Jak podrasowac 2.7 TDI w Terrano
Jak podrasowac 2.7 TDI w Terrano
Czy mozna podniesc moc silnika 2.7TDI w terrano i jakie to koszty
Witam,
Znalazłem bardzo ciekawą informację na ten temat, wszystko jest tutaj --> https://picasaweb.google.com/lh/photo/M ... directlink. W skrócie to możliwy jest sam chip tuning co powinien podnieść moc do 150KM i 340Nm! Jest jeszcze kwestia ceny, ale to trzeba sprawdzić samemu na www.kreatormocy.pl.
Pozdrawiam,
Piotr
Znalazłem bardzo ciekawą informację na ten temat, wszystko jest tutaj --> https://picasaweb.google.com/lh/photo/M ... directlink. W skrócie to możliwy jest sam chip tuning co powinien podnieść moc do 150KM i 340Nm! Jest jeszcze kwestia ceny, ale to trzeba sprawdzić samemu na www.kreatormocy.pl.
Pozdrawiam,
Piotr
Witam, te 150KM to raczej miejskie legendy i oferta wyssana z palca na stronach tuningowych.
Realnie to 10-15KM.
Ja u siebie przed tuningiem miałem:
moc: 115,7 BHP / 85,1 kW
moment: 251,6 Nm
Koła oryginalne 29" at, metalowy zderzak
Natomiast po tuningu jest:
moc: 124,3 BHP / 91,4 kW
moment: 268,9 Nm
Koła 31" mt, metalowy zderzak, winda, metalowy bagażnik dachowy - waga 2300
Jednak od samych koni i momentu ważniejsza jest zmiana ustawień załączania turbiny.
Wcześniej miałem ustawione fabrycznie na ponad 2800 i muliło strasznie.
Teraz załącza się już od 2000 i czuć faktyczną różnicę
Nie miałem u siebie złącza obd2 i generalnie były kłopoty z komunikacją z kompem, więc zrobione to było przez jakiś magików, którzy wgrali nowe oprogramowanie - ale jak widać nie jest to żaden z gotowców oferujących 150km...
Realnie to 10-15KM.
Ja u siebie przed tuningiem miałem:
moc: 115,7 BHP / 85,1 kW
moment: 251,6 Nm
Koła oryginalne 29" at, metalowy zderzak
Natomiast po tuningu jest:
moc: 124,3 BHP / 91,4 kW
moment: 268,9 Nm
Koła 31" mt, metalowy zderzak, winda, metalowy bagażnik dachowy - waga 2300
Jednak od samych koni i momentu ważniejsza jest zmiana ustawień załączania turbiny.
Wcześniej miałem ustawione fabrycznie na ponad 2800 i muliło strasznie.
Teraz załącza się już od 2000 i czuć faktyczną różnicę
Nie miałem u siebie złącza obd2 i generalnie były kłopoty z komunikacją z kompem, więc zrobione to było przez jakiś magików, którzy wgrali nowe oprogramowanie - ale jak widać nie jest to żaden z gotowców oferujących 150km...
Zawsze miałem saaby w turbo tam tuning robił robotę
Waga na km to zawsze ma znaczenie.
Podstawą przy tuningu to :
ciśnienie na cylindrach i głowicy
szczelność podciśnienia
szczelność IC
luzy na wałku turbiny
Nigdy nie miałem diesla i nie wiem jakie ma możliwości ten silnik ?
Generalnie w nim nie chodzi o konie bo to daje nam większą prędkość maksymalną, w terenówce chodzi raczej o moment obrotowy i na tym się będę tu skupiał + zmniejszenie "turbo-dziury" .
Waga na km to zawsze ma znaczenie.
Podstawą przy tuningu to :
ciśnienie na cylindrach i głowicy
szczelność podciśnienia
szczelność IC
luzy na wałku turbiny
Nigdy nie miałem diesla i nie wiem jakie ma możliwości ten silnik ?
Generalnie w nim nie chodzi o konie bo to daje nam większą prędkość maksymalną, w terenówce chodzi raczej o moment obrotowy i na tym się będę tu skupiał + zmniejszenie "turbo-dziury" .
