Dobrze rozumię że trzeba wymienić w sumie 4 końcówki.
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Będę wdzieczny za wyjasnienia tematu i porady co i jak.
Witam,azm-61 pisze:To w takim razie trochę praktyki.
Przed montażem nowych końcówek czy sworzni zawsze ściągam z nich gumy i sprawdzam ilość smaru. Zazwyczaj prawie go nie ma w sworzniach więc zawsze dokładam go przed zamontowaniem takich końcówek do samochodu.
Polecam zawsze sprawdzać przed założeniem nowych sworzni czy jest w nich smar.
Co innego jak sworznie zawieszenia czy końcówki układu kierowniczego mają kalamitki do smarowania, wtedy wystarczy dobić smarownicą trochę smaru ale trzeba uważać aby nie rozerwać przy tej czynności osłon gumowych wtłaczanym smarem.
Do sworzni i końcówek stosuję smar (towot) STP.
Pozdrawiam
Andrzej
piotr323f pisze:Można (a nawet by było to wskazane) orientacyjnie pomierzyć zdjęte boczne drążki aby do ich długości dopasować nowe.
Pozdrawiam,
Piotr