Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny/100NX] Immobiliser

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

[Sunny/100NX] Immobiliser

Post autor: ciapek » 2011-06-11, 13:30

Mam pytanie czy każde Sunny i 100nx po '93r. na wtrysku miały immobiliser jeżeli tak to jak to diabelstwo wypruć bo to coś blokuje ECU no i gdzie to siedzi.(ECU mam z n15)
mam 2 pomysły na odpalenie
Zrobić obejscie takim Czymś ?
Lub przełożyć ECU silnika bez tego IMMO z N14 o ile takie były

Które zadziała? jakiś sugestie? Robił ktoś coś takiego? (Neptuna już męczyłem)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-06-11, 19:10

ciapek zapytam naszego miejscowego elektryka. Jutro dam Ci znać co i jak.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2011-06-11, 22:08

Wiem, że Kulesza obejdzie dokładany za 50zł, fabryczny 150zł tyle, że tydzień kolejki.
Irek z warsztatu "Retro" niby potrzebuje całego auta i też dzien lub dłużej auto nabiera mocy urzedowej.
no ale to by było 30 km na holu :-/ w okolicy też mam elektryka sam. ale ten kasuje jak za zboże. za pierdołe 100zł ciekawe ile za immo 250 :? za tyle to mam komputer z wiązką bez immo i na paliwo jeszcze starczy.

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-06-11, 22:13

Jeśli masz NATS-a to zapominj o bezproblemowym wywaleniu tego ustrojstwa. Z tego co się dowiadywałem to jest rozgałezione po całym aucie od pompy paliwa zapłonu itp. koszt usunięcia u elektryka w mojej mieścinie ok 600zł. Z tego co się dowiedziałem żeby go ominąć trzeba namierzyć jeden z przewodów w kostce od modułu NATS. Po włączeniu zapłonu na jednym przewodzie pojawia się +12V i ponoć wystarczy wpiąc zamiast niego stałe 12V aby Nats był cały czas rozbrojony. Jednakże sam tego nie robiłem więc nie mogę potwierdzić czy tak faktycznie jest. U mnie walnięty był pilot ale już się nosiłem z zamiarem odcięcia skubańca. Jednak po naprawie pilota wszystko gra więc zostawiłem.

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2011-06-11, 22:30

to może więcej szcegółów napisze:
Wiązka sunny, ECU almera w której był NATS. pompa podaje na zapłonie jak styk masowy w przekaźniku od niej podepnę na krótko do masy.

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-06-11, 23:45

ciapek pisze:to może więcej szcegółów napisze:
Wiązka sunny, ECU almera w której był NATS. pompa podaje na zapłonie jak styk masowy w przekaźniku od niej podepnę na krótko do masy.
Spróbować nie zawadzi tylko czy to tylko pompa jest odcinana przez natsa??

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2011-06-11, 23:47

Pompa działa ale iskry nie ma.

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-06-11, 23:58

no właśnie tak myślałem. Poczytaj tutaj może jakiś pomysł się nasunie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic711939.html

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2011-06-23, 01:01

Tzn. NATS odcina pompę, zapłon i nie mam pojęcia co jeszcze(ECU?), po zapłonie mam tylko światła i nawiew. Mam pomysła jak to zrobić. dokupić puszkę immo, podłączyć cholerę i zmostkować te kabelki co ktoś napisał na elektrodzie. :roll: Spróbuję może bez tej puszki ale wątpię czy się uda.


Obadałem temat, bez tego magicznego radyjka nic nie zdziałam :? . Czekam na paczkę z IMMO Luczsa.

No i nic to nie dało (fuck) pompa nie działa, dioda na ecu nie mrygnęła bez kluczyka z przyciskami nie da rady. :-|

Update:
Wiązka z n14 bez IMMO załatwiła sprawę, ale auto jest strasznie przelane wali benzyną z wydechu strasznie, no i raz chodzi równo raz nie przy dodaniu gazu tak samo. Dam do sprawdzenia wtryski, wymienię kopułkę, palec i zobaczę co się stanie. Świece i kable git maksymalnie 5 tys. przejeździły.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”