Chcesz kupić Patrola ? Poznać opinie ? Zapytaj tutaj
: 2009-12-04, 23:29
Interesuje Cie zakup Patrola ? Tutaj jest odpowiedni temat do dyskusji
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
to jest troche inaczejazorek pisze:Ma jeszcze jeden minus..... w normalnym LONG-u po złożeniu siedzeń masz 2 metry przestrzeni ładunkowej, wchodzi rower, taczka, most od jelczaA w takim pick-upie masz to podzielone na pół.
Sam możesz to sobie zrobić http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=177celsus pisze:Czy jest taka możliwość żeby w jakimś serwisie nissana sprawdzić po numerze VIN historię serwisów i przeglądów auta? Troszkę miałem do czynienia z mercedesami i taka metoda dobrze działa - vin prawdę ci powie... Przy okazji rozkodowania tego numeru od razu wszystko wiadomo nt. wyposażenia, pochodzenia auta itp. Czy w Nissanie jest podobnie?
Jesli masy na mysli Motorsport4x4 z Tarnowa, to raczej poważna firma. Znajomy brał od nich Misia. Wszytko do dziś jest O.K, nie było zadnych sztuczek.woytech pisze:czesc
slyszal ktos o firmie motosport4x4?
mozecie cos podpoiwedziec o nich?
chce kupic gr Y60.
Wojtek
Szukaj, szukaj. Ja swojego szukałem dwa miesiące i się znalazłem. Cierpliwościwoytech pisze:Dzięki Clipp, właśnie o nich mi chodziło...
ewentualnie polecacie jakąś inną firmę, która zajmuję się profi przeróbkami GR?
Śledzę allegro, otomoto i szukam jakiegoś fajnego GR, ale ciężko coś ciekawego znaleźć - w rozsądnej cenie oczywiście....
W.
Mamy już coś takiego http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=117clipp pisze:To nie miejsce , ale topic "Opony i felgi" dla zwykłych "userów" jest niedostępny, dlatego wklejam tu link dot. rozmiarów opon, felg oraz kilku innych parametrów związanych z w/w zmianami takini jak obwód, średnica, i wiele innych - prośba do Moda lub Admina o umieszczenie go w odpowiednim dziale.http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php
Jak ja szukałem swojego, to natknąłem się na kamień, a w zasadzie głaz, podłożony pod fotel kierowcy. Podłoga była tak zgnita że się fotel zapadałclipp pisze:różne sztuczki widziałem![]()
Pamiętam toazorek pisze:clipp napisał/a:
różne sztuczki widziałem
Jak ja szukałem swojego, to natknąłem się na kamień, a w zasadzie głaz, podłożony pod fotel kierowcy. Podłoga była tak zgnita że się fotel zapadał
Gusła i zabobony. Uważać trzeba na wszystko, choć prawdą jest że 4.2 jest bardziej idioto odporny.konradek105 pisze:Co do silnika 2,8 to dowiedzialem sie z innych forum ze 2,8 jest do bani poniewaz ma za slabe scianki i trzeba bardzo na niego uwazac chodzi mi o temperature.
Felgi lepiej 16" opony wtedy wychodzą nieco taniej i jest większy wybór.jaca V6 pisze:do tego felga 15" ET -30
dokładnie, złe języki ludzkie pomówienia, trzeba uważać na temperature silnika i tyle, potem to już pełna piz.a i sie bawimyazorek pisze:Gusła i zabobony. Uważać trzeba na wszystko, choć prawdą jest że 4.2 jest bardziej idioto odporny.konradek105 pisze:Co do silnika 2,8 to dowiedzialem sie z innych forum ze 2,8 jest do bani poniewaz ma za slabe scianki i trzeba bardzo na niego uwazac chodzi mi o temperature.
albo i tak, też dobrzeazorek pisze:Felgi lepiej 16" opony wtedy wychodzą nieco taniej i jest większy wybór.jaca V6 pisze:do tego felga 15" ET -30