Strona 1 z 1
[N14] Różnice miedzy Sunny GTi a zwykłym 1.4
: 2010-09-23, 12:34
autor: lukasz84
Witam! przymierzam sie do zmiany karoserii mojego czerwonego nissana GTI(czerwone bedzie teraz biale w ori lakerze i co najwazniejsze bez rdzy

), dlatego takie pytanie?
gdzie sa roznice ?
zakładam ze musze przerzucic : - cala elektryke!
-stbilizator z przodu bo ponoc grubszjy jest GTIowy
-bak???czy tylko pompa wystarczy?
-heble
najbardziej interesuje mnie jak jest z zawiasem

?wszystko bede skladal na poliuretanie tak czy siak bedzie trzeba cos tam rozkrecac r .Hmm i jeszcze takie male pytanie czy sa jakies roznice w samej karoseri???cos mi sie obilo o uszy ze GTI ma sztywniajsza karoserie czy rzeczywiscie tak jest???Z gory dziei za opdowiedz >Pozdrawiam
TAGUJEMY TEMATY ! ! ! !
: 2010-09-23, 13:20
autor: bombel
lukasz84 na bank hamulce, również z zaciskami. 1,4 chyba miało z tyłu bębny wiec wahacze tylne z piastami itd. Pompa jest chyba taka sama, ale jak chcesz cos modzic to kup Wallbro i bedzie zupełnie fajnie

: 2010-09-23, 13:46
autor: bonzo
nie ma żadnej różnicy w karoserii a przynajmniej ja nic nie zuważyłem
: 2010-09-23, 14:57
autor: lukasz84
Dzieki wielkie odnosnie hebli to tak zgadza sie w 1.4 sa bębny, a pompaj siedzi dokladne walbro gss342

przy turbo seria okazala sie za slaba...
odnosnie karoseri to tez mi sie wydaje ze gti, diesel i cala reszta to jedno i to samo no oprocz gti-ra.
: 2010-09-23, 15:39
autor: bombel
Zdezrzaki troche ma inne Gti
: 2010-09-23, 17:05
autor: podj
Zbiornik paliwa,chłodnica, pompa hamulcowa+ serwo,stabilizator tył, wahacze poprzeczne tył z mocowaniami do korektorów, korektory (w 100nx 1.6 nie było w ogóle miejsc do mocowania korektorów w podłużnicy z tyłu) oraz oczywiście pakiet wnętrza GTI (kierownica, mieszek+dźwignia zmiany biegów, dźwignia ręcznego).
: 2010-09-23, 17:27
autor: rz
Boczki a raczej kolor obicia, siedzenia (kolor i ksztalt) sa inne w GTI.
: 2010-09-23, 19:55
autor: lukasz84
Wnetrze tak jest roznica zgdza sie odnosnie zderzkow rowniez wszystko sie zgadza.. no tak dla mnie najwazniejsza jest strona techniczna nissana elektryka ,zawias heble no bedzie troche tego

pewno sruby beda strzelac ze starosci
: 2010-09-23, 20:04
autor: sergiej
zapodaj kolego jakies zdjecia tego twojego gtira ...czemu nie chcesz go odrestaurowac tylko do innej starej budy chcesz graty przekladac ?
: 2010-09-23, 20:18
autor: bonzo
sergiej pisze:zapodaj kolego jakies zdjecia tego twojego gtira ...czemu nie chcesz go odrestaurowac tylko do innej starej budy chcesz graty przekladac ?
a po co walczyć z rudą jak ma drugą zdrowa bude
: 2010-09-24, 08:30
autor: sergiej
no moze nie ma jej tak duzo i nie warto przekladac wszystkiego ...chyba ze tak jak ty ma angola i musi i tak przelozyc na LHD
: 2010-09-24, 09:10
autor: lukasz84
Moje auto to nie Gtir tylko zwykłe GTI z dołozonym turbo SR20DE+T , odnosnie budy to stan niestety nie powala na kolana i kolor od poczatku nie przypadl mi do gustu(czerwony) no i ta rdzaa auto miało fajnie jezdzic takie bylo założenie gdy kupowałem nyse.
Absolutnie nie kalkuluje mi sie naprawa karoseri
1.Trzeba by bylo ja wypiaskowac.(ok 2000tys)+transport
2.Wymiana błotnikow prawych dzwi +jakies dziury sie pojawia pewnie po piaskowaniu trezba bedzie pospawac troszke ok 500-700zl
3.Polakierowanie karoseri w kolor docelowy (ok3500-4000tys)
Reasumujac 7000 tys to sporo za te kase naprwde gra nie warta swieczki,a zreszto to kupilem juz idealna karoserie w białym kolorze o malym przebiegu i nawet nie biore pod uwage reanimacji Czerwono-rudej strzały .Ale dzieki za propozycje Pozdrawiam