jak w temacie. problem ze sprzęgłem , spadek obrotów do zera . Pomocy 'bracia' bo mechanicy gówno wiedzą . Temat zaczyna się od tego , że dojeżdżam do krzyżówki zetka gaśnie , wpadam w zakręt , redukcja przed , spadek obrotów do zera i zeta zdecha . potrafi przejeździć pare tygodni bez zarzutu , a i potrafi cały dzień padać za każdym razem przy wysprzęglaniu , 10 patyków wrzucone w nissana i ta jedna najbardziej drecząca mnie i do tej pory nie odnaleziona przyczyna . co jest grane ? POMOCY !!
druga sprawa niedawno odkryta , pięknie mi świszczało turbo . a od paru dni nie słychać zaworu upustowego tak jak kiedyś . turbo chodzi , ale zawór upustowy słychać dopiero przy trzy dni temu : 5tysiącach , a już dziś dopiero przy 6 tysiącach obrotów. i do tego ciszej niż zawsze . pierwsze co mi przyszło na myśl to zmienic zawór upustowy ,,ale zanim coś zrobie to chce zasięgnąć wiedzy od Was . blacky zetka , pzdr
[300ZX] gaśnie na sprzegle
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-02-06, 15:48
- Lokalizacja: Holandia
[300ZX] gaśnie na sprzegle
blackyyy
Sprawdź podciśnienia i ogólnie szczelność dolotu.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-02-06, 15:48
- Lokalizacja: Holandia
- Harrygan
- wiem o czym pisze
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-07-15, 12:53
- Lokalizacja: Okolice Kraka
- Kontakt:
Ustaliłeś już co to się dzieje? Przyczyna może być kompletnie gdzie indziej. Sprawdź czy nie masz paliwa w kolektorze ssącym... mogą być walnięte wtryski. A w 300ZX wtrysk jest "normalnie" otwarty...komp steruje czasem zamknięcia, a nie otwarcia....więc jak wtrysk wysiądzie, to leje non stop. Co za tym idzie przy wysprzęglaniu może go zalewać. Jeśli będzie się tak działo...to może dojść do powolnego uszkodzenia tloków....a to z kolei, do uszkodzenia turbin... stąd może być problem z ciśnieniem doładowania i brak reakcji zaworów upustowych(bo rozumiem że masz wywalone orginalne recyrkulacyjne i założone atmosferyczne?) Choć z drugiej strony....zalezy jakiej firmy masz te BOV'y, czasami bywa tak że zwyczajnie sie zacinają
Pozdro
Pozdro
Harrygan