Strona 1 z 1

[Y61] luz na kierownicy

: 2013-05-27, 12:42
autor: Gość
Witam wszystkich kolegów, jestem nowy na tym forum więc prosił bym o pomoc. Mam problem z układem kierowniczym dokładnie mam luz na kierownicy podobno przekładnia kierownicza i chciałem się zapytać czy przekładnia od patrola Y60 pasuje do Y61. Z góry dziękuję za pomoc :-) :-)

: 2013-05-27, 13:01
autor: azorek
Luz na przekładni kierowniczej można zmniejszyć.
Obrazek
Luzujesz nakrętkę nr3 i wkręcasz śrubę aż luz zniknie. robisz to na wyprostowanych kołach i zdjętym drążku poprzecznym. trzeba to robić z wyczuciem, jeśli skręcisz za mocno, to na skręconych kołach przekładnia będzie działała za ciasno i koła nie będą wracały do pozycji na wprost. A także przekładnia szybciej się zużyje.

: 2013-05-27, 13:10
autor: Gość
dziekuje za informacje jak najszybciej sprobuje to sprawdzic i napisze jak poszlo :)

: 2013-05-27, 14:41
autor: bonzo
konrado900 pisze:czy przekładnia od patrola Y60 pasuje do Y61
według nissan.ru jest inna

: 2013-05-28, 07:40
autor: Gość
znalazlem tania przekladnie od anglika ale nie jestem pewien czy bedzie pasowala, a jak wy koledzy o tym myslicie :)

: 2013-05-28, 07:48
autor: bonzo
konrado900, Od angola absolutnie nie będzie pasowała

: 2013-05-31, 10:35
autor: Gość
znalazlem juz firme w warszawie ktora zajmuje sie regeneracja to bedzie najlepszy sposob. a mam jeszcze pytanie jesli chodzi o napedy 2H to tylko tyl 4H dopinam przod push N- tutaj nic sie nie dzieje to jest chyba jako luz rozlancza wszystko i mam pytanie o 4L- tutaj sie chyba reduktor dolancza i jestem ciekawy czy mozna na nim skrecac, w poprzednim samochodzie nie bylo mozna zeby czegos nei rozwalic a w patrolu y61 to jaj to jest?? i blokada diff lock blokuje tylni most i tylko jazdan na wprost. Pytam sie bo wole sie upewnic niz przez przypadek cos rozwalic i naprawiac :)

: 2013-05-31, 20:09
autor: azorek
4H i 4L jazda tylko po luźnym podłożu i na takim można skręcać.

Re:

: 2018-12-12, 11:38
autor: automaty
azorek pisze:
2013-05-27, 13:01
Luz na przekładni kierowniczej można zmniejszyć.
Obrazek
Luzujesz nakrętkę nr3 i wkręcasz śrubę aż luz zniknie. robisz to na wyprostowanych kołach i zdjętym drążku poprzecznym. trzeba to robić z wyczuciem, jeśli skręcisz za mocno, to na skręconych kołach przekładnia będzie działała za ciasno i koła nie będą wracały do pozycji na wprost. A także przekładnia szybciej się zużyje.
U mnie ta nakrętka jest zapieczona. Czy mogę śrubę wykręcić w całości żebym mógł rozruszać nakrętkę? Na aucie nie ma miejsca żeby to zrobić. Chodzi mi o to czy jak wykręcę to czy się coś nie rozleci, nie wiem jak ta przekładnia jest zbudowana w środku.