Strona 1 z 1

[300ZX] gaśnie na sprzegle

: 2012-11-30, 21:04
autor: anablack666
jak w temacie. problem ze sprzęgłem , spadek obrotów do zera . Pomocy 'bracia' bo mechanicy gówno wiedzą . Temat zaczyna się od tego , że dojeżdżam do krzyżówki zetka gaśnie , wpadam w zakręt , redukcja przed , spadek obrotów do zera i zeta zdecha . potrafi przejeździć pare tygodni bez zarzutu , a i potrafi cały dzień padać za każdym razem przy wysprzęglaniu , 10 patyków wrzucone w nissana i ta jedna najbardziej drecząca mnie i do tej pory nie odnaleziona przyczyna . co jest grane ??? POMOCY !!!!
druga sprawa niedawno odkryta , pięknie mi świszczało turbo . a od paru dni nie słychać zaworu upustowego tak jak kiedyś . turbo chodzi , ale zawór upustowy słychać dopiero przy trzy dni temu : 5tysiącach , a już dziś dopiero przy 6 tysiącach obrotów. i do tego ciszej niż zawsze . pierwsze co mi przyszło na myśl to zmienic zawór upustowy ,,ale zanim coś zrobie to chce zasięgnąć wiedzy od Was . blacky zetka , pzdr

: 2012-12-01, 11:29
autor: Shadows
Przeplywomierz lub krokowiec skoro gasnie zazwyczaj na zamknietej przepustnicy to bym obstawial

: 2012-12-01, 12:11
autor: Pawel18PL
Sprawdź podciśnienia i ogólnie szczelność dolotu.

: 2012-12-03, 05:01
autor: anablack666
no przeplywke wymieniłam od razu jak mi sie zaczeło tak dziać ,z reszta tez tak myślałam ,ale pewności i zdań innych nigdy nie za dużo :) może pojeżdże jeszcze pare miesięcy w takim stanie , bo stawiać go chce do generalki . dzięki chłopaki :) pzdr

: 2013-03-08, 00:02
autor: Harrygan
Ustaliłeś już co to się dzieje? Przyczyna może być kompletnie gdzie indziej. Sprawdź czy nie masz paliwa w kolektorze ssącym... mogą być walnięte wtryski. A w 300ZX wtrysk jest "normalnie" otwarty...komp steruje czasem zamknięcia, a nie otwarcia....więc jak wtrysk wysiądzie, to leje non stop. Co za tym idzie przy wysprzęglaniu może go zalewać. Jeśli będzie się tak działo...to może dojść do powolnego uszkodzenia tloków....a to z kolei, do uszkodzenia turbin... stąd może być problem z ciśnieniem doładowania i brak reakcji zaworów upustowych(bo rozumiem że masz wywalone orginalne recyrkulacyjne i założone atmosferyczne?) Choć z drugiej strony....zalezy jakiej firmy masz te BOV'y, czasami bywa tak że zwyczajnie sie zacinają

Pozdro