Witam.
Jako, że na przyszły rok będę potrzebował większe auto albo kombi, albo... no właśnie myslę też nad jakimś "terenem" i może krótki Patrol GR Y61
Pytanie ile taki krótki Y61 2.8 ma na haku - np. laweta + waga auta, ile na przyczepę, np. kamping'ową.
I czy takim Patrolem da się jeździć cywilnie? Jak np. Grand Vitarą, która w terenie sobie radzi bardzo dobrze, ale bardziej może jest "cywilizowana" od Patrola?
Z 2 mańki chce pozostać przy Nismo
Z góry dzięki za porady i "drogowskazy" do słusznego wyboru wozu.
pozdro
[Y60/Y61] Max. obciążenie na haku przyczepa/laweta
- OFF-ROADER
- wiem o czym pisze
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-12-09, 23:29
- Lokalizacja: Wawa
Re: Max. obciążenie na haku przyczepa/laweta
Mam w domu dwa samochody osobowe , jednak na co dzień najlepiej jeździ mi się PatrolemNadiR pisze: I czy takim Patrolem da się jeździć cywilnie?
Pamiętaj że Patrol nie lubi ciężkich przyczep .... padają skrzynie
Nie bądź łosiem wsadź V osiem ...
Re: Max. obciążenie na haku przyczepa/laweta
Tzn. będą to raczej nie przyczepy kampingowe, tylko towarowe, i tak max 2x w miesiącu trasa, różnie: 1000 do 2000 km no i czasem laweta. Więc waga będzie max 2-2,5t.OFF-ROADER pisze:
Pamiętaj że Patrol nie lubi ciężkich przyczep .... padają skrzynie
Ogólnie to bolączka danego rocznika czy ten typ tak ma?
- OFF-ROADER
- wiem o czym pisze
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-12-09, 23:29
- Lokalizacja: Wawa
Re: Max. obciążenie na haku przyczepa/laweta
Bez paniki ...NadiR pisze:
Ogólnie to bolączka danego rocznika czy ten typ tak ma?
Jednak ogólnie ten typ tak ma ...
Nie lubi ciąganych stałych dużych obciążeń
Moim zdaniem i doświadczeniem uważam że jako holownik sie nie nadaje
Sporadycznie .... TAK
Silny i pociągnie wszystko lecz ... z umiarem
Nie bądź łosiem wsadź V osiem ...
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-12-09, 14:39
- Lokalizacja: Łódź , Toruń
- Kontakt: