[200SX] CA18DET przerywa na jałowym i dymi
: 2013-07-15, 22:23
Już nie mam siły sam walczyć.. wiec szukam pomocy.
Problem:
1. silnik mocno się trzęsie i przerywa nawet na biegu jałowym (jazda z doładowaniem to także mocne przerywanie). Troche jakby wypadały zapłony, czy jakiś cylider nie domagał.
2. mocno dymi
Jeśli chodzi o problem 2 to obstawiam walnięte turbo.. więc zajmijmy sie problemem 1.
Sprawdziłem:
-rozrząd
-kompresje (10.5bar zarówno na ciepłym i zimnym)
-ciśnienie paliwa
-nowy filtr paliwa
-czujnik przepustnicy TPS
-czujnik temp. wody
-zmieniałem świece
-mierzyłem opór na cewkach (wyszło 1ohm gdzie serwisówka podaje 0.6-0.8)
-czyściłem przepływke
-sprawdzałem napięcie na przepływce (przed odpaleniem mam 0,75V - serwisówka podaje 1V, na wolnych obrotach mam 1,75V)
-komputer przy samodiagnostyce zgłasza błąd 12 (przepływka)
-luz na turbo to jakies 2-3mm zarówno wzdłużny jak i poprzeczny
-odpinałem sonde (bez różnicy)
-odpinałem przepływke (bez różnicy)
-odpinałem podciśnienie dla regulatora ciśnienia paliwa (bez różnicy)
-sprawdzałem i poprawiałem wszystkie masy w komorze silnika
Niestety nie mam na podmiane żadnych części, a pewnie przydałyby sie CAS, cewki, wtryski, moduł zapłonowy czy MAF. Troche szkoda mi wszystko kupować.....
Macie jakieś pomysły?
Kilka filmików:
Przerywanie 1:
http://youtu.be/-U52IQ2H_0k
Przerywanie 2:
http://youtu.be/Ndebhgm49sY
Ciśnienie paliwa:
http://youtu.be/sXb-0tP9zs4
Dymi 1:
http://youtu.be/yF3MKZ1r-jU
Dymi 2:
http://youtu.be/62I5j0QwtUw
Luz na turbo:
http://youtu.be/apaJPsnOe8g
Problem:
1. silnik mocno się trzęsie i przerywa nawet na biegu jałowym (jazda z doładowaniem to także mocne przerywanie). Troche jakby wypadały zapłony, czy jakiś cylider nie domagał.
2. mocno dymi
Jeśli chodzi o problem 2 to obstawiam walnięte turbo.. więc zajmijmy sie problemem 1.
Sprawdziłem:
-rozrząd
-kompresje (10.5bar zarówno na ciepłym i zimnym)
-ciśnienie paliwa
-nowy filtr paliwa
-czujnik przepustnicy TPS
-czujnik temp. wody
-zmieniałem świece
-mierzyłem opór na cewkach (wyszło 1ohm gdzie serwisówka podaje 0.6-0.8)
-czyściłem przepływke
-sprawdzałem napięcie na przepływce (przed odpaleniem mam 0,75V - serwisówka podaje 1V, na wolnych obrotach mam 1,75V)
-komputer przy samodiagnostyce zgłasza błąd 12 (przepływka)
-luz na turbo to jakies 2-3mm zarówno wzdłużny jak i poprzeczny
-odpinałem sonde (bez różnicy)
-odpinałem przepływke (bez różnicy)
-odpinałem podciśnienie dla regulatora ciśnienia paliwa (bez różnicy)
-sprawdzałem i poprawiałem wszystkie masy w komorze silnika
Niestety nie mam na podmiane żadnych części, a pewnie przydałyby sie CAS, cewki, wtryski, moduł zapłonowy czy MAF. Troche szkoda mi wszystko kupować.....
Macie jakieś pomysły?
Kilka filmików:
Przerywanie 1:
http://youtu.be/-U52IQ2H_0k
Przerywanie 2:
http://youtu.be/Ndebhgm49sY
Ciśnienie paliwa:
http://youtu.be/sXb-0tP9zs4
Dymi 1:
http://youtu.be/yF3MKZ1r-jU
Dymi 2:
http://youtu.be/62I5j0QwtUw
Luz na turbo:
http://youtu.be/apaJPsnOe8g