Strona 1 z 1

[N14] Różnice miedzy Sunny GTi a zwykłym 1.4

: 2010-09-23, 12:34
autor: lukasz84
Witam! przymierzam sie do zmiany karoserii mojego czerwonego nissana GTI(czerwone bedzie teraz biale w ori lakerze i co najwazniejsze bez rdzy :mrgreen: ), dlatego takie pytanie?
gdzie sa roznice ?
zakładam ze musze przerzucic : - cala elektryke!
-stbilizator z przodu bo ponoc grubszjy jest GTIowy
-bak???czy tylko pompa wystarczy?
-heble
najbardziej interesuje mnie jak jest z zawiasem ???wszystko bede skladal na poliuretanie tak czy siak bedzie trzeba cos tam rozkrecac r .Hmm i jeszcze takie male pytanie czy sa jakies roznice w samej karoseri???cos mi sie obilo o uszy ze GTI ma sztywniajsza karoserie czy rzeczywiscie tak jest???Z gory dziei za opdowiedz >Pozdrawiam

TAGUJEMY TEMATY ! ! ! !

: 2010-09-23, 13:20
autor: bombel
lukasz84 na bank hamulce, również z zaciskami. 1,4 chyba miało z tyłu bębny wiec wahacze tylne z piastami itd. Pompa jest chyba taka sama, ale jak chcesz cos modzic to kup Wallbro i bedzie zupełnie fajnie :)

: 2010-09-23, 13:46
autor: bonzo
nie ma żadnej różnicy w karoserii a przynajmniej ja nic nie zuważyłem

: 2010-09-23, 14:57
autor: lukasz84
Dzieki wielkie odnosnie hebli to tak zgadza sie w 1.4 sa bębny, a pompaj siedzi dokladne walbro gss342 :mrgreen: przy turbo seria okazala sie za slaba...
odnosnie karoseri to tez mi sie wydaje ze gti, diesel i cala reszta to jedno i to samo no oprocz gti-ra.

: 2010-09-23, 15:39
autor: bombel
Zdezrzaki troche ma inne Gti

: 2010-09-23, 17:05
autor: podj
Zbiornik paliwa,chłodnica, pompa hamulcowa+ serwo,stabilizator tył, wahacze poprzeczne tył z mocowaniami do korektorów, korektory (w 100nx 1.6 nie było w ogóle miejsc do mocowania korektorów w podłużnicy z tyłu) oraz oczywiście pakiet wnętrza GTI (kierownica, mieszek+dźwignia zmiany biegów, dźwignia ręcznego).

: 2010-09-23, 17:27
autor: rz
Boczki a raczej kolor obicia, siedzenia (kolor i ksztalt) sa inne w GTI.

: 2010-09-23, 19:55
autor: lukasz84
Wnetrze tak jest roznica zgdza sie odnosnie zderzkow rowniez wszystko sie zgadza.. no tak dla mnie najwazniejsza jest strona techniczna nissana elektryka ,zawias heble no bedzie troche tego :-/ pewno sruby beda strzelac ze starosci

: 2010-09-23, 20:04
autor: sergiej
zapodaj kolego jakies zdjecia tego twojego gtira ...czemu nie chcesz go odrestaurowac tylko do innej starej budy chcesz graty przekladac ?

: 2010-09-23, 20:18
autor: bonzo
sergiej pisze:zapodaj kolego jakies zdjecia tego twojego gtira ...czemu nie chcesz go odrestaurowac tylko do innej starej budy chcesz graty przekladac ?
a po co walczyć z rudą jak ma drugą zdrowa bude

: 2010-09-24, 08:30
autor: sergiej
no moze nie ma jej tak duzo i nie warto przekladac wszystkiego ...chyba ze tak jak ty ma angola i musi i tak przelozyc na LHD

: 2010-09-24, 09:10
autor: lukasz84
Moje auto to nie Gtir tylko zwykłe GTI z dołozonym turbo SR20DE+T , odnosnie budy to stan niestety nie powala na kolana i kolor od poczatku nie przypadl mi do gustu(czerwony) no i ta rdzaa auto miało fajnie jezdzic takie bylo założenie gdy kupowałem nyse.
Absolutnie nie kalkuluje mi sie naprawa karoseri
1.Trzeba by bylo ja wypiaskowac.(ok 2000tys)+transport
2.Wymiana błotnikow prawych dzwi +jakies dziury sie pojawia pewnie po piaskowaniu trezba bedzie pospawac troszke ok 500-700zl
3.Polakierowanie karoseri w kolor docelowy (ok3500-4000tys)
Reasumujac 7000 tys to sporo za te kase naprwde gra nie warta swieczki,a zreszto to kupilem juz idealna karoserie w białym kolorze o malym przebiegu i nawet nie biore pod uwage reanimacji Czerwono-rudej strzały .Ale dzieki za propozycje Pozdrawiam