[100NX] SR20de-problem po remoncie
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[100NX] SR20de-problem po remoncie
mam pewien problem i nie wiem za co już się chwyta mianowicie po remoncie silnika
-planowanie głowicy sprawdzenie na szczelność ok
-pierścienie nowe
-panewki
-uszczelka pod głowica
wszystko wymienione rozrządu ustawiany kilka krotonie i sprawdzany i jest ok ale jest ale nie odpala na rozrusznik jest trochę slaby jak się przejechałem bo odpalił tylko na pych i wrzucenie na luz gaśnie nie zawsze ale gaśnie.
czym to może być spowodowane mówią mi ze rozrząd ale dzwoniłem pytałem i jest ustawiony i wychodzi ustawienie jak zaznaczyliśmy na początku przed remontem.paliwo dochodzi świece mokre iskra tez jest ale biała i za mocno nie mruga wziąłem aparat od drugiego sr20de i tak samo się zachowywał. dziś będziemy sprawdzać ciśnienie
może ma ktoś jakieś pomysły co się stało albo miał taki przypadek
może być czujnik położenia walu albo przepustnicy?przepustnice czyściłem ale czujnika nie ruszałem
-planowanie głowicy sprawdzenie na szczelność ok
-pierścienie nowe
-panewki
-uszczelka pod głowica
wszystko wymienione rozrządu ustawiany kilka krotonie i sprawdzany i jest ok ale jest ale nie odpala na rozrusznik jest trochę slaby jak się przejechałem bo odpalił tylko na pych i wrzucenie na luz gaśnie nie zawsze ale gaśnie.
czym to może być spowodowane mówią mi ze rozrząd ale dzwoniłem pytałem i jest ustawiony i wychodzi ustawienie jak zaznaczyliśmy na początku przed remontem.paliwo dochodzi świece mokre iskra tez jest ale biała i za mocno nie mruga wziąłem aparat od drugiego sr20de i tak samo się zachowywał. dziś będziemy sprawdzać ciśnienie
może ma ktoś jakieś pomysły co się stało albo miał taki przypadek
może być czujnik położenia walu albo przepustnicy?przepustnice czyściłem ale czujnika nie ruszałem
Ostatnio zmieniony 2012-08-12, 21:10 przez lewy, łącznie zmieniany 2 razy.
Byle by do przodu
A ode mnie podstawowe pytanie. Kto Ci robił ten silnik ? Po za tym pierwsze słyszę żeby rozrząd zaznaczać. Przecież tam jest tyle znaków , ze szok.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Nawet nie zapali nie wiem skąd ta wiadomość, że bez przepływki będzie chodził.DubSon pisze:odepnij przepływkę i też pojedzie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No popatrz to mój w momencie odpinania przepływki momentalnie gasł.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przy uszkodzonej jak najbardziej , bez gaśnie od razuDubSon pisze:No i odcinka przy ~2,5kRPM
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Więc tym bardziej to nie wina przepływki bo z tego co mówicie powinien spokojnie palić bez.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Hehe u mnie odwrotnie tpsa odpinam i idzie w closed loop mode - AFR 14,7 w całym zakresie, a odpinam przepływkę i zgon.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
no ale jeśli nie ma kompresji to jak ma działać .. ? Ciekawe tylko co puszcza .. czy uszczelka .. czy pierścionki .. czy co ..
lewy, czy była badana głowa i blok pod kątem szczelności ?
lewy, czy była badana głowa i blok pod kątem szczelności ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
lewy, jak znajdziesz to daj konieczne znać co było ....
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
no jutro głowicę ściągamy sam jestem ciekaw ale stawiamy na zawory bo myślimy żeby było coś z blokiem to aż tak słabego ciśnienia nie było a nawet jak był by rozrząd złe ustawiony 1 do 4 ogniw to by odpalił a na pych odpalił lecz nie miał mocy i trochę go trzęsło wiec stawiamy na zawory.takie są nasze przepuszczenia jeszcze jestem nie doświadczony z tymi silnikami ale człowiek na błędach się uczy:)
jeszcze do świecy wlejemy oleju i zobaczymy czy coś się zmieni.
Jeżeli będzie poprawa to uszkodzone pierścienie lub gładzie cylindrów,
jeżeli nie to wskazuje na uszkodzenie gniazd zaworowych lub głowicy
[ Dodano: 2012-08-10, 17:31 ]
wszystko jasne zawory poszczały a ze nie sprawdziliśmy odrazu bo jakoś się zapomniało to idzie do regeneracji albo kupno innej głowicy.człowiek na błędach się uczy:)
jeszcze do świecy wlejemy oleju i zobaczymy czy coś się zmieni.
Jeżeli będzie poprawa to uszkodzone pierścienie lub gładzie cylindrów,
jeżeli nie to wskazuje na uszkodzenie gniazd zaworowych lub głowicy
[ Dodano: 2012-08-10, 17:31 ]
wszystko jasne zawory poszczały a ze nie sprawdziliśmy odrazu bo jakoś się zapomniało to idzie do regeneracji albo kupno innej głowicy.człowiek na błędach się uczy:)
Byle by do przodu