Strona 1 z 2
[100NX] SR20de-problem po remoncie
: 2012-07-30, 06:43
autor: lewy
mam pewien problem i nie wiem za co już się chwyta mianowicie po remoncie silnika
-planowanie głowicy sprawdzenie na szczelność ok
-pierścienie nowe
-panewki
-uszczelka pod głowica
wszystko wymienione rozrządu ustawiany kilka krotonie i sprawdzany i jest ok ale jest ale nie odpala na rozrusznik jest trochę slaby jak się przejechałem bo odpalił tylko na pych i wrzucenie na luz gaśnie nie zawsze ale gaśnie.
czym to może być spowodowane mówią mi ze rozrząd ale dzwoniłem pytałem i jest ustawiony i wychodzi ustawienie jak zaznaczyliśmy na początku przed remontem.paliwo dochodzi świece mokre iskra tez jest ale biała i za mocno nie mruga wziąłem aparat od drugiego sr20de i tak samo się zachowywał. dziś będziemy sprawdzać ciśnienie
może ma ktoś jakieś pomysły co się stało albo miał taki przypadek
może być czujnik położenia walu albo przepustnicy?przepustnice czyściłem ale czujnika nie ruszałem
: 2012-07-30, 07:39
autor: bombel
lewy a jak przepłwka?
: 2012-07-30, 07:45
autor: lewy
przepływomierz musi działać bo na pych pali. może być coś z głowica ze źle sprawdzili?
: 2012-07-30, 11:51
autor: bombel
lewy pisze:przepływomierz musi działać bo na pych pali.
A co to ma wspolnego?
: 2012-07-30, 13:29
autor: lewy
myślę ze jak by nie działał to w ogóle by nie palił.to mówisz ze może nie działać i przez to nie pali?
na rozruszniku pali dziwnie bo nawet nie pokazuje by chciał odpalić tylko kreci rozrusznikiem
: 2012-07-30, 13:55
autor: DubSon
odepnij przepływkę i też pojedzie

: 2012-07-30, 13:59
autor: lewy
przy wymianie rozrusznika nie podczepili jej i nie chciał odpalić.a może być coś z elektryka jakiś czujnik przekaźnik
a może być słaba kompresja ze pali na pych?
[ Dodano: 2012-07-30, 19:02 ]
nie ma kompresji na jednym ledwie coś pokazuje

: 2012-07-30, 18:23
autor: Maniek-ol
A ode mnie podstawowe pytanie. Kto Ci robił ten silnik ? Po za tym pierwsze słyszę żeby rozrząd zaznaczać. Przecież tam jest tyle znaków , ze szok.
: 2012-07-30, 18:27
autor: lewy
znajomy robi.zaznaczony został w razie czego.no 2 kropki są na kolach. został ustawiony tak samo jak przed remontem
: 2012-07-30, 22:20
autor: Maniek-ol
Na moje oko to jest coś źle poskładane mechanicznie. Być może , że tylko sam rozrząd.
: 2012-07-31, 07:22
autor: lewy
przez źle ustawiony rozrząd nie będzie ciśnienia
: 2012-07-31, 07:30
autor: Pawel18PL
DubSon pisze:odepnij przepływkę i też pojedzie

Nawet nie zapali

nie wiem skąd ta wiadomość, że bez przepływki będzie chodził.
: 2012-07-31, 08:03
autor: ulisses
Oczywiście, że bez przepływki zapali i będzie chodził.
: 2012-07-31, 09:32
autor: Pawel18PL
No popatrz to mój w momencie odpinania przepływki momentalnie gasł.
: 2012-07-31, 10:07
autor: DubSon
Pawel18PL, a mój nie, zaczynał falować dość mocno - mówię o GA16DE, nie wiem jak w SRkach =]
: 2012-07-31, 10:31
autor: ulisses
W SR jest tak samo, faluje i ma podwyższone obroty.
: 2012-07-31, 10:46
autor: DubSon
No i odcinka przy ~2,5kRPM

: 2012-07-31, 11:26
autor: Pawel18PL
DubSon pisze:No i odcinka przy ~2,5kRPM

Przy uszkodzonej jak najbardziej

, bez gaśnie od razu

: 2012-07-31, 11:37
autor: foo
Do 2.5~3k rpm bez MAF nie robi łaski, ma działać, czy to GA/SRxxDE. Jak powyżej nie puszcza to bardzo prawdopodobne, że albo połączenie wadliwe, albo MAF w kosz.
: 2012-07-31, 12:05
autor: Pawel18PL
Więc tym bardziej to nie wina przepływki bo z tego co mówicie powinien spokojnie palić bez.
: 2012-07-31, 12:21
autor: DubSon
Pawel18PL, aż poszedłem sprawić, padł tylko jak odłączyłem TPS =]
Czyli przepływkę wyklucz - może TPS trzeba ustawić?
: 2012-07-31, 13:08
autor: Pawel18PL
Hehe u mnie odwrotnie

tpsa odpinam i idzie w closed loop mode - AFR 14,7 w całym zakresie, a odpinam przepływkę i zgon.
: 2012-07-31, 15:05
autor: lewy
u mnie tez wcześniej jak ja odpiąłem to nie zapalił nawet.to można wykluczyć.jak jest źle ustawiony rozrząd to czy nie będzie ciśnienia na tłokach?
: 2012-08-01, 11:57
autor: scubzik
no ale jeśli nie ma kompresji to jak ma działać .. ? Ciekawe tylko co puszcza .. czy uszczelka .. czy pierścionki .. czy co ..
lewy, czy była badana głowa i blok pod kątem szczelności ?
: 2012-08-02, 07:51
autor: lewy
blok nie był no i to jest ta najgorsza opcja ze jest krzywy. głowica była sprawdzana po ciśnieniem o planowana.rozbieramy jeszcze raz i po kolei sprawdzimy. pierścienie chyba nie nowe sa
: 2012-08-02, 07:54
autor: scubzik
lewy, jak znajdziesz to daj konieczne znać co było ....
: 2012-08-02, 20:54
autor: lewy
no jutro głowicę ściągamy sam jestem ciekaw ale stawiamy na zawory bo myślimy żeby było coś z blokiem to aż tak słabego ciśnienia nie było a nawet jak był by rozrząd złe ustawiony 1 do 4 ogniw to by odpalił a na pych odpalił lecz nie miał mocy i trochę go trzęsło wiec stawiamy na zawory.takie są nasze przepuszczenia jeszcze jestem nie doświadczony z tymi silnikami ale człowiek na błędach się uczy:)
jeszcze do świecy wlejemy oleju i zobaczymy czy coś się zmieni.
Jeżeli będzie poprawa to uszkodzone pierścienie lub gładzie cylindrów,
jeżeli nie to wskazuje na uszkodzenie gniazd zaworowych lub głowicy
[ Dodano: 2012-08-10, 17:31 ]
wszystko jasne zawory poszczały a ze nie sprawdziliśmy odrazu bo jakoś się zapomniało to idzie do regeneracji albo kupno innej głowicy.człowiek na błędach się uczy:)
: 2012-08-11, 20:51
autor: Maniek-ol
Wiadomo już co było ?
: 2012-08-12, 10:46
autor: lewy
tak zawory wszystkie puszczały.zrobi się i będzie gitara:)no błąd ze nie sprawdziliśmy zdarza się

człowiek na błędach się uczy
: 2012-08-17, 20:36
autor: zywy0911
I jak z ta głowicą masz założone to co masz o demie

?