
Popełniłem Terrano I :)

simonc2
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2016-12-07, 00:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: simonc2 » 2016-12-11, 14:21

koledzy potrzebuje boczek do drzwi prawych przednich w kolorystyce takiej jak na zdjeciu, do tego potrzebuje silniczek podnoszenia szyby do tych drzwi.

[ Dodano: 2016-12-11, 14:22 ]
niestety zdjecia nie mozna załadowac wiec jezeli ktos ma cos takiego to prosze o info ja przesle zdjecie na maila zeby kolorystyke dopasowac

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-12-12, 09:36

simonc2, ależ można, można. Wystarczy tylko przeczytać poradnik dostępny w wielu miejscach na forum: viewtopic.php?t=4226 :-P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

simonc2
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2016-12-07, 00:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: simonc2 » 2016-12-12, 12:37

faktycznie da sie :-)
http://images81.fotosik.pl/229/326863b0f483d25agen.jpg

[ Dodano: 2016-12-12, 14:18 ]
jeszcze jedno czy jest opcja bez problemowo założyć boczki z wersji poliftowej? Widze że na allegro jest ich dużo wiecej

[ Dodano: 2016-12-21, 16:16 ]
widze że nikt nie ma takich boczków do sprzedania :cry:

Awatar użytkownika
azm-61
doświadczony forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2010-09-09, 11:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: azm-61 » 2018-02-27, 08:36

Mam do sprzedania dużo różnych części do Terrano II Maverick.
Ogłoszenie jest w dziale: viewtopic.php?t=24586
> http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/T ... averick/CZ
Przednie zawieszenie i Body lift:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Terrano”