Strona 1 z 1

[N14] SR20DE regulacja

: 2012-06-20, 07:26
autor: Ppy
witam, sa jakies optymalne ustawienia jesli chodzi o ustawienie czujnika przepustnicy i silniczka krokowego. Po swapie troche nierowno chodzi przerywa go co jakis czas na niskich obrotach. Jak do 2 redukuje i straci troche predkosci to tez szarpie nieprzyjemnie. Dodam ze przeplywka na 90% dobra, siniczek sprawny i przepustnica tez jest ok, wiec prawdopodobnie jest to kwestia wyregulowania. Cos tam krecilem ale to tak na pale bardziej niz konkretnie ustawiac.

: 2012-06-20, 09:09
autor: Pawel18PL
Przepustnica ma być tak ustawiona aby była domknięta, jest od tego taka śruba przy lince gazu. TPS ma być ustawiony wg manuala:
-zamknięta przepustnica 0,4-0,5V
- w pełni otwarta ~4,3V
Silniczek krokowy wyciągnij i dokładnie umyj.
Silniczek krokowy reguluje się taką dużą śrubą na krzyżak przy nagrzanym silniku i odpiętym tps`ie. Po tych regulacjach warto zresetować kompa. Jeśli dodatkowo masz problem z chwilowym spadaniem obrotów do 200-300RPM to warto sprawdzić moduł AAC mierząc jego rezystancję. Wg manuala powinna mieć ona ~10ohm. Pozdrawiam.

: 2012-06-21, 23:16
autor: Ppy
jeszcze ne sprawdzalem tego napiecia ale krokowka chyba dobrze wyregulowana i teraz jest tak ze obroty jalowe mam na 1000 (tak pokazuje obrotomierz) i w moim odczuciu chodzi tak jak powinien a tak co 5 sekund podskoczy na 1800 czego to moze byc wina? Dodam ze na odpietym tps chodzi tak samo tzn te obroty...

[ Dodano: 2012-06-22, 11:46 ]
ma ktos jakis pomysl :((?

: 2012-06-22, 22:04
autor: Pawel18PL
Lewe powietrze??

: 2012-06-22, 22:10
autor: scubzik
to może TPS jest walnięty .. jak nie ma różnicy czy jest podpięty czy nie ..

: 2012-06-23, 10:08
autor: Ppy
znaczy jak tps odpiety to od 1k obrotow do 3k obrotow skacze juz mam dosc tego auta, musze przeplywke zmierzyc czy to ona nie jest walnieta, dodam ze na zimnym silniku gasnie...