Nowy nabytek nissan terrano II 2002r. 2.7 TDI
Witam
Pacjent terrano 2 2,7td
Przed pomiarem mial prawdopodobnie ok 90 koni Podobno wszystkie tak mają, nie trzymają serii po małych modach
104 KM i 237Nm
W planach jest montaż wodnego ic, nowy wydech i regulacja dawki paliwa. Mamy chrapkę na 140-150 koni. W tej chwili robi się porting kanałów w kolektorach oraz głowicy.
Prawdopodobnie z 2.7 tdi też by można wydobyć pare koni więcej poprawiając troszkę fabrykę i do tego chip. Piszcie co modzicie
Pozdrawiam Kamil
Pacjent terrano 2 2,7td
Przed pomiarem mial prawdopodobnie ok 90 koni Podobno wszystkie tak mają, nie trzymają serii po małych modach
104 KM i 237Nm
W planach jest montaż wodnego ic, nowy wydech i regulacja dawki paliwa. Mamy chrapkę na 140-150 koni. W tej chwili robi się porting kanałów w kolektorach oraz głowicy.
Prawdopodobnie z 2.7 tdi też by można wydobyć pare koni więcej poprawiając troszkę fabrykę i do tego chip. Piszcie co modzicie
Pozdrawiam Kamil
Powiem tak, miałem wcześniej saaby w turbo i tam można było naprawdę dużo modyfikować...
Pierwsza rzecz która rzuciła mi się w oczy, chociaż nie sprawdzałem jeszcze temperatury w dolocie to strasznie wysoka temperatura IC.... IC na silniku nie możne dobrze działać Jak będziesz montował IC do daj go z przodu będzie o niebo wydajniejszy...
Dolot powietrza raczej jest odpowiedni...
Generalnie reszta w rekach tunera.
Pierwsza rzecz która rzuciła mi się w oczy, chociaż nie sprawdzałem jeszcze temperatury w dolocie to strasznie wysoka temperatura IC.... IC na silniku nie możne dobrze działać Jak będziesz montował IC do daj go z przodu będzie o niebo wydajniejszy...
Dolot powietrza raczej jest odpowiedni...
Generalnie reszta w rekach tunera.
Nowy nabytek nissan terrano II 2002r. 2.7 TDI
Moj ic bedzie chlodzony woda o osobnym obiegu, FMIC odpada z racji zwykłej turbiny, powiększy sie lag a zmiennej geometrii nie chcemy i juz. Sabika pewnie miałeś w uturbionej benie a to całkiem inna bajka, tak samo jak nowe diesle na CR tam samym programem mozna zrobić naprawde sporo gdy my w starym dieslu musimy się troszke napocić
2.0t B204L - najlepsze co w saabach można było mieć do modyfikacji poza B234
Wracając do terano to jak będzie to chłodzone cieczą... ? możesz zdradzić rąbek tajemnicy ? Bo chyba jeszcze czegoś takiego nie widziałem. ?
Wydaje mi się że zwykły FMIC jeśli był by z przodu to i tak by zrobił więcej roboty niż ta seria na silniku...
Czekam na twoje efekty
Wracając do terano to jak będzie to chłodzone cieczą... ? możesz zdradzić rąbek tajemnicy ? Bo chyba jeszcze czegoś takiego nie widziałem. ?
Wydaje mi się że zwykły FMIC jeśli był by z przodu to i tak by zrobił więcej roboty niż ta seria na silniku...
Czekam na twoje efekty
Nowy nabytek nissan terrano II 2002r. 2.7 TDI
rokfor, tu masz opisaną metodę: http://autokult.pl/13522,uklady-chlodze ... rem-wodnym
Ale rzeczywiście, czy warto? Z przełożeniem na przód chyba mniej roboty - ba, większość dłubniętych GTI-Rów, które też miały intercooler na górze ma go przekładanego na przód
Pozdrawiam
Ale rzeczywiście, czy warto? Z przełożeniem na przód chyba mniej roboty - ba, większość dłubniętych GTI-Rów, które też miały intercooler na górze ma go przekładanego na przód
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."