[200SX] Problemy i pytania odnośnie S13
[200SX] Problemy i pytania odnośnie S13
Witam od miesiąca jestem szczęśliwy posiadaczem Nissana 200SX S13. Auto falowało na niskich obrotach więc wymieniłem świece i dalej faluje. Zastanawiam się co może być przyczyną? Myślałem o wymianie cewek zapłonowych ale wiąże się to z kosztem około 1500zł. a jak się okaże że nic to nie dało to jestem 1,5k w plecy. Auto było zalane olejem jakimś (nie powiedziano przy kupnie jakim) i nie wiem jaki olej wlać pełny syntetyk czy pół syntetyk? Do Nissana w niedługim czasie zostaną zamontowane 3 dodatkowe wskaźniki: ciśnienia doładowania, ciśnienia oleju oraz temperatury oleju. Wiem gdzie wpiąć ten od ciśnienia turbo natomiast nie wiem co z pozostałymi dwoma. Mają one w zestawie czujnik żeby wkręcić w miejsce oryginalnego ale dwóch nie wkręcę. I stąd moje pytanie kupować podkładkę pod filtr oleju czy spiąć kable od ciśnienia i temperatury oleju do kupy? Proszę o pomoc
moki19 nie znam łatwego sposobu. Znalazłem taki artykuł: http://autokult.pl/9494,cewka-zaplonowa ... ej-usterke
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
jeżeli chodzi o s13 sprawdź sobie Turbokillers.com i Nissantech.pl
trójnik nie jest dobrym rozwiązaniem, wskazania będą przekłamywać, zwłaszcza temperatura, jednak najlepsza opcja to podstawka po filtr oleju. Tylko jeżeli kupisz jakąś najtańszą to dla swojego bezpieczeństwa wywal oringi z zestawu i kup jakieś porządne i sprawdź czy jest dobrze dokręcona
trójnik nie jest dobrym rozwiązaniem, wskazania będą przekłamywać, zwłaszcza temperatura, jednak najlepsza opcja to podstawka po filtr oleju. Tylko jeżeli kupisz jakąś najtańszą to dla swojego bezpieczeństwa wywal oringi z zestawu i kup jakieś porządne i sprawdź czy jest dobrze dokręcona
MEFisto087 właśnie na Nissantech.pl nikt nie odpowiada od ponad 2 tygodni czekam na akceptację tematu oraz akceptację odpowiedzi w innym temacie ponieważ muszą być zatwierdzone prze moderatora. Co do trójnika i podkładki są mieszane zdania Osobiście mam w swoim Passacie zegar ciśnienia turbo, ciśnienia oleju oraz temperatury oleju ale w VW miałem gotowe miejsca i nie musiałem nic kombinować Kolega w BMW niestety dość szybko uszkodził podstawkę pomimo tego że kupił drogą i niby porządnej firmy