Strona 1 z 1

[200SX] Ucięty wężyk podciśnienia.

: 2012-01-11, 14:40
autor: kacpur
Witam.

Zauważyłem dzisiaj, że w moim S13 wężyk odchodzący od przepustnicy ma tylko kilka centymetrów długości i jest profesjonalnie zaślepiony za pomocą śrubki ;-)

Wydaje mi się, że oryginalnie coś powinno być jednak do tego podłączone.

Oświeci mnie ktoś? :-D

Pozdrawiam, Kacper

Obrazek

: 2012-01-11, 14:46
autor: scubzik
a to nie jest czasem przypadkiem sterowanie przełącznikiem ciepłe/zimne powietrze? sprawdź czy nie masz "miejsca" na wężyk przy obudowie filtra powietrza

[ Dodano: 2012-01-11, 14:50 ]
a czekaj ... ? przy przepustnicy ! ? -- sorry rzuciłem okiem na miniaturkę i skojarzyłem z kolektorem ssącym - w silnikach GA zdaje się właśnie od kolektora idzie sterowanie podciśnieniowe min. klapką przełącznika dolotu

: 2012-01-12, 14:55
autor: kacpur
Dzięki scubzik za odpowiedź. Może ktoś kto ma s13 mógłby mi łopatologicznie paluchem wskazać miejsce dokąd ten wężyk powinien iść? :-) Zdjęcie mile widziane :mrgreen:

: 2012-01-12, 21:44
autor: BeXa

: 2012-01-13, 14:51
autor: kacpur
Eee no tak tylko fotki na tamtym forum poznikały i nie bardzo wiem który numerek odpowiada temu o który pytam ;-)

: 2012-01-13, 17:01
autor: azorek
Nie poznikały, tylko trzeba się zalogować.

: 2012-01-13, 19:27
autor: kacpur
Faktycznie :mrgreen:
Dzięki, Panowie za zainteresowanie. Wszystkie wątpliwości rozwiane ;)

: 2012-01-14, 12:11
autor: scubzik
kacpur pisze:Wszystkie wątpliwości rozwiane
naprawiłeś ?

: 2012-01-14, 14:09
autor: kacpur
W sumie nie naprawiłem bo jeśli dobrze policzyłem zdjęcia to wg kolegów z tamtego forum pod ten wężyk podłącza się zegar od boosta i bov. Zegarka nie posiadam a co do blow-offa to jestem w trakcie kompletowania części ;-)

Możliwe, że poprzedni właściciel miał któreś z powyższych a następnie zdemontował dlatego wygląda to jak wygląda.

EDIT: A nie. Dobra teraz dopiero się połapałem w tych zdjęciach. Musze pociągnąć przewód do miejsca oznaczonego nr 3.

Czyli nie naprawiłem jeszcze ;-) W tygodniu się zrobi.

: 2012-01-14, 14:11
autor: scubzik
kacpur, to opisz koniecznie co i jak :) Będzie dobre kompedium wiedzy :)

: 2012-01-14, 14:13
autor: kacpur
W sensie opisać montaż blow-offa?

: 2012-01-14, 14:16
autor: scubzik
kacpur, no też możesz .. ale chodziło mi o to jak już znajdziesz zastosowanie uciętego wężyka :)

: 2012-01-14, 14:28
autor: kacpur
Już znalazłem ;-) Zasugerowałem się opisem zdjęcia na którym był ten koniec węża który mam podłączony. Pod nim napisane jest że pod ten wąż podłącza się ten zegarek i bov. Na kolejnym zdjęciu widać dalszy ciąg tego węża gdzie jest rozdzielony do zegara a dopiero na ostatnim zdjęciu widać że jest podłączony przy chłodnicy.

Ale tak do końca jaki jest cel jego istnienia to nie wiem :-P

: 2012-01-15, 20:53
autor: BeXa
Do jakiej Chłodnicy ??
Ten wężyk podłączasz pod selenoid, który jest tam na zdjęciu :). pod PowerTranzistor`em :), i ogólnie w ten wężyk możesz wpiąć gaugana,

: 2012-01-16, 19:20
autor: kacpur
O kurde. Myślami byłem już gdzie indziej. Co innego myślałem co innego pisałem. ;-) Oczywiście nie przy chłodnicy tylko przy PT.

To nie grzech, ale wstyd :mrgreen:

A potrafisz może powiedzieć jakie było jego zdanie w ogóle?

: 2012-01-16, 20:08
autor: BeXa
Zapodam Ci Cytatem z Turbokillers' ów :)

"generalnie zazwyczaj sie wywala ten zawor, on steruje podcisnieniem na regulatorze paliwa,
jakbys go chcial wywalic to podlaczasz podcisnienie z krucca przy kolektorze dolotowym (kolo grodzi) do regulatroa paliwa(okragly dink s przy listwie paliwowej) a dodatkowe wolne kroce zaslepiasz,"