Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[200SX] Problemy i pytania odnośnie S13

moki19
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-05-21, 07:50
Lokalizacja: Głogów

[200SX] Problemy i pytania odnośnie S13

Post autor: moki19 » 2015-05-21, 08:07

Witam od miesiąca jestem szczęśliwy posiadaczem Nissana 200SX S13. Auto falowało na niskich obrotach więc wymieniłem świece i dalej faluje. Zastanawiam się co może być przyczyną? Myślałem o wymianie cewek zapłonowych ale wiąże się to z kosztem około 1500zł. a jak się okaże że nic to nie dało to jestem 1,5k w plecy. Auto było zalane olejem jakimś (nie powiedziano przy kupnie jakim) i nie wiem jaki olej wlać pełny syntetyk czy pół syntetyk? Do Nissana w niedługim czasie zostaną zamontowane 3 dodatkowe wskaźniki: ciśnienia doładowania, ciśnienia oleju oraz temperatury oleju. Wiem gdzie wpiąć ten od ciśnienia turbo natomiast nie wiem co z pozostałymi dwoma. Mają one w zestawie czujnik żeby wkręcić w miejsce oryginalnego ale dwóch nie wkręcę. I stąd moje pytanie kupować podkładkę pod filtr oleju czy spiąć kable od ciśnienia i temperatury oleju do kupy? Proszę o pomoc :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-21, 08:31

moki19, cewki dają własnie taki objaw. Musisz poszukac kogos w okolicy i podmienić

moki19
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-05-21, 07:50
Lokalizacja: Głogów

Post autor: moki19 » 2015-05-21, 11:42

bombel dzięki :) będę szukał kogoś w okolicy
A co z tymi zegarami? Wiesz coś może?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-21, 11:48

moki19, olej jakiś 10W60 lub 5W30. Ja lałem u siebie zawsze GULFa. Co do zegarów to musisz trójnik zrobić, bo niestety ale podstawki pod filtr oleju potrafią dużo szkód zrobić

moki19
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-05-21, 07:50
Lokalizacja: Głogów

Post autor: moki19 » 2015-05-21, 14:10

Dzięki wielkie zatem będę zamawiał zegarki i dorabiał trójnik :) Mam jeszcze pytanie czy można jakoś miernikiem sprawdzić napięcie cewek?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-21, 14:27

moki19 nie znam łatwego sposobu. Znalazłem taki artykuł: http://autokult.pl/9494,cewka-zaplonowa ... ej-usterke

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Post autor: MEFisto087 » 2015-05-22, 13:52

jeżeli chodzi o s13 sprawdź sobie Turbokillers.com i Nissantech.pl
trójnik nie jest dobrym rozwiązaniem, wskazania będą przekłamywać, zwłaszcza temperatura, jednak najlepsza opcja to podstawka po filtr oleju. Tylko jeżeli kupisz jakąś najtańszą to dla swojego bezpieczeństwa wywal oringi z zestawu i kup jakieś porządne i sprawdź czy jest dobrze dokręcona

moki19
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-05-21, 07:50
Lokalizacja: Głogów

Post autor: moki19 » 2015-05-22, 17:38

MEFisto087 właśnie na Nissantech.pl nikt nie odpowiada :( od ponad 2 tygodni czekam na akceptację tematu oraz akceptację odpowiedzi w innym temacie ponieważ muszą być zatwierdzone prze moderatora. Co do trójnika i podkładki są mieszane zdania :/ Osobiście mam w swoim Passacie zegar ciśnienia turbo, ciśnienia oleju oraz temperatury oleju ale w VW miałem gotowe miejsca i nie musiałem nic kombinować :D Kolega w BMW niestety dość szybko uszkodził podstawkę pomimo tego że kupił drogą i niby porządnej firmy :(

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-05-22, 19:40

Zapraszam na turbokillers.com jak MEFisto087, wszystko znajdziesz oraz na grupę na FB turbokillers.com :) wszystkiego się dowiesz co potrzebujesz
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serie Z, ZX, SX”