To zdjęcie na które się powołujesz jest moje, ja je zamieściłem. Widać na nim łączenia przewodów paliwowych. Przód został stalowy, a końcówki dorobione z miedzi i połączone wężami gumowymi zbrojonymi do paliwa. Takie węże jak pod maską z filtra paliwa na pompę wtryskową.
Od zmiany wytrzymały 8 lat i dalej poszły w dobrym stanie.
2,7 TDi long
Długości przewodów hamulcowych:
mierzyłem tylko jeden i ma długość
3120 mm od trójnika na ramie przy prawym kole do korektora siły hamowania. Mierzone po wszystkich załamaniach tak jak wygląda przewód w oryginale.
Drugiego nie mierzyłem ale tak jak już podałem wcześniej kupowałem dwa takie same (3200 mm) i jeden miał tyko trochę naddatku ale zrobiłem większą pętle przy korektorze siły hamowania i było dobrze.
2,7 TDi long
Długość przewodów paliwowych.
Mierzona po wszystkich załamaniach -
ok. 3550 mm
Zamieszczam zdjęcia końcówek przewodów paliwowych i zdjęcia co Cię czeka przy wyginaniu ale to tylko tylne fragmenty przewodów.
Uważam, że sobie nie poradzisz z tymi przewodami aby je ułożyć tak jak fabryczne. Idąc na skróty po ramie bez zbędnego gięcia może i tak ale wtedy przewody będą za długie.
Jak zaczniesz odkręcać mocowania przewodów to pourywasz wszystkie śruby, którymi sa przykręcane do ramy, a wtedy niczym tego nie przykręcisz. Poza tym połamiesz wszystkie plastiki trzymające przewody w uchwytach bo są sztywne, a na dodatek jest niska temperatura.
Z końcówkami przewodów hamulcowych nie zrozumiałeś o co mi chodzi.
Fabryka nic nie zrobiła źle to końcówki, które najprawdopodobniej kupisz będą złe i o tym pisałem, że trzeba je skrócić o puste miejsce bez gwintu. Tak jak na zdjęciu we wcześniejszej mojej wypowiedzi. Zmieniłem tam zdjęcie i na nim naniosłem swoje sugestie.
Jak już wcześniej zauważyłeś wymieniałem tylko pordzewiałe tylne fragmenty obu przewodów paliwowych i wcale mi nie pilno aby się narobić z wymianą całych przewodów.
Hamulcowe wymieniałem całe. Na moim zdjęciu, które przytoczyłeś były pomalowane ale po krótkim czasie farba zeszła bo na świeżej miedzi farba fatalnie się trzyma.
Obecnie te nowe miedziane przewody paliwowe też robię tak samo jak w poprzednim samochodzie - wymieniam tylko tylne części tak jak na zdjęciach.