Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[100NX] SR20de-problem po remoncie

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

[100NX] SR20de-problem po remoncie

Post autor: lewy » 2012-07-30, 06:43

mam pewien problem i nie wiem za co już się chwyta mianowicie po remoncie silnika
-planowanie głowicy sprawdzenie na szczelność ok
-pierścienie nowe
-panewki
-uszczelka pod głowica
wszystko wymienione rozrządu ustawiany kilka krotonie i sprawdzany i jest ok ale jest ale nie odpala na rozrusznik jest trochę slaby jak się przejechałem bo odpalił tylko na pych i wrzucenie na luz gaśnie nie zawsze ale gaśnie.
czym to może być spowodowane mówią mi ze rozrząd ale dzwoniłem pytałem i jest ustawiony i wychodzi ustawienie jak zaznaczyliśmy na początku przed remontem.paliwo dochodzi świece mokre iskra tez jest ale biała i za mocno nie mruga wziąłem aparat od drugiego sr20de i tak samo się zachowywał. dziś będziemy sprawdzać ciśnienie
może ma ktoś jakieś pomysły co się stało albo miał taki przypadek
może być czujnik położenia walu albo przepustnicy?przepustnice czyściłem ale czujnika nie ruszałem
Ostatnio zmieniony 2012-08-12, 21:10 przez lewy, łącznie zmieniany 2 razy.
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-30, 07:39

lewy a jak przepłwka?

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-07-30, 07:45

przepływomierz musi działać bo na pych pali. może być coś z głowica ze źle sprawdzili?
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-30, 11:51

lewy pisze:przepływomierz musi działać bo na pych pali.
A co to ma wspolnego?

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-07-30, 13:29

myślę ze jak by nie działał to w ogóle by nie palił.to mówisz ze może nie działać i przez to nie pali?
na rozruszniku pali dziwnie bo nawet nie pokazuje by chciał odpalić tylko kreci rozrusznikiem
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-07-30, 13:55

odepnij przepływkę i też pojedzie :P

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-07-30, 13:59

przy wymianie rozrusznika nie podczepili jej i nie chciał odpalić.a może być coś z elektryka jakiś czujnik przekaźnik
a może być słaba kompresja ze pali na pych?

[ Dodano: 2012-07-30, 19:02 ]


nie ma kompresji na jednym ledwie coś pokazuje :(
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2012-07-30, 18:23

A ode mnie podstawowe pytanie. Kto Ci robił ten silnik ? Po za tym pierwsze słyszę żeby rozrząd zaznaczać. Przecież tam jest tyle znaków , ze szok.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-07-30, 18:27

znajomy robi.zaznaczony został w razie czego.no 2 kropki są na kolach. został ustawiony tak samo jak przed remontem
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2012-07-30, 22:20

Na moje oko to jest coś źle poskładane mechanicznie. Być może , że tylko sam rozrząd.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-07-31, 07:22

przez źle ustawiony rozrząd nie będzie ciśnienia
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-31, 07:30

DubSon pisze:odepnij przepływkę i też pojedzie :P
Nawet nie zapali :) nie wiem skąd ta wiadomość, że bez przepływki będzie chodził.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2012-07-31, 08:03

Oczywiście, że bez przepływki zapali i będzie chodził.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-31, 09:32

No popatrz to mój w momencie odpinania przepływki momentalnie gasł.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-07-31, 10:07

Pawel18PL, a mój nie, zaczynał falować dość mocno - mówię o GA16DE, nie wiem jak w SRkach =]

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2012-07-31, 10:31

W SR jest tak samo, faluje i ma podwyższone obroty.
Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-07-31, 10:46

No i odcinka przy ~2,5kRPM ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-31, 11:26

DubSon pisze:No i odcinka przy ~2,5kRPM ;)
Przy uszkodzonej jak najbardziej :), bez gaśnie od razu :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2012-07-31, 11:37

Do 2.5~3k rpm bez MAF nie robi łaski, ma działać, czy to GA/SRxxDE. Jak powyżej nie puszcza to bardzo prawdopodobne, że albo połączenie wadliwe, albo MAF w kosz.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-31, 12:05

Więc tym bardziej to nie wina przepływki bo z tego co mówicie powinien spokojnie palić bez.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-07-31, 12:21

Pawel18PL, aż poszedłem sprawić, padł tylko jak odłączyłem TPS =]
Czyli przepływkę wyklucz - może TPS trzeba ustawić?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-31, 13:08

Hehe u mnie odwrotnie :) tpsa odpinam i idzie w closed loop mode - AFR 14,7 w całym zakresie, a odpinam przepływkę i zgon.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-07-31, 15:05

u mnie tez wcześniej jak ja odpiąłem to nie zapalił nawet.to można wykluczyć.jak jest źle ustawiony rozrząd to czy nie będzie ciśnienia na tłokach?
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-08-01, 11:57

no ale jeśli nie ma kompresji to jak ma działać .. ? Ciekawe tylko co puszcza .. czy uszczelka .. czy pierścionki .. czy co .. ??
lewy, czy była badana głowa i blok pod kątem szczelności ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-08-02, 07:51

blok nie był no i to jest ta najgorsza opcja ze jest krzywy. głowica była sprawdzana po ciśnieniem o planowana.rozbieramy jeszcze raz i po kolei sprawdzimy. pierścienie chyba nie nowe sa
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-08-02, 07:54

lewy, jak znajdziesz to daj konieczne znać co było ....
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-08-02, 20:54

no jutro głowicę ściągamy sam jestem ciekaw ale stawiamy na zawory bo myślimy żeby było coś z blokiem to aż tak słabego ciśnienia nie było a nawet jak był by rozrząd złe ustawiony 1 do 4 ogniw to by odpalił a na pych odpalił lecz nie miał mocy i trochę go trzęsło wiec stawiamy na zawory.takie są nasze przepuszczenia jeszcze jestem nie doświadczony z tymi silnikami ale człowiek na błędach się uczy:)
jeszcze do świecy wlejemy oleju i zobaczymy czy coś się zmieni.
Jeżeli będzie poprawa to uszkodzone pierścienie lub gładzie cylindrów,
jeżeli nie to wskazuje na uszkodzenie gniazd zaworowych lub głowicy

[ Dodano: 2012-08-10, 17:31 ]
wszystko jasne zawory poszczały a ze nie sprawdziliśmy odrazu bo jakoś się zapomniało to idzie do regeneracji albo kupno innej głowicy.człowiek na błędach się uczy:)
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2012-08-11, 20:51

Wiadomo już co było ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2012-08-12, 10:46

tak zawory wszystkie puszczały.zrobi się i będzie gitara:)no błąd ze nie sprawdziliśmy zdarza się :) człowiek na błędach się uczy
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-08-17, 20:36

I jak z ta głowicą masz założone to co masz o demie ???
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”