Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Patrol Y60 4,2d, przekładka z angola

Moderatorzy: bonzo, azorek

Fifi
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2019-06-26, 23:26

Patrol Y60 4,2d, przekładka z angola

Post autor: Fifi » 2019-06-27, 15:17

Witam,

orientuje się ktoś jaki może być koszt i trudności związane z przekładką kiery na właściwą stronę w Y60 long 4,2d ?
Czy do takiej operacji trzeba ściągać budę z ramy albo targać silnik ze skrzynią (podobno jakieś 550kg)?
Znalazłem listę niezbędnych części: http://angliki.info/threads/lista-czĘŚc ... patrol.41/
Czy w Y6o podobnie jak w Y61 trzeba dorabiać mocowanie drążka pantharda? http://angliki.info/threads/nissan-patrol.3653/
Przymierzyłem ostatnio swój tyłek do Patrola i pasujemy do siebie idealnie, początkowo myślałem o Y61 i swapie
na motor z BMW, ale koszty są porażające (średnio licząc 30 zakup + 30 porządny swap).
Poza tym, pierwszy GR wydaje mi się być bardziej interesujący, szukam więc czegoś ciekawego a 4,2d jest ciekawy :mrgreen:
Celuję w wersję z manualną skrzynią więc przynajmniej zmiana lewarka odpada.
A może ktoś zna i poleca warsztat zajmujący się podobnymi sprawami? Chętnie woj. dolnośląskie i ościenne.

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 340
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Re: Patrol Y60 4,2d, przekładka z angola

Post autor: mały v8 » 2019-06-28, 07:38

Pierwsze i kluczowe pytanie, do czego ma służyć ten samochód?
Druga sprawa, po co tego starego żłopa 4,2 pakować? Czy wiesz że on ma 125 KM? :lol: , a pali jak by miał 300, do tego waży swoje.
Trzecia sprawa, po co mordować się z przespawaniem anglika jak rynek nabity jest normalnymi autami, i można coś znaleźć na miejscu.
Czwarta sprawa, czemu stara krypa Y60, jak Y61 można kupić za podobne pieniądze, a wyposażenie , komfort i funkcjonalność jest o dwie epoki do przodu, przy identycznych walorach terenowych. Miałem obydwa modele więc wiem co mówię.
Ja na Twoim miejscu kupił bym Y61 po lifcie z tym strasznym awaryjnym, i wybuchowym 3,0 i normalnie jeździł. Jak się nie odpierdziela to te silniki wbrew pozorom chodzą, a jak odwali kitę to idź przetartym szlakiem, kup zardzewiałe Bmw E 39, i wtedy działaj.
Obrazek Obrazek

Fifi
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2019-06-26, 23:26

Re: Patrol Y60 4,2d, przekładka z angola

Post autor: Fifi » 2019-06-28, 21:33

Auto bardziej do lansu i przejażdżek w lekkim terenie niż do topienia po lusterka czy wypraw na drugi koniec świata.
Jako solidny holownik ze 2 razy w roku i takie tam, zrobić i cieszyć oko jak będzie stał w garażu...
Silnik 2,8 też jest spoko, ale lubię nietypowe auta i wersje i taki Safari 4,2 z wysokim dachem byłby ciekawym kąskiem.
No i ważna kwestia, Y60 wydaje się być już ciekawym youngtimerem a y61 to póki co tylko porządna terenówka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Patrol”